Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IR-I.7013.55.2023 Wykonanie robót budowlanych budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie pomieszczenia gospodarczego przy świetlicy w Więzownie."

Maria Różycka-Parol
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 22-09-2023 09:07:00
Składania : 26-09-2023 08:00:00
Otwarcia : 26-09-2023 09:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

 

Wytyczne dla zadania pn.:

„Wykonanie pomieszczenia gospodarczego przy świetlicy w Więzownie”

ZAPYTANIE OFERTOWE DLA ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 130.000,00 zł

 

I.                   Lokalizacja inwestycji:

Budowę budynku gospodarczego planuję się na granicy działek 116 oraz 112/1 w Więzownie, gm. Koronowo.

 

II.                Zakres zadania – opis inwestycji

 

 

Budowa wolnostojącego budynku gospodarczego, trwale związanego z gruntem,  z blachy T-20 z przetłoczeniami około 20 cm  w kolorze złoty dąb, parterowego, jednokondygnacyjnego, bez podpiwniczenia, o rozpiętości konstrukcji 3,00 m x 4,00 m, z dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 12° zgodnie z dokumentacją techniczną.

 

1)      Wykonanie fundamentów – stopy fundamentowe

2)      Montaż konstrukcji budynku wraz z okładzinami (ściany, dach), wiatrownice, brama garażowa dwuskrzydłowa szer. 2,00x2,00m z zamkiem, pod dachem zamocowany filc antyskropleniowy.

Uwaga: konstrukcja budynku musi spełniać wymagania norm projektowania i normy obciążeń. Więzowno znajduje się w I strefie wiatrowej i III strefie śniegowej.

3)      Wykonanie podbudowy, podsypki i ułożenie utwardzenia terenu z kostki betonowej wraz z obrzeżem betonowym. (dot. posadzka w budynku, opaska wokół budynku szer. 20cm oraz wykonania chodnika z kostki betonowej z obrzeżem betonowym łączącego wejście do budynku z istniejącym utwardzeniem)

4)      Uporządkowanie terenu po wykonaniu prac, obsianie trawą uszkodzonego obszaru.

 

W cenie ofertowej należy również zawrzeć:

-        koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (w tym ewentualnie energia elektryczna, woda, odprowadzenie nieczystości itp.), wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia,

-        koszty związane z oznakowaniem i zabezpieczeniem BHP i p-poż. placu budowy,

-        koszty utrzymania wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi, oraz urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy,

-        koszty związane z usunięciem odpadów niewykorzystanych przy inwestycji, i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu prowadzonych prac, składowanie na wysypisku śmieci, utylizacja itp.),

-        koszty usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowych zaplecza itp. po zakończeniu robót,

-        podatek VAT naliczony według obowiązujących przepisów,

-        pozostałe koszty, niezbędne do poniesienia w celu kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia,

-        koszt inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej,

 

III.              Wykonawca dostarczy:

atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające dopuszczalność zakupionych materiałów do powszechnego stosowania

 

IV.             Warunki

Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem  składania ofert na zapytanie – jedną robotę budowlaną polegającą na budowie budynku gospodarczego/garażowego/hali magazynowej konstrukcji stalowej o pow. zabudowy min. 12 m2 i jedną robotę budowlaną polegającą na utwardzeniu terenu kostką betonową o pow. min. 20 m2.

 

V.                Termin i gwarancja

Termin realizacji inwestycji: do 17.11.2023 r.

Gwarancja: min. 60 miesięcy.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 53  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
dokumentacja projektowa.pdf pdf 1642.14 2023-09-22 09:07:00 Postępowanie
PZT.pdf pdf 14681.8 2023-09-22 09:07:00 Postępowanie
Wytyczne do zadania (Więzowno).pdf pdf 392.9 2023-09-22 09:07:00 Postępowanie
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych-1.pdf pdf 123.97 2023-09-22 09:07:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS iUS wersja nieedytowalna.pdf pdf 537.71 2023-09-22 09:07:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS iUS wersja edytowalna.docx docx 16.81 2023-09-22 09:07:00 Kryterium
Załącznik nr 1- oferta cenowa wersja edytowalna.doc doc 45 2023-09-22 09:07:00 Kryterium
Załącznik nr 1- oferta cenowa wersja nieedytowalna.pdf pdf 667.95 2023-09-22 09:07:00 Kryterium
Wzór umowy (Więzowno).pdf pdf 1591.04 2023-09-22 09:07:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług wersja edytowalna.docx docx 17.83 2023-09-22 09:07:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług.pdf pdf 614.56 2023-09-22 09:07:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie pomieszczenia gospodarczego przy świetlicy w Więzownie - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 17.11.2023 Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
5 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Informacja dot. prze [...].pdf

(0)
6 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" lub jeśli nie jestem czynnym podatnikiem - płatnikiem podatku VAT wpisać "Nie jestem" (0)
7 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz - oferta cenowa (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1- ofer [...].doc

Załącznik nr 1- ofer [...].pdf

(0)
8 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Wzór umowy do zapoznania się. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór umowy (Więzowno [...].pdf

(0)
9 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Formularz - wykaz wykonanych usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - wyk [...].docx

Załącznik nr 3 - wyk [...].pdf

(0)
10 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Formularz - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - ośw [...].pdf

Załącznik nr 4 - ośw [...].docx

(0)
11 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Proszę o załączenie dokumentu - odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 222