Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KA.CZL.DZP.261.2.68.2023 Zakup licencji na oprogramowanie UiPath wraz z usługą automatyzacji procesu biznesowego

Termin:
Zamieszczenia : 21-09-2023 08:10:00
Składania : 28-09-2023 10:00:00
Otwarcia : 28-09-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 1044.86 2023-09-21 08:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 619.59 2023-09-21 08:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - OPZ.docx docx 530.97 2023-09-21 08:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Wykaz osób.docx docx 616.19 2023-09-21 08:10:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 670.87 2023-09-28 10:42:48 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze.pdf pdf 726.7 2023-10-20 13:01:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-30 07:08 Barbara Mękarska W załączeniu sprostowanie wyboru oferty najkorzystniejszej. Uzasadnienie odrzucenia oferty dotyczy Wykonawcy wskazanego w tabeli jako odrzuconego.
2023-10-20 13:01 Barbara Mękarska W załączeniu zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-09-28 10:42 Barbara Mękarska W załączeniu informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-09-28 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę: 115.620,00 zł brutto
2023-09-27 09:02 Barbara Mękarska Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania:
1. Zwracamy się z prośbą o zmianę terminu składania oferta do dnia 03.10.2023r.
odp. Zamawiający nie wyraża zgody na wydłużenie terminu składania ofert.
2. Co w sytuacji jak podczas analizy biznesowej wyjdzie, że procesu się nie da zautomatyzować ? Tj. wybrana technologia nie umożliwia automatyzacji na oczekiwanym poziomie.
odp.Zamawiający wyjaśnia, że nasza wewnętrzna analiza przedwdrożeniowa wykazała że przedmiotowa robotyzacja RPA jest całkowicie możliwa do wykonania za pomocą technologii UiPath
3. Co w przypadku gdy analiza biznesowa a tym samym realizacja opóźni się z winy Zamawiającego ? Jak aplikują się do takiej sytuacje kary umowne ?
odp. Zamawiający nie przewiduje takiej możliwości, aby analiza opóźniła się z winy Zamawiającego
4. Proszę o informację na ile ma być licencja
odp. Attended – Named User i RPA Developer – Named User (12-miesięczny okres licencjonowania)
2023-09-26 08:27 Barbara Mękarska Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania, jakie wpłynęły w postępowaniu:
1. Jakie aplikacje są wykorzystywane podczas procesu i w jakiej technologii zostały napisane ?
odp. Automatyzacja jak zawarto w OPZ będzie przeprowadzona za pomocą technologii UiPath. Dane będą pobierane z umów, oświadczeń, rachunków w formie PDF z cyfrowymi podpisami z odpowiednich skrzynek pocztowych czy wraz z rozwojem developmentu z dodatkowo wskazanych źródeł.

2. Czy proces jest ustandaryzowany, czy posiada wyjątki biznesowe ?
odp. Na tę chwilę proces próbujemy standaryzować, ale nie wykluczamy wyjątków biznesowych.

3. Czy zostały do tej pory zaimplementowane inne roboty UiPath działające na systemie Simple ERP?
odp. Obecnie Zamawiający nie posiada zaimplementowanych robotów UiPath działających na systemie Simple ERP. Rozważane jest w przyszłości rozwinięcie w tym kierunku.

4. W jakiej formie (PDF, CSV... itp.) przechowywane są dokumenty, które będą przetwarzane w procesie automatyzacji - w celu pobrania do systemu SimpleERP?
odp. Wszystkie dokumenty, które będą przetwarzane w procesie automatyzacji w celu pobrania do systemu Simple ERP, będą przechowywane w formie plików PDF z podpisami cyfrowymi. Jest to preferowany format, który zapewnia bezpieczeństwo i integralność dokumentów. W procesie tym dokumenty będą pobierane przez robota ze skrzynki pocztowej. Przechowywanie archiwizowanych dokumnetów PDF rozważamy wg. naszych możliwości co nie jest elementem procesu.

5. Czy dokumenty są ustandaryzowane, tzn. czy posiadają w danym zakresie jednolitą formę?
odp. Dokumenty, które będą przetwarzane, tj. umowy i oświadczenia, posiadają jednolitą formę. Mają taką samą strukturę i układ, co ułatwia automatyzację procesu, ponieważ można zakładać stałe elementy w tych dokumentach.

6. Czy posiadają Państwo dokładniejszy opis procesu do automatyzacji?
Proces automatyzacji będzie dokładnie opracowany podczas analizy biznesowej. W tym celu przeprowadzony zostanie dokładny przegląd istniejących procesów związanych z umowami i oświadczeniami. Na podstawie tej analizy zostanie stworzony spersonalizowany plan automatyzacji, który będzie uwzględniał wszystkie konkretne wymagania i etapy procesu.


Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3581 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 736