Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSZSL/FZ-56/23 USŁUGA STAŁEGO NADZORU NAD EKSPLOATACJĄ URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH

Termin:
Zamieszczenia : 20-09-2023 09:30:00
Składania : 29-09-2023 11:00:00
Otwarcia : 29-09-2023 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

1. Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór nad urządzeniami dźwigowymi wyszczególnionymi w załączonym „wykazie
dźwigów objętych zamówieniem” (Załącznik nr 1 do projektu umowy) polegający na utrzymaniu urządzeń w ruchu ciągłym, w
sposób zapewniający niezawodne i prawidłowe ich funkcjonowanie przez okres umowy. Przedmiot ten winien być
realizowany przez:
1) wykonywanie okresowych przeglądów konserwacyjnych zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozporządzeniu
Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 listopada 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego
w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego oraz instrukcjami eksploatacji poszczególnych
urządzeń dźwigowych, w tym m.in. w zależności od fazy konserwacji.
2) utrzymanie dźwigów w stałej sprawności technicznej (z wyjątkiem postojów urządzeń niezbędnych do wykonania
czynności konserwacyjnych i naprawczych) oraz usuwanie awarii i usterek na wezwanie telefoniczne Zamawiającego, w tym
reagowanie na nieprawidłowości w pracy urządzeń, zgłaszane przez Zamawiającego w ramach pełnienia dyżuru pogotowia
dźwigowego (całodobowo). W przypadku niemożliwości natychmiastowego usunięcia awarii lub usterki – zabezpieczenie
dźwigu przed możliwością spowodowania zagrożenia oraz przed dostępem osób niepowołanych.
3) prowadzenie całości spraw przed Urzędem Dozoru Technicznego, w tym nadzorowanie terminów i przygotowania
dźwigów do badań zwyczajnych i nadzwyczajnych prowadzonych przez UDT, w tym wykonania pomiarów elektrycznych
oraz do brania czynnego udziału w czasie ich przeprowadzania,
4) prowadzenie, wymaganej przepisami, pełnej dokumentacji technicznej wynikającej z przeglądów, konserwacji i z
wykonanych pomiarów elektrycznych oraz prowadzenia dzienników konserwacji dla każdego dźwigu i odnotowywania w
nich wszystkich zdarzeń ruchowych w zakresie: określenia czasu i powodu postoju, zakresu i rodzaju naprawy lub usuwanej
awarii (usterki), wyszczególnienia wymienianych części lub podzespołów urządzeń.
5) podjęcie, niezwłocznie po powiadomieniu, czynności uwolnienia osób uwięzionych w kabinie dźwigu - całodobowo, we
wszystkie dni - robocze, świąteczne i dodatkowo wolne od pracy.
2. Warunki i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale VII SWZ.

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁĄCZNIK_1_56_23.doc doc 64.5 2023-09-20 09:30:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_2_56_23.doc doc 69 2023-09-20 09:30:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_3_56_23.docx docx 22.32 2023-09-20 09:30:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_4_56_23.doc doc 32 2023-09-20 09:30:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_5_56_23.doc doc 33.5 2023-09-20 09:30:00 Postępowanie
Ogłoszenie z dnia 20-09-2023 r.pdf pdf 130.92 2023-09-20 09:30:00 Postępowanie
SWZ 56 usługa dozoru dźwigów.docx docx 108.13 2023-09-20 09:30:00 Postępowanie
SWZ 56 usługa dozoru dźwigów.pdf pdf 508.45 2023-09-20 09:30:00 Postępowanie
KWOTA PRZEZNACZONA NA SFINASOWANIE ZAMOWIENIA.pdf pdf 61.63 2023-09-29 11:01:59 Publiczna wiadomość
KWOTA PRZEZNACZONA NA SFINASOWANIE ZAMOWIENIA.odt odt 11.62 2023-09-29 11:01:59 Publiczna wiadomość
zestawienie z otwarcia ofert .doc doc 42 2023-09-29 13:27:40 Publiczna wiadomość
zestawienie z otwarcia ofert .pdf pdf 123.57 2023-09-29 13:27:40 Publiczna wiadomość
zestaw. z otwarcia ofert dodatkowych.doc doc 42 2023-10-16 13:51:41 Publiczna wiadomość
zestaw. z otwarcia ofert dodatkowych.pdf pdf 84.68 2023-10-16 13:51:41 Publiczna wiadomość
INFOR.O WYBORZE OFERT NAJKORZ.doc doc 170 2023-10-23 14:13:09 Publiczna wiadomość
INFOR. O WYBORZE OFERT NAJKORZ..pdf pdf 158.74 2023-10-23 14:13:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-23 14:13 Barbara Stokłosa INFORMACJA O WYBORZE OFERT NAJKORZYSTNIEJSZYCH

INFOR.O WYBORZE OFER [...].doc

INFOR. O WYBORZE OFE [...].pdf

2023-10-16 13:51 Barbara Stokłosa zestawienie ofert dodatkowych

zestaw. z otwarcia o [...].doc

zestaw. z otwarcia o [...].pdf

2023-09-29 13:27 Barbara Stokłosa zestawienie złożonych ofert

zestawienie z otwarc [...].doc

zestawienie z otwarc [...].pdf

2023-09-29 11:01 Barbara Stokłosa KWOTA PRZEZNACZONA NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

KWOTA PRZEZNACZONA N [...].pdf

KWOTA PRZEZNACZONA N [...].odt

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 328