Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przeprowadzenie okresowej kontroli rocznej stanu technicznego budynków w zasobach ZGM w Lubawce

Maciej Kosal
Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej
Termin:
Zamieszczenia : 19-09-2023 14:28:00
Składania : 02-10-2023 09:00:00
Otwarcia : 02-10-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia:

1.        Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej rocznej  – zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 a i b ustawy Prawo Budowlane kontroli stanu technicznego budynków będących w zasobach ZGM w Lubawce.

2.        Instalacje gazowe, sanitarne, elektryczne i przewody kominowe nie podlegają kontroli w ramach niniejszego zapytania ofertowego.

3.        Kontroli podlegają:

-     budynki mieszkalne wielorodzinne:

o  komunalne – 73 budynki,

o  budynki wspólnot mieszkaniowych – 147 budynków,

-     budynki gospodarcze – 22 budynki,

-     kaplice cmentarne – 2 budynki,

-     mur cmentarny – 1 obiekt

-     budynek biurowo-magazynowy (siedziba Zakładu Gospodarki Miejskiej) – 1 budynek,

-     budynek dawnej szkoły podstawowej (wyłączony z użytkowania) – 1 budynek,

-     budynek dawnego przedszkola (wyłączony z użytkowania) – 1 budynek,

-     budynki i lokale świetlic wiejskich i domów kultury – 11 budynków i lokali.

Razem 259 obiektów.

4.        W przypadku budynków i lokali świetlic wiejskich i domów kultury należy sporządzić protokół kontroli budynku (4 adresy wskazane w załączniku) i odrębne protokoły kontroli lokalu (11 lokali).

5.        Zamawiający wymaga sporządzenia protokołów kontroli w formie papierowej (1 egz.) oraz w formie elektronicznej w formacie pdf i dostarczenia do siedziby Zamawiającego.

6.        Protokoły należy sporządzić według szablonów stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Do każdego protokołu należy dołączyć przynajmniej 5 zdjęć przedstawiających zauważone usterki lub braki, wydrukowane w kolorze.

7.        Kontrole stanu technicznego mogą przeprowadzać wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i w odpowiednim zakresie.

8.        Osoba dokonująca kontroli będzie zobowiązana do dokonania stosownych wpisów w książkach obiektów budowlanych.

9.        Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie przedstawionej oferty niezależnie od liczby lokali mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w danym budynku.

10.    Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na budynkach objętych przedmiotem zamówienia.

11.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

 

UWAGA: Zamawiający podpisze z Wykonawcą dwie umowy:

-      umowę na realizację przedmiotu zamówienia w budynkach komunalnych,

-      umowę na realizację przedmiotu zamówienia w budynkach wspólnot mieszkaniowych.


W przypadku wspólnot mieszkaniowych Wykonawca zobowiązany będzie wystawić fakturę na każdą wspólnotę mieszkaniową oddzielnie.


Termin i miejsce wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.11.2023 r.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie - przeglądy budowlane 2023.docx docx 42.07 2023-09-19 14:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 (oświadczenie) - przeglądy budowlane 2023.docx docx 18.61 2023-09-19 14:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 (umowa) - przeglądy budowlane 2023.docx docx 38.45 2023-09-19 14:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 (RODO) - przeglądy budowlane 2023.docx docx 20.76 2023-09-19 14:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 (oświadczenie o wykluczeniu) - przeglądy budowlane 2023.docx docx 18.43 2023-09-19 14:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 (szablon protokołu dla budynków mieszkalnych) - przeglądy budowlane 2023.docx docx 30.58 2023-09-19 14:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 (szablon protokołu dla budynków gospodarczych) - przeglądy budowlane 2023.docx docx 29.3 2023-09-19 14:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 (szablon protokołu dla muru cmentarnego) - przeglądy budowlane 2023.docx docx 21.92 2023-09-19 14:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 (wykaz obiektów) - przeglądy budowlane 2023.pdf pdf 476.58 2023-09-19 14:28:00 Postępowanie
protokół.pdf pdf 457.65 2023-10-02 11:34:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-02 11:34 Maciej Kosal Szanowni Państwo! W załączeniu zestawienie złożonych ofert.

protokół.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Ryczałtowa cena jednostkowa za wykonanie kontroli 1 obiektu Ryczałtowa cena jednostkowa za wykonanie kontroli 1 obiektu 259 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonanie prac: do dnia 30.11.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia wykonawcy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 1 i Załącznik nr 4). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączony wzór umowy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula RODO - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączoną klauzulę RODO (Załącznik nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 470