Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: I.7013.818.1.2023.KS „Zagospodarowanie terenu Osiedla Markiewicza na działce 3186/1 oraz 3186/3”

Krzysztof Stańczyszyn
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 08-09-2023 11:59:00
Składania : 22-09-2023 10:00:00
Otwarcia : 22-09-2023 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

I.7013.818.1.2023.KS                                                                                                                                                 Krosno, dnia 08.09.2023 r.                                                                                                                                                                                                                       

SPECYFIKACJA  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA



1. Zamawiający:

 

GMINA MIASTO KROSNO

ul. Lwowska 28a

38-400 KROSNO

 

tel. 13 47 43 210      

fax 13 47 43 206


2. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym określonym w przepisach regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych (Zarządzenie Nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. – publikacja na stronie internetowej Zamawiającego (https://platformazakupowa.pl/pn/krosno).

 

3. Przedmiot zamówienia:

 

„Zagospodarowanie terenu Osiedla Markiewicza na działce 3186/1 oraz 3186/3”

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

 

Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania:

 

1.    Roboty rozbiórkowe:

1.1.      Rozbiórka istniejącego piłkochwytu z elementów nadziemnych i podziemnych wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki.

 

2.      Roboty ziemne:

2.1.   Usunięcie mechaniczne lub chemiczne istniejącego poszycia zieleni wraz z wycinką krzewów rosnących w skupisku o powierzchni do 25m2, (w przypadku zastosowania środka chemicznego musi być dopuszczony do stosowania w miejscach publicznych),

2.2.   Wyrównanie wstępne terenu,

2.3.   Montaż siatki przeciw kretom, gramatura min. 30g/m2, wielkość oczka nie większa niż 16x16mm,

2.4.   Regulacja pokrywy studni, wykonanej z PVC o średnicy 315mm do poziomu terenu boiska,

2.5.   Regulacja dwóch skrzynek do zasuw do poziomu terenu boiska,

2.6.   Dostawa i rozplantowanie ziemi o odpowiednich parametrach (grubość warstwy 10cm po zagęszczeniu) wraz z posianiem trawy dedykowanej na powierzchnie o zwiększonej intensywności ruchu m.in. boiska sportowe wraz z zawałowaniem,

 

3.      Roboty montażowe:

3.1.   Montaż zestawu piłkochwytu I: wysokość 5m, długości 24m, słupki o przekroju nie mniejszym niż 80x80x3mm, zastrzały o przekroju nie mniejszym niż 60x60x2mm, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, kolor zielony, wypełnienie piłkochwytu siatką pp fi4mm oczko 100x100mm, kolor zielony, wraz z elementami montażowymi,

3.2.   Montaż zestawu piłkochwytu II: wysokość 5m, długości 24m, słupki o przekroju nie mniejszym niż 80x80x3mm, zastrzały o przekroju nie mniejszym niż 60x60x2mm, wraz z wbudowaniem furtki o wymiarach w świetle szer. 150cm, wys. 200cm oraz bramą o wymiarach w świetle szer. 300cm, wys. 350cm, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, kolor zielony, wypełnienie piłkochwytu, furtki i bramy siatką pp fi4mm oczko 100x100mm, kolor zielony, wraz z elementami montażowymi,

3.3.   Montaż zestawu piłkochwytu III: wysokość 3m, długości 35m, słupki o przekroju nie mniejszym niż 80x80x3mm, zastrzały o przekroju nie mniejszym niż 60x60x2mm, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, kolor zielony, wypełnienie piłkochwytu siatką pp fi4mm oczko 100x100mm, kolor zielony, wraz z elementami montażowymi,

3.4.   Montaż zestawu piłkochwytu IV: wysokość 3m, długości 35m, słupki o przekroju nie mniejszym niż 80x80x3mm, zastrzały o przekroju nie mniejszym niż 60x60x2mm, wraz z wbudowaniem furtki o wymiarach w świetle szer. 150cm, wys. 200cm, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, kolor zielony, wypełnienie piłkochwytu i furtki siatką pp fi4mm oczko 100x100mm, kolor zielony, wraz z elementami montażowymi,

3.5.   Montaż stojaków na rowery, z możliwością montażu do podłoża, ramiona w kształcę litery „L”, stojak wykonany z profili głównych kwadratowych min. 30x30x2mm, ramiona profil okrągły min. 18x2mm, stal ocynkowana, kolorystyka srebrny błysk,

3.6.   Dostawa i montaż bramek piłkarskich o wymiarach szer. 300cm, wys. 200cm wraz z siatką, montaż trwały do podłoża, szkielet wykonany stalowych ocynkowanych profili, malowanych proszkowo. Odporna na warunki atmosferyczna,

3.7.   Wykonanie fragmentu kostki brukowej nawiązującej do istniejącej, podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20cm frakcja 4-31mm, grys gr. 3-5cm frakcja 2-8mm, kostka brukowa.

 

4.      Roboty pomiarowe

4.1.   Wyznaczenie geodezyjne lokalizacji piłkochwytów oraz podziemnego uzbrojenia kolidującego z planowanymi robotami budowlanymi,

4.2.   Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

 

5.      Wykonawca powinien uwzględnić w kosztach wykonanie przeglądu w okresie 15-30.04.2024 i wykonania ewentualnych robót naprawczych związanych z uzupełnieniem ziemi oraz dosianiem trawy w okresie wiosennym przypadającym po zakończeniu robót.

 

Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym odpowiednie zabezpieczenie terenu prowadzonych prac oraz bezpieczne korzystanie z placówki przez jej użytkowników.

 

UWAGI:

1.    Zagospodarowanie / utylizacja materiałów powstałych w trakcie wykonywania robót stanowią własność Wykonawcy.

2.    Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej dla ww. zakresu prac przed złożeniem oferty.

3.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz zastrzega sobie przed podpisaniem umowy prawo do rezygnacji z wykonywania części prac, których wykonanie okaże się niekonieczne. Ustalone z wykonawcą wynagrodzenie za wykonanie w/w części prac, z których wykonania zrezygnowano, nie zostanie zrealizowane, bez żadnego odszkodowania na rzecz Wykonawcy.

 

4. Termin realizacji zamówienia, warunki umowne:

1.    Planowany termin realizacji zamówienia:

a)      rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy,

b)      zakończenie: do 60 dni od zawarcia umowy,

c)      pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały w załączonym do SWZ wzorze umowy.

 

5. Warunki wymagane od wykonawców:

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą następujące dokumenty:

a)      Wypełniony formularz oferty przetargowej Załącznik Nr 1,

b)      Kalkulację ofertową – kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dołączonego formularza – Załącznik Nr 7, zgodnie z warunkami określonymi w pkt. 6 niniejszej specyfikacji,

c)      Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – co najmniej 10 000zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, (co najmniej jedno zamówienie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem posiadanych dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie celem udokumentowania doświadczenia zawodowego – Załącznik Nr 3,

d)     Wykaz personelu do wykonania zamówienia – Załącznik Nr 4, Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę osobą posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która pełnić będzie funkcje kierownika robót.

 

6. Sposób obliczenia ceny:

Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym i zostanie określone w oparciu o złożoną ofertę cenową.


Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy.

 

Ceny jednostkowe oraz cenę oferty należy ustalić w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

Kształtując cenę należy mieć na uwadze, że:

a)      zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt na terenie budowy należytego ładu, porządku, oznakowania robót i zabezpieczenia warunków bhp i p.poż, wykonania niezbędnych zabezpieczeń stanowisk roboczych i miejsc wykonywanych robót,

b)      zapewnienia takiej organizacji robót, aby nie utrudniły funkcjonowania terenów przyległych,

c)      poniesienia kosztów montażu i demontażu obiektów zaplecza tymczasowego budowy oraz kosztów amortyzacji lub zużycia tych obiektów, kosztów doprowadzenia i wyposażenia zaplecza tymczasowego w niezbędne media wraz z kosztami ich zużycia oraz uzyskaniem wymaganych warunków technicznych,

d)     poniesienia kosztów zatrudnienia przez Wykonawcę personelu kierowniczego, technicznego i administracyjnego budowy, obejmujących wynagrodzenie tych pracowników niezaliczane do płac bezpośrednich, wynagrodzenia uzupełniające, koszty ubezpieczeń społecznych i podatki od wynagrodzeń, wynagrodzenia bezosobowe, które według wykonawcy obciążają daną budowę,

e)      poniesienia kosztów szczelnego zabezpieczenia stref wykonywanych robót budowlanych, kosztów zabezpieczenia przed uszkodzeniem oraz naprawy
i odtworzenia istniejących elementów zagospodarowania terenu uszkodzonych lub zniszczonych przez Wykonawcę lub podmioty działające na jego rzecz w trakcie realizacji prac objętych zamówieniem,

f)       poniesienia kosztów wykonania i utrzymania w stanie nadającym się do użytku wszystkich robót tymczasowych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy,

g)      poniesienia kosztów materiałów podstawowych i pomocniczych do wykonania zamówienia, obejmujących również koszty dostarczenia materiałów z miejsca ich zakupu bezpośrednio na stanowiska robocze lub na miejsca składowania na placu budowy,

h)      poniesienia kosztów uporządkowania terenu budowy po wykonanych robotach do stanu pierwotnego wraz z naprawą ewentualnych szkód użytkownikowi oraz osobom trzecim,

i)        poniesienia kosztów utylizacji materiałów z rozbiórki wraz z innymi kosztami towarzyszącymi z udokumentowaniem, że materiał został w prawidłowy sposób zagospodarowany lub zutylizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami,

j)        zapewnienia na koszt własny takiej organizacji robót, aby prowadzone prace nie ograniczały w żaden sposób możliwości dojazdu służb technicznych, porządkowych
i ratowniczych, ochrony do urządzeń ppoż. oraz nie stanowiły przeszkody na drogach ewakuacyjnych,

k)      zabezpieczenia na koszt własny istniejących elementów narażonych na uszkodzenie lub zniszczenie podczas realizacji przedmiotu zamówienia,

l)        poniesienia kosztów złożenia Zamawiającemu kompletu dokumentów związanych
z zakończoną budową, zawierających oświadczenie kierownika robót oraz potwierdzenia dla użytych materiałów, sprzętu, urządzeń i wyposażenia o zgodności
z obowiązującym w tym zakresie prawem,

m)    Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren wykonywanych robót pracownikom Zamawiającego oraz organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą,

n)      koszty ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzeniem prac budowlano-montażowych z tytułu szkód na mieniu lub osobach trzecich, jakie mogą powstać w związku z wykonywaniem prac budowlanych,

o)      koszty uzyskania wymaganych zezwoleń oraz opłat za zajęcie niezbędnego na cele budowy terenu,

p)      koszty czyszczenia kół środków transportowych oraz dróg z zanieczyszczeń spowodowanych transportem ziemi i gruzu z terenu budowy,

q)      poniesienia kosztów geodezyjnego wyznaczenia lokalizacji piłkochwytów oraz podziemnego uzbrojenia kolidującego z planowanymi robotami budowlanymi,

r)       poniesienia kosztów wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,

s)       poniesienia wszystkich innych, nie wymienionych wyżej kosztów, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem robót objętych ww. zamówieniem oraz są podyktowane przepisami technicznymi i prawnymi.

 

Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie będą podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia wskazanego w ofercie, cenę obliczoną zgodnie z powyższym opisem wykonawca wpisze w stosownym punkcie formularza oferty.

 

Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020 r., poz. 106 z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

 

W ofercie, o której mowa powyżej, wykonawca ma obowiązek:

a)      poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,

b)      wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego,

c)      wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,

d)     wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

 

Zamawiający dopuszcza korektę oczywistych omyłek pisarskich w treści oferty, oczywistych omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.

 

7. Wyjaśnienia dotyczące treści specyfikacji:

Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące zamówienia za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno.

 

8. Opis sposobu przygotowania i składania ofert:

a)      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

b)      Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia,

c)      Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert,

d)     Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę,

e)      Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert,

f)       W przypadku awarii Platformy, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania,

g)      Oferta musi zawierać informacje, których zakres Zamawiający określił w załączonym formularzu „Oferty”. Zaleca się zastosowanie formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego oraz pozostałych załączników,

h)      Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 22 wrzesień 2023r., do godziny 10.00,

i)        Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty,

j)        Po wypełnieniu Formularza oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”,

k)      W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty,

l)        Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona,

m)    Szczegółowa instrukcja dla wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

n)      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 wrzesień 2023r. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 210, o godzinie 10.30,

o)      Informację z otwarcia ofert Zamawiający prześle za pomocą  platformazakupowa.pl w sekcji „Wiadomości ” oferentom, który złożyli oferty,

p)      Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w SWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony wykonawcy,

q)      Oferta powinna być:

a.       sporządzona na podstawie załączników SWZ w języku polskim,

b.      złożona w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl,

c.       podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.

r)       Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje,

s)       Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę.

t)       Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być sporządzone w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca obowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.

u)      Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi: 100 MB.

v)      Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.

w)    Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.

x)      Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców,

y)      Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,

z)      Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu,

aa)   Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie,

bb)  Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem,

cc)   Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.

 

9. Kryterium oceny ofert:

Przed oceną ofert Zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy w postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących jej treści.

 

Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

 

- Najniższa cena- 100%

 

Zamawiający niezwłocznie zawiadomi pisemnie wybranego wykonawcę, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a także pozostałych wykonawców o dokonanym wyborze.

Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zleceniem wykonania przedmiotowego zamówienia oraz zaproszeniem do zawarcia umowy.

 

10. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

1.  Wykonawca, którego oferta została wybrana w zakresie zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej "zabezpieczenie") w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto wskazanej w ofercie.

2.  Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

3.  Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:

a)    pieniądzu;

b)    poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;

c)    gwarancjach bankowych;

d)    gwarancjach ubezpieczeniowych;

d)    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

4.  Zabezpieczenie w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto, którego numer zostanie podany wykonawcy przed podpisaniem umowy.

5.     W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).

6.     Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę zabezpieczenia należytego wykonania umowy winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty z tytułu nienależytego wykonania umowy, zgodnie z warunkami umowy, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.

7.     W przypadku przekroczenia terminu wykonania umowy wykonawca zobowiązany jest do zaktualizowania zabezpieczenia należytego wykonania umowy wnoszonego w innej formie niż w pieniężna.

 

11. Skład dokumentacji przetargowej:

1.      Załącznik Nr 1 – formularz oferty przetargowej,

2.      Załącznik Nr 2 klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych,

3.      Załącznik Nr 3 – informacja o doświadczeniu,

4.      Załącznik Nr 4 – wykaz personelu do realizacji zamówienia,

5.      Załącznik Nr 5 – wzór umowy,

6.      Załącznik Nr 6 – przedmiar robót,

7.      Załącznik Nr 7 – kosztorys ofertowy,

8.      Załącznik Nr 8 – zdjęcia stanu istniejącego,

9.      Załącznik Nr 9 – poglądowe zagospodarowanie terenu.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.doc doc 143.5 2023-09-08 11:59:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 - wzór umowy.doc doc 184.5 2023-09-08 11:59:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 - przedmiar robót.xlsx xlsx 12.11 2023-09-08 11:59:00 Postępowanie
Załącznik Nr 7 - kosztorys ofertowy.xlsx xlsx 12.87 2023-09-08 11:59:00 Postępowanie
Załącznik Nr 8 - zdjęcia stanu istniejącego.pdf pdf 7700.59 2023-09-08 11:59:00 Postępowanie
Załącznik Nr 9 - poglądowe zagospodarowanie terenu.pdf pdf 786.3 2023-09-08 11:59:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #815731.pdf pdf 30.82 2023-09-25 13:41:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-25 13:41 Krzysztof Stańczyszyn Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 60 dni od zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 375