Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-08-2023 14:46:00 |
Składania : | 25-09-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 25-09-2023 10:05:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FA |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
OGŁOSZENIE
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. niniejszym pismem zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu w trybie regulaminowego przetargu nieograniczonego dla realizacji zadania pn.:
1. Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej DN 200 na terenie OM Idzikowskiego
oraz budowa fragmentów sieci kanalizacji sanitarnej (odgałęzień bocznych) dla posesji przy ul.
2. Przelot 7a,
3. Przy Torze 9, 11 i 11a – 2 sztuki,
4. Polnej 27-29,
5. Czerwonej Drodze (dz. nr 6/18 obr. 14) celem odbioru ścieków z przewidzianego do budowy Europejskiego Centrum Filmowego (ECF) Camerimage.
Zamawiający, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 2) w związku z art. 3 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych, nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu do stosowania w/w ustawy, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza 5. 382.000,00 €, a samo zamówienie przedmiotowo zakwalifikowano jako sektorowe w rozumieniu art. 7 pkt. 35) w/w ustawy.
Wobec powyższego Zamawiający będzie stosował „Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce Przetargi / Regulaminy).
1. Wymagania Zamawiającego:
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
• Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w SIWZ oraz we wzorze umowy.
· Kryterium oceny ofert: Cena 100%
· Wadium – 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i zero groszy).
· Wymagane jest udzielenie 3 letniej gwarancji na wykonane roboty.
· Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od daty składania ofert.
· Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS, dostępną między innymi na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce Przetargi – Platforma Zakupowa, w terminie do dnia 25 WRZEŚNIA 2023r. do godziny 1000.
· Wszyscy Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu są zobowiązani do załączenia skanu formularza oferty z załącznikami oraz pozostałych wymaganych w postępowaniu dokumentów
• Wykonawca, którego oferta została wybrana, jest zobowiązany w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać wymagane dokumenty (wypełnione załączniki – oświadczenia) w formie papierowej na adres:
Wydział Inwestycji i Remontów,
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń
(nie dotyczy Wykonawców którzy złożyli ofertę podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
Wszelkich informacji udziela Wydział Inwestycji i Remontów – Agnieszka Wardak
• W przypadku nie złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub rezygnacji z dalszego udziału, Zamawiający ma prawo wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę.
• Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej („Sprzeciw”) przewidziane w Regulaminie udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. - § 9 ust.1.
· Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Rybaki 31-35 87-100 Toruń, tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51 e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl
Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.
Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania. Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej: Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce Przetargi/Regulaminy). Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych. Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.
Zamawiający, zgodnie z art. 4 ust. 3 i ust. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prywatnym, tekst jedn. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1666 ze zmianami), wyłącza możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i odbierania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą Platformy Elektronicznego Fakturowania.
Zamawiający nie wyraża zgody, o której mowa w art. 106na ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 931 ze zm.), na otrzymywanie ustrukturyzowanych faktur przy użyciu Krajowego Systemu e-Faktur.
Załączniki:
· SIWZ
Załączniki do SIWZ:
1. Wzór umowy z załącznikami,
2. Opis przedmiotu zamówienia,
3. Wzór Formularza Oferty,
4. Wzór wykazu wykonanych robót budowlanych,
5. Wykaz kadry.
2023-10-05 10:39 | Agnieszka Wardak |
INFORMACJA
O
WYBORZE
WYKONAWCY Zamawiający, Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że w postępowaniu przeprowadzonym w trybie reg. przetargu nieograniczonego dla realizacji zadania jw., zgodnie z zapisem §6 pkt. 17 Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce TW Sp. z o.o. została wybrana oferta firmy KENEZ Sp. z o.o. z siedzibą we Włocławku przy ul. Aleje Chopina 2/4, w oferowanej cenie 1.087.437,00 zł netto, tj. 1.337.547,51 zł brutto. |
2023-09-25 10:31 | Joanna Szczepańska | zestawienie ofert złożonych w postępowaniu |
2023-09-25 10:01 | Joanna Szczepańska | Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania |
2023-09-13 10:20 | Agnieszka Wardak |
Zamawiający
w
załączeniu
przekazuje
informację
o
drugiej
zmianie
terminu
składania
ofert,
przewidzianym
na
25
września
-
poniedziałek
-
godzina
10.00 Agnieszka Wardak |
2023-09-06 10:12 | Agnieszka Wardak |
INFORMACJA
O
ZMIANIE
TERMINU
SKŁADANIA
OFERT Zamawiający, zgodnie z zapisem § 4 pkt. VII Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce TW Sp. z o.o. modyfikuje treść pkt. 15 i 16 SIWZ oraz tiretu siódmego pkt. 1 Ogłoszenia, wydłużając termin składania ofert z 11 września na dzień 20 września 2023r. do godziny 10.00 Tym samym zmienia się treść pkt. 15, który otrzymuje aktualne brzmienie: „Ofertę (i dokumenty/oświadczenia) należy złożyć poprzez platformę zakupową Open Nexus w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 20 września br. do godz. 10:00” W konsekwencji do jw. modyfikacji podlega: - zapis pkt. 16.1 SIWZ informujący o terminie otwarcia ofert, zmieniając go z 11 września o godzinie 10.05 na 20 września o godzinie 10.05. Aktualna treść pkt. 16. SIWZ otrzymuje brzmienie: „Otwarcie ofert (elektroniczne – na platformie zakupowej Open Nexus) będzie miało miejsce w siedzibie Zamawiającego, biurowiec nr 3 pokój nr 6 (pierwsze piętro), dnia 20.09,.2023r. o godz. 10.05” - zapis tiretu siódmego, pkt. 1 Ogłoszenia, otrzymując brzmienie: „Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS, dostępną między innymi na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce Przetargi – Platforma Zakupowa, w terminie do dnia 20 WRZEŚNIA 2023r. do godziny 1000.” |
Komunikaty