Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-08-2023 13:44:00 |
Składania : | 07-09-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 07-09-2023 09:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-09-19 14:23 | Magdalena Kochańska | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania cz. 1 |
2023-09-11 13:33 | Magdalena Kochańska | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania część 2 i 3 |
2023-09-07 10:34 | Magdalena Kochańska | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
2023-09-07 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota
na
sfinansowanie
zamówienia
: Część 1. Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych ruchowo w Zespole szkół im. Aleksandra Fredry w Nienadowe-35 191,10 zł. Część 2. Wymiana drzwi wejściowych w Zespole szkół im. Aleksandra Fredry w Nienadowej- 55 042,03 zł. Część 3. Modernizacja łazienek i sanitariatów dla młodzieży niepełnosprawnej w Zespole szkół im. Aleksandra Fredry w Nienadowej-81 826,80 zł. |
2023-09-05 14:30 | Magdalena Kochańska |
Odpowiedzi
na
pytania Pytanie 1. Proszę o uzupełnienie : - brak projektu wykonawczego instalacji elektrycznej i schematów tablic, Odpowiedź: Zamawiający dołącza dokumentację |
2023-09-05 08:41 | Magdalena Kochańska |
ZMIANA
TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Zamawiający na podstawie art. 286 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r., poz. 1605 z późn. zm.) dokonuje zmian Specyfikacji Warunków Zamówienia w nw. zakresie: 1. Miejsce, gdzie znajduje się zmieniany tekst: rozdział ROZDZIAŁ 22 Sposób oraz termin składania ofert, termin otwarcia ofert W SWZ JEST: 22. Sposób oraz termin składania ofert, termin otwarcia ofert 22.1. Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy na https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl do dnia 05.09.2023 r. do godziny 09:00. Składanie ofert przez www.platformazakupowa.pl jest dla Wykonawców całkowicie bezpłatne. 22.2. Wykonawca może w przedmiotowym postępowaniu złożyć tylko jedną ofertę. 22.3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na Platformie Zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl, w zakładce „POSTĘPOWANIA” i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 22.4. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. 22.5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.09.2023 r. o godzinie 09:15. 22.6. Najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia się na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza się przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 22.7. Niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia się na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl informacje o: a) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte, b) cenach lub kosztach zawartych w ofertach. 22.8. Oferta musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno, w szczególności wskazanych w art. 63 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp, gdzie zaznaczono, iż oferty, w postępowaniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci lub formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 22.9. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. W SWZ POWINNO BYĆ: 22. Sposób oraz termin składania ofert, termin otwarcia ofert 22.1. Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy na https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl do dnia 07.09.2023 r. do godziny 09:00. Składanie ofert przez www.platformazakupowa.pl jest dla Wykonawców całkowicie bezpłatne. 22.2. Wykonawca może w przedmiotowym postępowaniu złożyć tylko jedną ofertę. 22.3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na Platformie Zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl, w zakładce „POSTĘPOWANIA” i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 22.4. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. 22.5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.09.2023 r. o godzinie 09:15. 22.6. Najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia się na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza się przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 22.7. Niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia się na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl informacje o: a) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte, b) cenach lub kosztach zawartych w ofertach. 22.8. Oferta musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno, w szczególności wskazanych w art. 63 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp, gdzie zaznaczono, iż oferty, w postępowaniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci lub formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 22.9. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 2. Miejsce, gdzie znajduje się zmieniany tekst: rozdział ROZDZIAŁ 23 Termin związania ofertą W SWZ JEST: Wykonawca pozostaje związany ofertą do dnia 04.10.2023 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W SWZ POWINNO BYĆ: Wykonawca pozostaje związany ofertą do dnia 06.10.2023 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert Niniejsza zmiana SWZ stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia i jest wiążąca dla wszystkich uczestników postępowania. |
Komunikaty