Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TI.7013.6.2023 Dostawa i montaż urządzeń przy czarnkowskich placówkach oświatowych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Nauka, zabawa, sport i rekreacja na terenach przy miejskich szkołach i przedszkolach – budżet obywatelski." - 2 postępowanie

Beata Rybeńska
Gmina Miasta Czarnków
Termin:
Zamieszczenia : 16-08-2023 15:00:00
Składania : 25-08-2023 10:10:00
Otwarcia : 25-08-2023 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 450.92 2023-08-16 15:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Oświadczenie.docx docx 21.29 2023-08-16 15:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Projekt zagospodarowania terenu - dz. nr 720.pdf pdf 1247.48 2023-08-16 15:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Projekt zagospodarowania terenu - dz. nr 221.pdf pdf 1121.91 2023-08-16 15:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 Projekt zagospodarowania terenu - dz. nr 2019.2.pdf pdf 1132.6 2023-08-16 15:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 Projekt zagospodarowania terenu - dz. nr 2211.2.pdf pdf 984 2023-08-16 15:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 Doświadczenie zawodowe.docx docx 17.44 2023-08-16 15:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 8. Formularz oferty.docx docx 22.4 2023-08-16 15:00:00 Postępowanie
TI.7031.6.2023 Zapytanie ofertowe - budżet obywatelski z 2022 r.-sig.pdf pdf 324.51 2023-08-16 15:00:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert_budżet ob-sig.pdf pdf 369.32 2023-08-25 14:47:56 Publiczna wiadomość
TI.7013.6.2023 Informacja o wyborze oferty-sig.pdf pdf 446.52 2023-08-29 16:18:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-29 16:18 Beata Rybeńska Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam zawiadomienie o wyborze oferty.

Z poważaniem
Beata Rybeńska

TI.7013.6.2023 Infor [...].pdf

2023-08-25 14:47 Beata Rybeńska Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam informację z otwarcia ofert.


Z poważaniem
Beata Rybeńska

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiot zamówienia zgodnie z załączonem przedmiotem opisu zamówienia Należy wpisać łączną kwotę zgodną z Formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszego postępowania. 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin wykonania przedmiotu zamówienia – do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki udziału w postępowaniu - O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą posiadanie odpowiednich zdolności technicznych lub zawodowych, potwierdzonych wykonaniem minimum dwóch usług polegających na montażu urządzeń zabawowych przeznaczonych na zewnętrzne publiczne place zabaw o wartości brutto minimum 50.000,00 zł (każda usługa), wraz z podaniem ich wartości, zakresu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodowymi, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. Wymagane jest załączenie wykazu usług zgodnego z załącznikiem nr 7 (Doświadczenie zawodowe) do postępowania wraz z potwierdzeniami. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 232