Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL-271-38/23 Dostawa środków i artykułów do utrzymania czystości ogólnoszpitalnej z dzierżawą dozowników

Dział Logistyki / Zamówienia Publiczne
Podhalański Szpital Specjalistyczny w Nowym Targu
Termin:
Zamieszczenia : 16-08-2023 10:10:00
Składania : 14-09-2023 10:00:00
Otwarcia : 14-09-2023 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
38 2023 Srodki czystości.7z 7z 1470.9 2023-08-16 10:10:00 Postępowanie
Odpowiedzi.docx docx 97.02 2023-09-01 12:56:51 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi II.docx docx 92.94 2023-09-14 07:26:34 Publiczna wiadomość
ZP-12.doc doc 61.5 2023-09-14 11:31:54 Publiczna wiadomość
Wynik przetargu.doc doc 206 2023-10-25 12:35:31 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-25 12:35 Dział Logistyki / Zamówienia Publiczne Wynik przetargu

Wynik przetargu.doc

2023-09-14 11:31 Dział Logistyki / Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert.

ZP-12.doc

2023-09-14 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwoty przeznaczone na sfinansowanie zamówienia: Pakiet 1- 3.542,40zł., Pakiet 2- 196.800,00zł., Pakiet 3- 9.717,00zł., Pakiet 4- 15.498,00zł., Pakiet 5- 98.400,00zł., Pakiet 6- 191.880,00zł., Pakiet 7- 60.653,76zł., Pakiet 8- 17.712,00zł., Pakiet 9- 24.361,38zł., Pakiet 10- 268.738,27zł., Pakiet 11- 413.280,00zł., Pakiet 12- 3.690,00zł., Pakiet 13- 176.013,00zł., Pakiet 14- 115.374,00zł., Pakiet 15- 17.220,00zł., Pakiet 16- 363.834,00zł.
2023-09-14 07:26 Dział Logistyki / Zamówienia Publiczne Odpowiedzi

Odpowiedzi II.docx

2023-09-01 12:56 Dział Logistyki / Zamówienia Publiczne Odpowiedzi

Odpowiedzi.docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 860