Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AZP.25.1.65.2023 Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO I HIGIENICZNEGO do Jednostek Organizacyjnych UMB, z podziałem na 4 części

Termin:
Zamieszczenia : 11-08-2023 11:40:00
Składania : 24-08-2023 09:00:00
Otwarcia : 24-08-2023 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia.doc doc 107 2023-08-11 11:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - oświadczenie dotyczące aktualności.doc doc 59 2023-08-11 11:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ - wzór umowy.doc doc 133 2023-08-11 11:40:00 Postępowanie
Cz. 1 Fotele biurowe.zip zip 72.55 2023-08-11 11:40:00 Postępowanie
Cz. 2 Wyposażenie meblowe.zip zip 1623.33 2023-08-11 11:40:00 Postępowanie
Cz. 3 Wyposażenie higieniczne - Hala sportowa.zip zip 65.4 2023-08-11 11:40:00 Postępowanie
Cz. 4 Taborety i fotele biurowe.zip zip 277.69 2023-08-11 11:40:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 194.86 2023-08-11 11:40:00 Postępowanie
SWZ 1.65.doc doc 301.5 2023-08-11 11:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy(1).doc doc 73.5 2023-08-11 11:40:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert .docx docx 19.76 2023-08-25 12:15:46 Publiczna wiadomość
wybór oferty najkorzystniejszej oraz odrzucenie oferty - www.docx docx 27.75 2023-09-18 09:47:32 Publiczna wiadomość
wybór oferty najkorzystniejszej oraz odrzucenie oferty - www.docx docx 26.69 2023-09-18 10:39:15 Publiczna wiadomość
wybór oferty najkorzystniejszej oraz odrzucenie oferty - www.docx docx 27.78 2023-09-15 13:25:22 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w cz 2 - www.rtf rtf 108.63 2023-09-25 15:11:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-25 15:11 Agata Rekuć informacja o wyborze w części 2

Informacja o wyborz [...].rtf

2023-09-18 10:39 Agata Rekuć informacja o wyborze w części 3

wybór oferty najkorz [...].docx

2023-09-18 09:47 Agata Rekuć informacja o wyniku w części 1

wybór oferty najkorz [...].docx

2023-09-15 13:25 Agata Rekuć informacja o wyniku w części 4

wybór oferty najkorz [...].docx

2023-08-25 12:15 Agata Rekuć informacja z otwarcia

Informacja z otwarci [...].docx

2023-08-24 09:00 Komunikat Zamawiającego Wysokość środków:
117322,77 zł brutto w tym:
Część 1 - 16 606,00 zł
Część 2 - 84 811,27 zł
Część 3 - 2 400,00 zł
Część 4A - 3 505,50 zł
Część 4B - 10 000,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 591