Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 2023/BZP 00349108/01 TP/1/2023/SP7 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 w Mikołowie w roku szkolnym 2023/2024.

Zamówienia SP7
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Department: Szkoła Podstawowa nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Mikołowie
Deadlines:
Published : 10-08-2023 12:15:00
Placing offers : 18-08-2023 10:00:00
Offers opening : 18-08-2023 10:05:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający:

Szkoła Podstawowa nr 7 w Mikołowie

ul. Zamkowa 1

43-190 Mikołów

NIP: 635-16-55-712

dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
TP_1_2023_SP7 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 334.58 2023-08-10 12:15:00 Proceeding
TP_1_2023_SP7 SWZ-sig.pdf pdf 467.61 2023-08-10 12:15:00 Proceeding
TP_1_2023_SP7 Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 26.8 2023-08-10 12:15:00 Proceeding
TP_1_2023_SP7 Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 27.99 2023-08-10 12:15:00 Proceeding
TP_1_2023_SP7 Załącznik nr 1.3 do SWZ.docx docx 28.48 2023-08-10 12:15:00 Proceeding
TP_1_2023_SP7 Załącznik nr 1.4 do SWZ.docx docx 31.65 2023-08-10 12:15:00 Proceeding
TP_1_2023_SP7 Załącznik nr 1.5 do SWZ.docx docx 29.29 2023-08-10 12:15:00 Proceeding
TP_1_2023_SP7 Załącznik nr 1.6 do SWZ.docx docx 37.95 2023-08-10 12:15:00 Proceeding
TP_1_2023_SP7 Załącznik nr 1.7 do SWZ.docx docx 25.13 2023-08-10 12:15:00 Proceeding
TP_1_2023_SP7 Załącznik nr 1.8 do SWZ.docx docx 25.91 2023-08-10 12:15:00 Proceeding
TP_1_2023_SP7 Załącznik nr 1.9 do SWZ.docx docx 25.83 2023-08-10 12:15:00 Proceeding
TP_1_2023_SP7 Załącznik nr 1.10 do SWZ.docx docx 26.98 2023-08-10 12:15:00 Proceeding
TP_1_2023_SP7 Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie.docx docx 26.22 2023-08-10 12:15:00 Proceeding
TP_1_2023_SP7 Załącznik nr 3 do SWZ - Wzór umowy.pdf pdf 249.1 2023-08-10 12:15:00 Proceeding
TP_1_2023_SP7 Załącznik nr 4 do SWZ - OPZ.pdf pdf 295.95 2023-08-10 12:15:00 Proceeding
TP_1_2023_SP7 Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 296.4 2023-08-18 12:10:41 Public message
TP_1_2023_SP7 Informacja o wyborze oferty - na stronę-sig.pdf pdf 465.3 2023-08-28 14:36:50 Public message
TP_1_2023_SP7 Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 254.72 2023-09-13 13:29:07 Public message

Announcements

2023-09-13 13:29 Anna Kwiatkowska W załączeniu ogłoszenie o wyniku postępowania.

TP_1_2023_SP7 Ogłosz [...].pdf

2023-08-28 14:36 Anna Kwiatkowska W załączeniu informacja o wyborze oferty.

TP_1_2023_SP7 Inform [...].pdf

2023-08-18 12:10 Anna Kwiatkowska W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2023_SP7 Inform [...].pdf

2023-08-18 10:00 Buyer message Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 149 978,33 zł brutto. W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE WĘDLINY: 33 575,00 zł brutto
Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 27 597,00 zł brutto
Część 3: NABIAŁ: 11 231,10 zł brutto
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 27 175,20 zł brutto
Część 5: MROŻONKI: 6 514,73 zł brutto
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 18 330,40 zł brutto
Część 7: JAJA: 1 400,00 zł brutto
Część 8: PIECZYWO: 1 051,60 zł brutto
Część 9: RYBY: 12 586,00 zł brutto
Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 10 517,30 zł brutto

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 327