Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-08-2023 12:15:00 |
Składania : | 18-08-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 18-08-2023 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa nr 7 w Mikołowie
ul. Zamkowa 1
43-190 Mikołów
NIP: 635-16-55-712
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-09-13 13:29 | Anna Kwiatkowska | W załączeniu ogłoszenie o wyniku postępowania. |
2023-08-28 14:36 | Anna Kwiatkowska | W załączeniu informacja o wyborze oferty. |
2023-08-18 12:10 | Anna Kwiatkowska | W załączeniu informacja z otwarcia ofert. |
2023-08-18 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia:
149
978,33
zł
brutto.
W
tym: Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE WĘDLINY: 33 575,00 zł brutto Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 27 597,00 zł brutto Część 3: NABIAŁ: 11 231,10 zł brutto Część 4: WARZYWA I OWOCE: 27 175,20 zł brutto Część 5: MROŻONKI: 6 514,73 zł brutto Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 18 330,40 zł brutto Część 7: JAJA: 1 400,00 zł brutto Część 8: PIECZYWO: 1 051,60 zł brutto Część 9: RYBY: 12 586,00 zł brutto Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 10 517,30 zł brutto |
Komunikaty