Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 22/DEG/AS/2023 Modernizacja sal chorych (2 sale) dla Centrum Zdrowia Psychicznego działającego w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku - dostawa pościeli, kołder, poduszek, łóżek szpitalnych i szafek przyłóżkowych

Deadlines:
Published : 04-08-2023 11:24:00
Placing offers : 22-08-2023 14:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32 727 58 00 wew. 288

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zaproszenie do złożenia ofert.pdf pdf 335.19 2023-08-04 11:24:00 Proceeding
Formularz asortymentowo-cenowy.doc doc 60.5 2023-08-04 11:24:00 Criterion
OŚWIADCZENIA.docx docx 15.51 2023-08-04 11:24:00 Criterion
Informacja o zmianie terminu składania ofert.pdf pdf 208.31 2023-08-16 09:03:36 Public message
17.08.2023 - Modyfikacja.pdf pdf 309.71 2023-08-17 13:23:44 Public message
17.08.2023 - Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 293.75 2023-08-17 13:23:44 Public message
Formularz asortymentowo-cenowy — Modyfikacja z dnia 17.08.2023.doc doc 61.5 2023-08-17 13:23:44 Public message
Zestawienie ofert.pdf pdf 261.32 2023-08-22 14:36:04 Public message
Informacja o wyborze cz 2 i unieważnieniu cz 1.pdf pdf 199.49 2023-09-01 12:22:49 Public message

Announcements

2023-09-01 12:22 Anna Skandy Zamawiający przekazuje informację o unieważnieniu postepowania w zakresie części 1 oraz o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 2

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-08-22 14:36 Anna Skandy Zamawiający przekazuje zestawienie złożonych ofert

Zestawienie ofert.pd [...].pdf

2023-08-17 13:23 Anna Skandy Zamawiający przekazuje pytania wraz z udzielonymi odpowiedziami, modyfikacje formularza asortymentowo-cenowego w zakresie części 2 oraz treść zmodyfikowanego formularza asortymentowo-cenowego

17.08.2023 - Modyfik [...].pdf

17.08.2023 - Pytania [...].pdf

Formularz asortyment [...].doc

2023-08-16 09:03 Anna Skandy Zamawiający informuje o zmianie terminu składania ofert.

Informacja o zmianie [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Część 1 - Zakup 4 sztuk pościeli, kołder szpitalnych wraz z poduszkami Należy wpisać sumę netto z pozycji RAZEM z formularza asortymentowo-cenowego w zakresie części 1 (w przypadku nie składania oferty w zakresie części 1 proszę o pozostawienie pustego pola) 1 pc. - (0)
2 Część 2 -Zakup 4 sztuk łóżek szpitalnych z materacem i szafka przyłóżkową Należy wpisać sumę netto z pozycji RAZEM z formularza asortymentowo-cenowego w zakresie części 2 (w przypadku nie składania oferty w zakresie części 2 proszę o pozostawienie pustego pola) 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie /min. 14 dni, max. 60 dni/ od daty dostarczenia kompletnych i prawidłowo wystawionych dokumentów. Proszę określić termin wpisując ilość dni z powyższego zakresu (0)
3 Termin realizacji - 2 miesiące od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz asortymentowo-cenowy - Proszę o załączenie wypełnionego i podpisanego formularza - odpowiednio do zakresu składanej ofert - ilości części Attachment required

Formularz asortyment [...].doc

(0)
6 Oświadczenia - Proszę o załączenie wypełnionych i podpisanych oświadczeń Attachment required

OŚWIADCZENIA.docx

(0)
7 Pełnomocnictwo - Oferta powinna zawierać pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile składa ją pełnomocnik (0)
(0)

The number of page views: 384