Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.20.2023 Wykonanie dokumentacji projektowej remontu kapitalnego oraz modernizacji obiektu Zakładu Przyrodoleczniczego „Stary Jerzy” w miejscowości Lądek Zdrój

Termin:
Zamieszczenia : 03-08-2023 10:41:00
Składania : 11-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 11-08-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Nazwa postępowania:

Wykonanie dokumentacji projektowej remontu kapitalnego oraz modernizacji obiektu Zakładu Przyrodoleczniczego „Stary Jerzy” w miejscowości Lądek Zdrój.

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

Kody CPV:

71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45212350-4 – budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej oraz dokumentacji kosztorysowej i przetargowej dla w/w zadania.

Lokalizacja: budynek Zakładu Przyrodoleczniczego „Stary Jerzy” ul. Ostrowicza 1, 57-540 Lądek Zdrój.

Budynek Zakładu Przyrodoleczniczego „Stary Jerzy” Lądek Zdrój jest obiektem zabytkowym, wpisanym do wykazu zabytków - rejestru zabytków pod numerem A/4290*948/Wł w dniu 21.09.1983 r. Budynek położony jest na terenie historycznego układu urbanistycznego miasta Lądek Zdrój. Wszelkie prace budowlane przy obiekcie wymagają uzyskania pozwolenia konserwatorskiego poprzedzającego pozwolenie na budowę.

Zakres zamówienia:

Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej remontu budynku Zakładu Przyrodoleczniczego „Stary Jerzy” obejmujące:

- modernizację niecki basenowej z uwzględnieniem dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych,

- wykonanie automatycznego systemu uzdatniania wody w basenie,

- modernizację (remont) tarasu przy obecnej kawiarni,

- remont schodów wejściowych do budynku od strony ulicy Ostrowicza  (w taki sposób, aby umożliwiły wejście osobom niepełnosprawnym) oraz modernizację tarasów między Starym i Nowym Jerzym,

- czyszczenie i konserwację kamiennych dekoracji znajdujących się na tarasie przed budynkiem,

- modernizację systemu wentylacji tj. zastąpienie wentylacji grawitacyjnej wentylacją nawiewno- wywiewną,

- wymianę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,

- wymianę instalacji co i cuw,

- remont zaplecza socjalnego, szatniowego i toalet,

- wykonanie niezbędnych prac budowlanych przy Źródle Jerzy i w sztolni, remont muru oporowego przy sztolni,

- adaptację istniejących pomieszczeń  technicznych, z uwzględnieniem  przeniesienia obecnej kotłowni do budynku „Nowy Jerzy”,

- modernizację – wymianę istniejącej instalacji elektrycznej we wszystkich pomieszczeniach,

- konserwację lub wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,

- prace dekarskie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu, w tym wykonanie izolacji lub docieplenia dachu,

- rozpoznanie (w tym wykonanie niezbędnych prac odkrywkowych i analiz) problematyki związanej z odprowadzaniem wody;

- remont elewacji, czyszczenie zabytkowych murów i rzeźb, uzupełnienie braków, malowanie elewacji

- wykonanie niezbędnych instalacji sygnalizacyjnych i przywoławczych (m.in. sygnalizacja przeciwpożarowa, sygnalizacja przywoławcza),

- modernizację systemu (sieci) dystrybucji wody termalnej do basenu, emanatorium, kabin do kąpieli w części Nowy Jerzy (wymiana istniejącej instalacji i wykonanie nowego przyłącza do części zabiegowej znajdującej się w budynku Nowy Jerzy),

- modernizację emanatorium w zakresie urządzeń do pozyskiwania radonu i inhalacji,

- uzyskanie niezbędnych uzgodnień z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków

- uzyskanie niezbędnych uzgodnień odstępstw z PSP. 

Prace powinny być zaplanowane w taki sposób, aby w harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz kosztorysach inwestorskich były wyszczególnione zadania, które wpisują się w postanowienia art. 77 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 tj. ze zm.). 

Projekt powinien uwzględniać postanowienia ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ZDROWIA z dnia 2 kwietnia 2012 r. w sprawie określenia wymagań, jakim powinny odpowiadać zakłady i urządzenia lecznictwa uzdrowiskowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 161 tj.).

Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy:

- Uzyskanie opinii, wytycznych, uzgodnień Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków oraz wykonanie wszystkich wymaganych, nakazanych dokumentów, opracowań, prac przez konserwatora zabytków np. ekspertyza architektoniczno – konserwatorska, archeologiczna, program badań archeologicznych, itp. oraz uzyskanie stosownego pozwolenia/-ń konserwatorskiego/-ich na prowadzenie robót budowlanych.

- Uzupełnienie dokumentów merytorycznych o niezbędne dane (np. obliczenia, rozwiązania konstrukcyjne) wymagane do złożenia dokumentacji w Starostwie celem uzyskania pozwolenia na budowę.

- Uzyskanie wszelkich zgód, uzgodnień i pozwoleń administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie realizacji ww. inwestycji m.in. Wykonawca złoży kompletny wniosek do Starostwa Powiatowego w celu uzyskania pozwolenia na budowę i przekaże go wraz z oświadczeniem                    o kompletności dokumentacji Zamawiającemu.

- Opracowanie kosztorysów inwestorskich obejmujących wszystkie branże, zadania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 2458 tj.).

- Opracowanie wzorów kosztorysów ofertowych dla wszystkich branż i zadań.

- Opracowanie przedmiarów robót dla wszystkich branż i zadań - przez które należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych lub nakładów rzeczowych.

- Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż i zadań.

- Przekazanie Zamawiającemu w jego siedzibie po 4 egzemplarze wykonanej dokumentacji, protokołem zdawczo - odbiorczym wraz z oświadczeniem: o kompletności dokumentacji, że przekazana dokumentacja jest opracowana w zakresie niezbędnym do realizacji celu, któremu ma służyć, o zgodności dokumentacji z umową, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i normami.

- Przekazanie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji także w wersji elektronicznej, dokumentację w postaci elektronicznej (z podpisem elektronicznym Wykonawcy) należy dostarczyć w jednym egzemplarzu na nośniku USB (np. pendrive), pliki zawierające przedmiar robót powinny być w wersji edytowalnej.

- Wykonania przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umownymi i wytycznymi do projektowania oraz  zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i normami.

- Konsultowania na bieżąco z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań. Po otrzymaniu pozytywnej opinii, Projektant/Wykonawca umieści zaproponowane rozwiązania w dokumentacji, a po wykonaniu dokumentacji  zaprezentuje całokształt rozwiązań.

- Udzielania niezwłocznie za pośrednictwem Zamawiającego odpowiedzi oferentom na pytania dotyczące opracowanej dokumentacji podczas prowadzenia postępowania/ń o udzielenie zamówienia/-ń publicznego/-ych na wykonanie ww. zadań.

- Zapewnienie aktualizacji przedłożonej dokumentacji, jeśli zajdzie taka potrzeba.

- Zamawiający zastrzega możliwość, po uzgodnieniach z Wykonawcą lub na jego wniosek, dokonania na każdym etapie trwania umowy zmian koncepcji, rezygnacji z istniejących zapisów bądź wprowadzenia nowych elementów.

Zamawiający ZALECA, aby Wykonawca dokonał oględzin obiektu objętego przedmiotem zamówienia. Oględzin można dokonać od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 14:00.

Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o zawartą umowę z Wykonawcą najkorzystniejszej oferty (załącznik do SWZ projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy).

UWAGA:

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2023 r.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 156.78 2023-08-03 10:41:00 Postępowanie
SWZ (10)-sig.pdf pdf 1708.79 2023-08-03 10:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy dot. grupy kapitałowej.docx docx 14.37 2023-08-03 10:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz osób.rtf rtf 62.13 2023-08-03 10:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Wykaz zamówień.rtf rtf 70.64 2023-08-03 10:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Zobowiązanie innych podmiotów.docx docx 14.09 2023-08-03 10:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - Oswiadczenie dot. wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 57.09 2023-08-03 10:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.doc doc 151 2023-08-03 10:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.rtf rtf 126.36 2023-08-03 10:41:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 17.13 2023-08-03 10:41:00 Kryterium
Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 08.08.2023 r-sig.pdf pdf 947.29 2023-08-08 12:01:48 Publiczna wiadomość
Inwentaryzacja.zip zip 6214.74 2023-08-08 12:01:48 Publiczna wiadomość
Jerzy - studium historyczno-konserwatorskie.pdf pdf 5562.46 2023-08-08 12:01:48 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 171 2023-08-11 14:50:11 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty (5)-sig.pdf pdf 952.95 2023-08-23 21:54:29 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 76.47 2023-09-30 12:29:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-30 12:29 Elżbieta Kinal Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-08-23 21:54 Elżbieta Kinal INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Informacja dotycząca [...].pdf

2023-08-11 14:50 Elżbieta Kinal INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].doc

2023-08-11 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia środki finansowe w wysokości do: 300.000,00 zł brutto.
2023-08-08 12:01 Elżbieta Kinal Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 08.08.2023 r. wraz z załącznikami.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Inwentaryzacja.zip

Jerzy - studium hist [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 183