Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.79.2023.EK Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn. „Połączenie komunikacyjne Osiedli Imielnica - Podolszyce Południe” oraz pełnieniem nadzoru autorskiego.”

Elżbieta Kwestarz
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 25-07-2023 14:11:00
Składania : 07-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 07-08-2023 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. :„Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn. „Połączenie komunikacyjne Osiedli Imielnica - Podolszyce Południe” oraz pełnieniem nadzoru autorskiego.”

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II. Termin realizacji zamówienia -  zgodny ze wzorem umowy i OPZ.

III. Kryteria oceny ofert:

1) Cena – waga 60%

    Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:

    C min

    C = ---------- X 60 pkt = …........... pkt

    Co

    gdzie: C min - cena brutto oferty najtańszej

      Co - cena brutto oferty ocenianej

2) Doświadczenie zawodowe projektanta mostowego – waga 20%


Minimalnym, wymaganym poziomem doświadczenia zawodowego projektanta mostowego, który posiada:

uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności mostowej bez ograniczeń*,

co najmniej 3–letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w branży mostowej i był autorem lub współautorem jednego projektu budowlanego i wykonawczego budowy/przebudowy obiektu inżynierskiego kładki lub/i wiaduktu lub/i mostu.


Zamawiający przyzna następujące punkty:

za każdy dodatkowy (ponad jeden wymagany) wykonany projekt budowany i wykonawczy budowy/przebudowy obiektu inżynierskiego kładki lub/i wiaduktu lub/i mostu, którego był autorem lub współautorem jednego projektu budowlanego i wykonawczego:

  • za 1 projekt – 20 pkt;

  • za 2 projekty – 40 pkt;

  • za 3 projekty – 60 pkt;

  • za 4 projekty – 80 pkt;

  • za 5 projektów i więcej – 100 pkt.

3) Gwarancja i rękojmia na roboty budowlane- Etap I– waga 20%

  • od 36 m-cy do 60 m-cy

      Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:

               G o - G min

      G = ----------------- X 20 pkt = …........... pkt

              G max - G min

      gdzie: G max - gwarancja maksymalna (60 m-cy)

      G min - gwarancja minimalna (36 m-cy)

      G o - gwarancja oferty ocenianej (w miesiącach)

  • Termin gwarancji należy proponować w pełnych miesiącach.

IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:

1. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył projekt budowlany i wykonawczy budowy/przebudowy obiektu mostowego o długości co najmniej 100 mb.

W przypadku, gdy ww. zakres prac projektowych będzie stanowił część prac o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo, o których mowa powyżej.

Przy ocenie spełnienia warunku Zamawiający będzie kierował się następującą definicją:

Obiekt mostowy – budowla przeznaczona do przeprowadzania drogi, samodzielnego ciągu pieszego lub ciągu pieszo-rowerowego, szlaku wędrówek zwierząt dziko żyjących lub innego rodzaju komunikacji gospodarczej nad przeszkodą terenową, a w szczególności most, wiadukt, estakada, kładka


UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz zrealizowanych, usług, potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.  

Brak wykazu zrealizowanych usług lub dokumentów potwierdzających należyte wykonanie  spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

2) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:


a) Jedną osobą do pełnienia funkcji projektanta drogowego, która posiada:

  • uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń*,

  • co najmniej 3 – letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu robót budowlanych w branży drogowej i w tym okresie była autorem lub współautorem jednego projektu budowlanego i wykonawczego budowy/przebudowy drogi lub ciągu pieszo – jezdnego.

b) Jedną osobą do pełnienia funkcji projektanta mostowego, która posiada:

  • uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności mostowej bez ograniczeń*,

  • co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu robót budowlanych w branży mostowej i w tym okresie była autorem lub współautorem jednego projektu budowlanego i wykonawczego budowy/przebudowy obiektu mostowego

c) Jedną osobą do pełnienia funkcji architekta, która posiada:

  • uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń*,

  • co najmniej 3–letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w branży architektonicznej i w tym okresie była autorem lub współautorem co najmniej jednego projektu budowanego i wykonawczego w branży architektonicznej.

d) Jedną osobą do pełnienia funkcji architekta krajobrazu, która posiada:

  • dyplom ukończenia studiów,

  • co najmniej 3–letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w branży zieleni i w tym okresie była autorem lub współautorem co najmniej jednego projektu budowanego i wykonawczego w zakresie projektowania terenów zieleni roślinnością wysoką, średnio wysoką i niską (byliny, krzewy, pnącza itd.) o powierzchni terenu w zakresie nasadzeń co najmniej 500 m2.

e) Jedną osobę do pełnienia funkcji projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która posiada:

  • uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń*,

  • co najmniej 3 – letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu robót branży sanitarnej sieci zewnętrzne i w tym okresie była autorem lub współautorem co najmniej jednego projektu budowanego i wykonawczego w zakresie sieci cieplnych i/lub gazowych i/lub wodociągowych i/lub kanalizacyjnych sieci zewnętrznych.

f) Jedną osobę do pełnienia funkcji projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która posiada:

  • uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń*,

  • co najmniej 3 – letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu robót branży elektrycznej i elektroenergetycznej – sieci zewnętrzne i w tym okresie była autorem lub współautorem co najmniej jednego projektu budowanego i wykonawczego w zakresie branży energetycznej sieci zewnętrznych.

g) Jedną osobę do pełnienia funkcji projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnych, która posiada:

  • uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnych,

  • co najmniej 3 – letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu robót branży telekomunikacyjnej sieci zewnętrzne i w tym okresie była autorem lub współautorem co najmniej jednego projektu budowanego i wykonawczego w zakresie branży telekomunikacyjnej sieci zewnętrznych.

    h) Jedną osobę posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji inwentaryzacji dendrologicznych legitymuje się wykształceniem kierunkowym:

a) 1 rok doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo;

lub

b) 2 lata doświadczenia zawodowego dla osób:

absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,

technik architektury krajobrazu,

absolwent kierunków przyrodniczych takich jak: ochrona środowiska, biologia lub ekologia.

lub

c) 4 lata doświadczenia zawodowego – absolwenci innych kierunków studiów lub kursów zawodowych dotyczących prac z drzewami.

i) Jedną osobę posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji operatów dendrologicznych i legitymuje się wykształceniem kierunkowym:

a) 2 lata doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo;

lub

b) 3 lata doświadczenia zawodowego dla osób:

absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,

technik architektury krajobrazu,

absolwent kierunków przyrodniczych takich jak: ochrona środowiska, biologia lub ekologia lub innych, których program obejmował;

lub

c) 4 lata doświadczenia zawodowego – absolwenci innych kierunków studiów lub kursów zawodowych dotyczących prac z drzewami.

j) jedną osobę posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji projektów ochrony zieleni oraz nadzór dendrologiczny i legitymuje się wykształceniem kierunkowym:

a) 2 lata doświadczenia zawodowego – inspektor nadzoru zieleni lub drzew, legitymujący się ukończonym kursem z tego zakresu, absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo;

lub

b) 3 lata doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo;

lub

c) 4 lata doświadczenia zawodowego – absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo.


Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej osoby, do pełnienia więcej niż jednej funkcji z wymienionych powyżej.


W/w osoby muszą być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa co jest potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę. Zaświadczenie to zostanie przedłożone Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.

Uwaga:

* Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust.1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 roku oraz w rozumieniu art. 20a ust 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.

UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku. 

Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty. 

Uwaga! 

Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania w/w warunków polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów. 

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

Grzegorz Naguszewski - 24 367 14 58

Elżbieta Kwestarz - 24 367 16 16



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn……………………….   

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. OPZ Połączenie Imielnica Podolszyce Pd..odt odt 66.97 2023-07-25 14:11:00 Postępowanie
1. Wzór umowy połączenie Imielnica Podolszyce Pd. do 130 tys. (od GN 28.06) + AT (03.07.).docx docx 83.42 2023-07-25 14:11:00 Postępowanie
2020.08.07_WKŚ.pdf pdf 602.89 2023-07-25 14:11:00 Postępowanie
2021.11.30_pismo_ WRM_mdok.pdf pdf 188.67 2023-07-25 14:11:00 Postępowanie
2022.01.24_Energa Oświetlenie.pdf pdf 646.8 2023-07-25 14:11:00 Postępowanie
2022.01.25_MZD.pdf pdf 532.1 2023-07-25 14:11:00 Postępowanie
2022.01.26_Multimedia.pdf pdf 186.51 2023-07-25 14:11:00 Postępowanie
2022.01.26_PSG.pdf pdf 583.41 2023-07-25 14:11:00 Postępowanie
2022.02.14_Petrotel.pdf pdf 50.05 2023-07-25 14:11:00 Postępowanie
Wytyczne Wydziału Kształtowania Środowiska..pdf pdf 1121.75 2023-07-25 14:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do Umowy - EBI.pdf pdf 30.71 2023-07-25 14:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do Umowy - Karta pobytu nadzoru autorskiego.pdf pdf 45.75 2023-07-25 14:11:00 Postępowanie
1a. TES połączen8ie Imielnica Podoszyce Południe..xlsx xlsx 8.7 2023-07-25 14:11:00 Kryterium
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2023-07-25 14:11:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2023-07-25 14:11:00 Kryterium
Formularz oferty.odt odt 24.39 2023-07-25 14:11:00 Kryterium
Załacznik Nr 1 - Doświadczenie zawodowe projektanta branży mostowej.odt odt 26.99 2023-07-25 14:11:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji Cena musi być zgodna z Tabelą elementów scalonych i formularzem oferty 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz oferty.odt

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie 20% - (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załacznik Nr 1 - Doś [...].odt

(0)
3 Gwarancja 20% Należy wskazać ile miesięcy będzie wynosiła gwarancja (0)
4 E-fakturowanie - Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
6 Tabela elementów scalonych - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

1a. TES połączen8ie [...].xlsx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 315