Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZC/9/2023 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SP ZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy ZC/9/2023

Awatar Pracownika
Zamówienia publiczne
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Department: SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy
Deadlines:
Published : 21-07-2023 08:59:00
Placing offers : 03-08-2023 10:00:00
Offers opening : 03-08-2023 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Działając w oparciu o zapisy Regulaminu udzielania zamówień  podprogowych o wartości do 130000 złotych  zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług/robót budowlanych, prosząc             o złożenie oferty w oparciu o poniższe warunki:

Przedmiot zamówienia: dostawa sprzętu jednorazowego użytku

Tryb udzielania zamówienia: nieograniczony

Istotne warunki stawiane Oferentom:

  1. Prowadzą działalność tożsamą z przedmiotem zamówienia
  2. W stosunku do Oferenta nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości

Oferta pod rygorem jej odrzucenia winna zawierać:

1.      Cenę brutto za całe zadanie

2.      Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej (dokument może być dostarczony w formie potwierdzonej kopii)

3.      Oświadczenia następującej treści:

      Oświadczam, iż :

a.        przedmiot prowadzonej przeze mnie działalności jest tożsamy z przedmiotem zamówienia

b.      posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie  oraz dysponuję potencjałem finansowym, technicznym i kadrowym  zapewniającym wykonanie zamówienia

c.       w stosunku do firmy nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości

d.      jestem związany ofertą do dnia podpisania umowy

e.       nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz 835).

Złożone oferty muszą być ważne przez okres 30 dni od dnia ich wysyłki.

Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował kryterium:

Cena – 100 %.

Jeżeli pierwszy z wygranych z oferentów odmówi podpisania umowy, druga ze złożonych ofert zastępuje jego miejsce.

Zamawiający informuje, że fakt przesłania ofert cenowych będących odpowiedzią na zapytanie nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia z jednym z oferentów umowy, nawet jeżeli jego oferta okaże się najkorzystniejsza.

Sposób złożenia oferty:

Zainteresowanych współpracą Wykonawców zapraszamy do składania ofert wraz z załącznikami

wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej.

Termin składania ofert:

03.08.2023r., do godziny 10.00

Dane osób prowadzących sprawę:

Pani Marta Pankiewicz, Pani Anna Włosińska,

adres do kontaktu: zp@999.swidnica.pl

tel. 74 85 00 997

 

 

 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe.doc doc 4492.5 2023-07-21 08:59:00 Proceeding
Wzór oferty.doc doc 4497 2023-07-21 08:59:00 Subject of the order
załącznik formularz rzeczowo-cenowy.doc doc 237.5 2023-07-21 08:59:00 Criterion
klauzula informacyjna dla kontrahentów.doc doc 4625.5 2023-07-21 08:59:00 Criterion
projekt umowy.doc doc 54 2023-07-21 08:59:00 Criterion
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla.docx docx 12.45 2023-07-25 08:58:52 Public message
Dostawa sprzętu jednorazowego pyt. i odpowiedzi ll.docx docx 13.05 2023-07-26 09:02:40 Public message
Dostawa sprzętu jednorazowego pyt. i odpowiedzi llI .docx docx 14.85 2023-07-28 13:13:05 Public message
Dostawa sprzętu jednorazowego, pyt. i odp lV.docx docx 14.48 2023-07-28 14:32:09 Public message
Protokół wyboru oferty.pdf pdf 539.63 2023-08-07 11:57:10 Public message

Announcements

2023-08-07 11:57 Zamówienia publiczne Dzień dobry.
W załączeniu przekazujemy protokół wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu ZC/9/2023, tj. dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SP ZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy. Z poważaniem Zespół zamówień publicznych.

Protokół wyboru ofer [...].pdf

2023-07-28 14:32 Zamówienia publiczne Dzień dobry, W załączeniu przekazujemy pytania i odpowiedzi dot. przedmiotowego postępowania.(IV) Zespół zamówień publicznych

Dostawa sprzętu jedn [...].docx

2023-07-28 14:27 Zamówienia publiczne The message was withdrawn by the Buyer.
2023-07-28 13:24 Zamówienia publiczne Dzień dobry,
Zamawiający informuje, iż w formularzu rzeczowo- cenowym , w pozycji 132 zamiast rozmiaru 6,0 powinien być rozmiar 4,0
( dot. maski krtaniowej).
2023-07-28 13:13 Zamówienia publiczne Dzień dobry, W załączeniu przekazujemy pytania i odpowiedzi dot. przedmiotowego postępowania.(III) Zespół zamówień publicznych

Dostawa sprzętu jedn [...].docx

2023-07-28 12:59 Zamówienia publiczne The message was withdrawn by the Buyer.
2023-07-26 10:56 Zamówienia publiczne Dzień dobry,
Zamawiający informuje, iż dopuszcza zamienniki asortymentu w przedmiotowym postępowaniu- spełniające wszystkie parametry i normy.

Zespół zamówień publicznych
2023-07-26 09:02 Zamówienia publiczne Dzień dobry, W załączeniu przekazujemy pytania i odpowiedzi dot. przedmiotowego postępowania.(II)
Zespół zamówień publicznych

Dostawa sprzętu jedn [...].docx

2023-07-25 08:58 Zamówienia publiczne Dzień dobry,
W załączeniu przekazujemy pytania i odpowiedzi dot. przedmiotowego postępowania.

Zespół zamówień publicznych

Dostawa sprzętu jedn [...].docx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku ZC/9/2023

Wzór oferty.doc

1 delivery Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy
Leśna 31
58-100, Świdnica
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value

załącznik formularz [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 KLAUZULA RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

klauzula informacyjn [...].doc

(0)
6 PROJEKT UMOWY - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

projekt umowy.doc

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 409