Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZC/9/2023 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SP ZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy ZC/9/2023

Awatar Pracownika
Zamówienia publiczne
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy
Termin:
Zamieszczenia : 21-07-2023 08:59:00
Składania : 03-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 03-08-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Działając w oparciu o zapisy Regulaminu udzielania zamówień  podprogowych o wartości do 130000 złotych  zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług/robót budowlanych, prosząc             o złożenie oferty w oparciu o poniższe warunki:

Przedmiot zamówienia: dostawa sprzętu jednorazowego użytku

Tryb udzielania zamówienia: nieograniczony

Istotne warunki stawiane Oferentom:

  1. Prowadzą działalność tożsamą z przedmiotem zamówienia
  2. W stosunku do Oferenta nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości

Oferta pod rygorem jej odrzucenia winna zawierać:

1.      Cenę brutto za całe zadanie

2.      Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej (dokument może być dostarczony w formie potwierdzonej kopii)

3.      Oświadczenia następującej treści:

      Oświadczam, iż :

a.        przedmiot prowadzonej przeze mnie działalności jest tożsamy z przedmiotem zamówienia

b.      posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie  oraz dysponuję potencjałem finansowym, technicznym i kadrowym  zapewniającym wykonanie zamówienia

c.       w stosunku do firmy nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości

d.      jestem związany ofertą do dnia podpisania umowy

e.       nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz 835).

Złożone oferty muszą być ważne przez okres 30 dni od dnia ich wysyłki.

Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował kryterium:

Cena – 100 %.

Jeżeli pierwszy z wygranych z oferentów odmówi podpisania umowy, druga ze złożonych ofert zastępuje jego miejsce.

Zamawiający informuje, że fakt przesłania ofert cenowych będących odpowiedzią na zapytanie nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia z jednym z oferentów umowy, nawet jeżeli jego oferta okaże się najkorzystniejsza.

Sposób złożenia oferty:

Zainteresowanych współpracą Wykonawców zapraszamy do składania ofert wraz z załącznikami

wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej.

Termin składania ofert:

03.08.2023r., do godziny 10.00

Dane osób prowadzących sprawę:

Pani Marta Pankiewicz, Pani Anna Włosińska,

adres do kontaktu: zp@999.swidnica.pl

tel. 74 85 00 997

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.doc doc 4492.5 2023-07-21 08:59:00 Postępowanie
Wzór oferty.doc doc 4497 2023-07-21 08:59:00 Przedmiot zamówienia
załącznik formularz rzeczowo-cenowy.doc doc 237.5 2023-07-21 08:59:00 Kryterium
klauzula informacyjna dla kontrahentów.doc doc 4625.5 2023-07-21 08:59:00 Kryterium
projekt umowy.doc doc 54 2023-07-21 08:59:00 Kryterium
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla.docx docx 12.45 2023-07-25 08:58:52 Publiczna wiadomość
Dostawa sprzętu jednorazowego pyt. i odpowiedzi ll.docx docx 13.05 2023-07-26 09:02:40 Publiczna wiadomość
Dostawa sprzętu jednorazowego pyt. i odpowiedzi llI .docx docx 14.85 2023-07-28 13:13:05 Publiczna wiadomość
Dostawa sprzętu jednorazowego, pyt. i odp lV.docx docx 14.48 2023-07-28 14:32:09 Publiczna wiadomość
Protokół wyboru oferty.pdf pdf 539.63 2023-08-07 11:57:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-07 11:57 Zamówienia publiczne Dzień dobry.
W załączeniu przekazujemy protokół wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu ZC/9/2023, tj. dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SP ZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy. Z poważaniem Zespół zamówień publicznych.

Protokół wyboru ofer [...].pdf

2023-07-28 14:32 Zamówienia publiczne Dzień dobry, W załączeniu przekazujemy pytania i odpowiedzi dot. przedmiotowego postępowania.(IV) Zespół zamówień publicznych

Dostawa sprzętu jedn [...].docx

2023-07-28 14:27 Zamówienia publiczne Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-07-28 13:24 Zamówienia publiczne Dzień dobry,
Zamawiający informuje, iż w formularzu rzeczowo- cenowym , w pozycji 132 zamiast rozmiaru 6,0 powinien być rozmiar 4,0
( dot. maski krtaniowej).
2023-07-28 13:13 Zamówienia publiczne Dzień dobry, W załączeniu przekazujemy pytania i odpowiedzi dot. przedmiotowego postępowania.(III) Zespół zamówień publicznych

Dostawa sprzętu jedn [...].docx

2023-07-28 12:59 Zamówienia publiczne Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-07-26 10:56 Zamówienia publiczne Dzień dobry,
Zamawiający informuje, iż dopuszcza zamienniki asortymentu w przedmiotowym postępowaniu- spełniające wszystkie parametry i normy.

Zespół zamówień publicznych
2023-07-26 09:02 Zamówienia publiczne Dzień dobry, W załączeniu przekazujemy pytania i odpowiedzi dot. przedmiotowego postępowania.(II)
Zespół zamówień publicznych

Dostawa sprzętu jedn [...].docx

2023-07-25 08:58 Zamówienia publiczne Dzień dobry,
W załączeniu przekazujemy pytania i odpowiedzi dot. przedmiotowego postępowania.

Zespół zamówień publicznych

Dostawa sprzętu jedn [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku ZC/9/2023

Wzór oferty.doc

1 dostawa Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy
Leśna 31
58-100, Świdnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

załącznik formularz [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 KLAUZULA RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

klauzula informacyjn [...].doc

(0)
6 PROJEKT UMOWY - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

projekt umowy.doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 407