Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: UR.271-2.1.1.2023.FR.5 Zakup i dostawa wyposażenia w celu zapewnienia dostępności architektonicznej oraz informacyjno-komunikacyjnej dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Węglińcu w ramach projektu pn.: „Gmina Węgliniec - samorząd dostępny dla osób ze szczególnymi potrzebami” Dostępny samorząd – granty, realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18. Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020,współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Monika Wieczorek
Gmina Węgliniec
Termin:
Zamieszczenia : 18-07-2023 09:29:00
Składania : 26-07-2023 11:00:00
Otwarcia : 26-07-2023 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zaproszenie.docx docx 84.97 2023-07-18 09:29:00 Postępowanie
Zał. nr 1 - formularz ofertowy.docx docx 79.9 2023-07-18 09:29:00 Postępowanie
Zał. nr 2 - FORMULARZ CENOWY.xlsx xlsx 32.7 2023-07-18 09:29:00 Postępowanie
Zał. nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 1253.6 2023-07-18 09:29:00 Postępowanie
rzut pomieszczeń - załącznik do OPZ.pdf pdf 418.39 2023-07-18 09:29:00 Postępowanie
Zał. nr 4 - projekt umowy.docx docx 81.33 2023-07-18 09:29:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 264.04 2023-07-26 12:02:10 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze.pdf pdf 309.39 2023-07-28 13:07:16 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze 2.pdf pdf 175.15 2023-08-31 13:07:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-31 13:07 Monika Wieczorek Zawiadomienie o ponownym wyborze

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-07-28 13:07 Monika Wieczorek Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-07-26 12:02 Monika Wieczorek Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i dostawa wyposażenia w celu zapewnienia dostępności architektonicznej oraz informacyjno-komunikacyjnej dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Węglińcu - 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji zamówienia 20% - (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 330