Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2023/BZP 00269634/01 16 /23 - Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP garnizonu mazowieckiego

Termin:
Zamieszczenia : 21-06-2023 14:54:00
Składania : 30-06-2023 10:00:00
Otwarcia : 30-06-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogł. o zamówieniu ds. 16 -23, 2023_BZP 00269634_01.pdf pdf 379.82 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
SWZ ds. 16.pdf pdf 1024.33 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.1 -Formularz ofertowy zad.1.pdf pdf 628.3 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.2 -Formularz ofertowy zad.2.pdf pdf 628.43 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.3 -Formularz ofertowy zad.3.pdf pdf 628.59 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.4 -Formularz ofertowy zad.4.pdf pdf 628.5 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.5 -Formularz ofertowy zad.5.pdf pdf 628.59 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.6 -Formularz ofertowy zad.6.pdf pdf 628.51 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.7 -Formularz ofertowy zad.7.pdf pdf 628.86 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.8 -Formularz ofertowy zad.8.pdf pdf 629.52 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.9 -Formularz ofertowy zad.9.pdf pdf 628.53 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.10 -Formularz ofertowy zad.10.pdf pdf 628.44 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.11 -Formularz ofertowy zad.11.pdf pdf 628.09 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.12 -Formularz ofertowy zad.12.pdf pdf 628.55 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.13 -Formularz ofertowy zad.13.pdf pdf 628.59 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.14 -Formularz ofertowy zad.14.pdf pdf 628.55 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.15 -Formularz ofertowy zad.15.pdf pdf 628.52 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.16 -Formularz ofertowy zad.16.pdf pdf 628.55 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 2 -Projekt umowy.pdf pdf 569.59 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 3 -Oświad. o niepodleganiu wykluczeniu.pdf pdf 571.35 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 4 -Oświad. o spełnianiu warunków udziału.pdf pdf 486.1 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 5 - Wykaz osób.pdf pdf 563.55 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 6 - Oświad. Wyk. art. 117 ust.4.pdf pdf 299.71 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 7 -Zobowiązanie podmiotu udostępniającego.pdf pdf 499.78 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 8 -Oświad. o aktual.inf. zawartych w art. 125 ust. 1.pdf pdf 551.56 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
SWZ ds. 16.docx docx 75.37 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.1 -Formularz ofertowy zad.1.docx docx 24.95 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.2 -Formularz ofertowy zad.2.docx docx 22.63 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.3 -Formularz ofertowy zad.3.docx docx 22.84 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.4 -Formularz ofertowy zad.4.docx docx 22.81 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.5 -Formularz ofertowy zad.5.docx docx 22.65 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.6 -Formularz ofertowy zad.6.docx docx 22.77 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.7 -Formularz ofertowy zad.7.docx docx 22.81 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.8 -Formularz ofertowy zad.8.docx docx 22.63 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.9 -Formularz ofertowy zad.9.docx docx 22.61 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.10 -Formularz ofertowy zad.10.docx docx 22.79 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.11 -Formularz ofertowy zad.11.docx docx 22.69 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.12 -Formularz ofertowy zad.12.docx docx 22.68 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.13 -Formularz ofertowy zad.13.docx docx 22.64 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.14 -Formularz ofertowy zad.14.docx docx 22.62 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.15 -Formularz ofertowy zad.15.docx docx 22.64 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1.16 -Formularz ofertowy zad.16.docx docx 24.08 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 2 -Projekt umowy.docx docx 25.09 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 3 -Oświad. o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 16.99 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 4 -Oświad. o spełnianiu warunków udziału.docx docx 15.86 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 5 - Wykaz osób.docx docx 15.22 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 6 - Oświad. Wyk. art. 117 ust.4.docx docx 13.95 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 7 -Zobowiązanie podmiotu udostępniającego.docx docx 15.78 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Zał. nr 8 -Oświad. o aktual.inf. zawartych w art. 125 ust. 1.docx docx 18.6 2023-06-21 14:54:00 Postępowanie
Inf. z otwarcia ofert ds. 16 -23.pdf pdf 269.01 2023-06-30 15:04:06 Publiczna wiadomość
Inf. z otwarcia ofert ds. 16.docx docx 24.36 2023-06-30 15:04:06 Publiczna wiadomość
Sprostowanie do Inf. z otwarcia ofert ds.16.pdf pdf 155.33 2023-07-03 15:21:23 Publiczna wiadomość
SPROSTOWANIE-Inf. z otwarcia ofert ds. 16 -23.docx docx 18.99 2023-07-03 15:21:23 Publiczna wiadomość
Inf. o wyborze ds. 16 -23.docx docx 46.41 2023-08-18 10:13:23 Publiczna wiadomość
Inf. o wyborze ds. 16, ZP 1612.pdf pdf 1341.58 2023-08-18 10:13:23 Publiczna wiadomość
Inf. o unieważnieniu ds. 16, ZP 1620.pdf pdf 313.99 2023-08-18 10:15:50 Publiczna wiadomość
Inf. o unieważnieniu ds.16 -23.docx docx 22.85 2023-08-18 10:15:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-18 10:15 Agnieszka Syta Zamawiający - Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu w załączeniu przekazuje pismo o sygnaturze l.dz. ZP - 1620 /23 z dnia 18.08.2023r. tj. Informację o unieważnieniu postępowania na zadanie nr 2, 4, 9, 10, 11, 15 i 16. Dokument w załączeniu.

Z poważaniem
st. insp. Agnieszka Syta
Sekcja Zamówień Publicznych
KWP zs. w Radomiu

Inf. o unieważnieniu [...].pdf

Inf. o unieważnieniu [...].docx

2023-08-18 10:13 Agnieszka Syta Zamawiający - Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu w załączeniu przekazuje pismo o sygnaturze l.dz. ZP - 1612 /23 z dnia 18.08.2023r. tj. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. Dokument w załączeniu.

Z poważaniem
st. insp. Agnieszka Syta
Sekcja Zamówień Publicznych
KWP zs. w Radomiu

Inf. o wyborze ds. 1 [...].docx

Inf. o wyborze ds. 1 [...].pdf

2023-07-03 15:21 Agnieszka Syta Zamawiający - Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu w załączeniu przekazuje " SPROSTOWANIE do informacji z otwarcia ofert". Dokument w załączeniu. Z poważaniem st.insp. Agnieszka Syta Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu

Sprostowanie do Inf. [...].pdf

SPROSTOWANIE-Inf. z [...].docx

2023-06-30 15:04 Agnieszka Syta Zamawiający - Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu w załączeniu przekazuje "Informację z otwarcia ofert" z dnia 30.06.2023r.. Dokument w załączeniu.

z poważaniem
st.insp. Agnieszka Syta
Sekcja zamówień Publicznych
KWP zs. w Radomiu

Inf. z otwarcia ofer [...].pdf

Inf. z otwarcia ofer [...].docx

2023-06-30 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę 435 150,00 zł, która w podziale na zadania kształtuje się następująco:
Zadanie nr 1 – KPP w Białobrzegach – planowana liczba badań 43 za kwotę 6 450,00 zł
Zadanie nr 2 – KPP w Grójcu - planowana liczba badań 200 za kwotę 30 000,00 zł
Zadanie nr 3 – KPP w Kozienicach - planowana liczba badań 130 za kwotę 19 500,00 zł
Zadanie nr 4 – KPP w Lipsku - planowana liczba badań 61 za kwotę 9 150,00 zł
Zadanie nr 5 – KPP w Łosicach - planowana liczba badań 49 za kwotę 7 350,00 zł
Zadanie nr 6 – KPP w Mławie - planowana liczba badań 140 za kwotę 21 000,00 zł
Zadanie nr 7 – KMP w Ostrołęce (w tym: KWP – wydziały zamiejscowe, CBŚP Zarząd
w Ostrołęce) - planowana liczba badań 260 za kwotę 39 000,00 zł

Zadanie nr 8 – KMP w Płocku (w tym: KWP – wydziały zamiejscowe, OPP w Płocku, CBŚP
Zarząd w Płocku) - planowana liczba badań 563 za kwotę 84 450,00 zł

Zadanie nr 9 – KPP w Przasnyszu - planowana liczba badań 89 za kwotę 13 350,00 zł
Zadanie nr 10 – KPP w Pułtusku - planowana liczba badań 76 za kwotę 11 400,00 zł
Zadanie nr 11 – KMP w Radomiu (w tym: KWP zs. w Radomiu, OPP w Radomiu, SPKP
w Radomiu, LK KWP zs. w Radomiu, CBŚP Zarząd w Radomiu, BSWP
Wydział w Radomiu, CBZC Wydział w Radomiu) - planowana liczba badań
781 za kwotę 117 150,00 zł
Zadanie nr 12 – KMP w Siedlcach (w tym: KWP – wydziały zamiejscowe) - planowana liczba
badań 240 za kwotę 36 000,00 zł

Zadanie nr 13 – KPP w Sierpcu - planowana liczba badań 78 za kwotę 11 700,00 zł
Zadanie nr 14 – KPP w Sokołowie Podlaskim - planowana liczba badań 62 za kwotę 9 300,00 zł
Zadanie nr 15 – KPP w Szydłowcu - planowana liczba badań 64 za kwotę 9 600,00 zł
Zadanie nr 16 – KPP w Zwoleniu - planowana liczba badań 65 za kwotę 9 750,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1172