Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: OA.2600.3.2023.WP zakup artykułów biurowych i papieru dla potrzeb Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą

Deadlines:
Published : 16-06-2023 10:57:00
Placing offers : 03-07-2023 10:00:00
Offers opening : 03-07-2023 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 95 7278113

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zapytanie ofertowe.pdf pdf 491.91 2023-06-16 10:57:00 Proceeding
Wzór umowy - załącznik nr 2.pdf pdf 495.44 2023-06-16 10:57:00 Proceeding
wzór oferty Wykonawcy - Załącznik nr 1.xlsx xlsx 19.51 2023-06-16 10:57:00 Proceeding
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - Załącznik nr 3.pdf pdf 536.34 2023-06-16 10:57:00 Proceeding
wzór oferty Wykonawcy po zmianach 22.06.2023- Załącznik nr 1.xlsx xlsx 19.39 2023-06-22 12:28:59 Public message
zapytanie ofertowe po zmianach 22.06.2023.pdf pdf 492.19 2023-06-22 12:28:59 Public message
Wzór umowy po zmianach 22.06.2023- załącznik nr 2.pdf pdf 492.49 2023-06-22 12:28:59 Public message
Materiały biurowe - skan raportu wyboru ofert - obrócony.pdf pdf 1233.13 2023-07-05 10:11:43 Public message

Announcements

2023-07-05 10:11 Wioletta Przygocka Szanowni Państwo w załączniku raport wyboru wykonawcy dotyczący zapytania ofertowego na zakup artykułów biurowych i papieru dla potrzeb Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą

Materiały biurowe - [...].pdf

2023-06-22 12:28 Wioletta Przygocka Szanowni Państwo w załączniku pisma dotyczące zapytania ofertowego na zakup artykułów biurowych i papieru dla potrzeb Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą ( po zmianach), a mianowicie:
1) zapytanie ofertowe po zmianach 22.06.2023,
2) wzór umowy po zmianach 22.06.2023,
3) wzór oferty wykonawcy po zmianach 22.06.2023

wzór oferty Wykonawc [...].xlsx

zapytanie ofertowe p [...].pdf

Wzór umowy po zmiana [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 zakup artykułów biurowych i papieru należy załączyć wypełniony wzór oferty wykonawcy, wzór umowy i informację o przetwarzaniu danych osobowych 1 delivery - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - sukcesywnie w terminie do 03.07.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 346