Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OA.2600.3.2023.WP zakup artykułów biurowych i papieru dla potrzeb Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą

Termin:
Zamieszczenia : 16-06-2023 10:57:00
Składania : 03-07-2023 10:00:00
Otwarcia : 03-07-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 95 7278113

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie ofertowe.pdf pdf 491.91 2023-06-16 10:57:00 Postępowanie
Wzór umowy - załącznik nr 2.pdf pdf 495.44 2023-06-16 10:57:00 Postępowanie
wzór oferty Wykonawcy - Załącznik nr 1.xlsx xlsx 19.51 2023-06-16 10:57:00 Postępowanie
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - Załącznik nr 3.pdf pdf 536.34 2023-06-16 10:57:00 Postępowanie
wzór oferty Wykonawcy po zmianach 22.06.2023- Załącznik nr 1.xlsx xlsx 19.39 2023-06-22 12:28:59 Publiczna wiadomość
zapytanie ofertowe po zmianach 22.06.2023.pdf pdf 492.19 2023-06-22 12:28:59 Publiczna wiadomość
Wzór umowy po zmianach 22.06.2023- załącznik nr 2.pdf pdf 492.49 2023-06-22 12:28:59 Publiczna wiadomość
Materiały biurowe - skan raportu wyboru ofert - obrócony.pdf pdf 1233.13 2023-07-05 10:11:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-05 10:11 Wioletta Przygocka Szanowni Państwo w załączniku raport wyboru wykonawcy dotyczący zapytania ofertowego na zakup artykułów biurowych i papieru dla potrzeb Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą

Materiały biurowe - [...].pdf

2023-06-22 12:28 Wioletta Przygocka Szanowni Państwo w załączniku pisma dotyczące zapytania ofertowego na zakup artykułów biurowych i papieru dla potrzeb Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą ( po zmianach), a mianowicie:
1) zapytanie ofertowe po zmianach 22.06.2023,
2) wzór umowy po zmianach 22.06.2023,
3) wzór oferty wykonawcy po zmianach 22.06.2023

wzór oferty Wykonawc [...].xlsx

zapytanie ofertowe p [...].pdf

Wzór umowy po zmiana [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 zakup artykułów biurowych i papieru należy załączyć wypełniony wzór oferty wykonawcy, wzór umowy i informację o przetwarzaniu danych osobowych 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - sukcesywnie w terminie do 03.07.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 339