Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: P-62/VI/23 Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych.

Termin:
Zamieszczenia : 07-06-2023 11:12:00
Składania : 16-06-2023 09:00:00
Otwarcia : 16-06-2023 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ_INSPEKTOR_06.06.docx docx 213.64 2023-06-07 11:12:00 Postępowanie
4. Wzór umowy - zadanie nr 2.doc doc 153.5 2023-06-07 11:12:00 Postępowanie
4. Wzór umowy - zadanie nr 3.doc doc 153.5 2023-06-07 11:12:00 Postępowanie
4. Wzór umowy - zadanie nr 4.doc doc 154 2023-06-07 11:12:00 Postępowanie
4. Wzór umowy- zadanie nr 1.doc doc 157 2023-06-07 11:12:00 Postępowanie
Dokumentacja projektowa.docx docx 12.5 2023-06-07 11:12:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE_O_ZAMÓWIENIU.pdf pdf 98.07 2023-06-07 11:12:00 Postępowanie
Kwota na finansowanie - P-62-VI-23- wersja dostępna.doc doc 355 2023-06-16 09:06:10 Publiczna wiadomość
Kwota na finansowanie - P-62-VI-23.pdf pdf 72.33 2023-06-16 09:06:10 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert - P-62-VI-23.pdf pdf 120.29 2023-06-16 11:13:40 Publiczna wiadomość
Informacja z_otwarcia_ofert_P-62-VI-23- wersja dostępna.doc doc 378.5 2023-06-16 11:13:40 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania_Zadanie 1-wersja dostępna.docx docx 306.72 2023-06-22 13:11:22 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu - Zadanie 1.pdf pdf 113.75 2023-06-22 13:11:22 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania_Zadanie 2- wersja dostępna.docx docx 306.68 2023-06-22 13:12:24 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu - Zadanie 2.pdf pdf 101.13 2023-06-22 13:12:24 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania_Zadanie 3- wersja dostępna.docx docx 307.06 2023-06-22 13:13:33 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu - Zadanie 3.pdf pdf 97.24 2023-06-22 13:13:33 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania_Zadanie 4- wersja dostępna.docx docx 307.04 2023-06-22 13:14:07 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu - Zadanie 4.pdf pdf 100.13 2023-06-22 13:14:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-28 07:44 Izabela Fecko Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Unieważnienie postępowania - Zadanie 1
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr P -62/VI/23 pn. Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych” – Zadanie 1 - „Przebudowa wewnętrznych instalacji w Niepublicznej Szkole Podstawowej Świdnickiego Stowarzyszenia Oświatowego “Bliżej Dziecka” przy ul. Jagiellońskiej” - prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) - dalej p.z.p., zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 p.z.p. tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie
Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia jw. wyznaczył termin składania ofert do dnia 16.06.2023 r. do godziny 09:00. W wyznaczonym terminie do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty, tj.
1. Firma Ogólnobudowlana Stanisław Sitnik, ul. Żołnierzy II Armii W.P. 37, 68-131 Wymiarki z ceną 19.065,00 zł - oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i pkt 6 ustawy Pzp – Zamawiający odrzucił ofertę, ponieważ jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów oraz nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
2. WMB Project Sp. z o.o., ul. Władysława Łokietka 18, 59-220 Legnica z ceną 36.900,00 zł.
Cena najkorzystniejszej oferty (36.900,00 zł) przekroczyła kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (23.000,00 zł), a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

Unieważnienie postępowania - Zadanie 2
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr P-62/VI/23 pn. Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych” – Zadanie 2 - „Przebudowa lokali mieszkalnych przy ul. 1 Maja 15 wraz z przebudową schodów zewnętrznych oraz budową platformy dla osób niepełnosprawnych”, prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) - dalej p.z.p., zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 p.z.p. tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie
Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia jw. wyznaczył termin składania ofert do dnia 16.06.2023 r. do godziny 09:00. W wyznaczonym terminie do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta, tj.
1. WMB Project Sp. z o.o., ul. Władysława Łokietka 18, 59-220 Legnica z ceną 36.900,00 zł.
Cena najkorzystniejszej oferty (36.900,00 zł) przekroczyła kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (16.000,00 zł), a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

Unieważnienie postępowania - Zadanie 3
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr P-62/VI/23 pn. Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych” – Zadanie 3 – „Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 1 pod względem wymagań przepisów PPOŻ”, prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) - dalej p.z.p., zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 p.z.p. tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie
Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia jw. wyznaczył termin składania ofert do dnia 16.06.2023 r. do godziny 09:00. W wyznaczonym terminie do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta, tj.
1. WMB Project Sp. z o.o., ul. Władysława Łokietka 18, 59-220 Legnica z ceną 36.900,00 zł.
Cena najkorzystniejszej oferty (36.900,00 zł) przekroczyła kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (4.000,00 zł), a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

Unieważnienie postępowania - Zadanie 4
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr P-62/VI/23 pn. Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych” – Zadanie 4 - „ Przebudowa schodów w Szkole Podstawowej nr 4 w Świdnicy” – etap II.”, prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) - dalej p.z.p., zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 p.z.p. tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie
Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia jw. wyznaczył termin składania ofert do dnia 16.06.2023 r. do godziny 09:00. W wyznaczonym terminie do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta, tj.
1. WMB Project Sp. z o.o., ul. Władysława Łokietka 18, 59-220 Legnica z ceną 12.300,00 zł.
Cena najkorzystniejszej oferty (12.300,00 zł) przekroczyła kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (5.000,00 zł), a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
2023-06-22 13:14 Izabela Fecko Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - Zadanie 4.

Unieważnienie postęp [...].docx

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-06-22 13:13 Izabela Fecko Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - Zadanie 3.

Unieważnienie postęp [...].docx

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-06-22 13:12 Izabela Fecko Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - Zadanie 2.

Unieważnienie postęp [...].docx

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-06-22 13:11 Izabela Fecko Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - Zadanie 1.

Pozdrawiam Izabela Fecko

Unieważnienie postęp [...].docx

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-06-16 11:13 Izabela Fecko Informacja z otwarcia ofert - P-62/VI/23

Informacja z otwarci [...].pdf

Informacja z_otwarci [...].doc

2023-06-16 09:06 Izabela Fecko Kwota przeznaczona na finansowanie zadania.

Kwota na finansowani [...].doc

Kwota na finansowani [...].pdf

2023-06-16 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na finansowanie zamówienia 48.000,00 zł, w tym na poszczególne części (przy podziale zamówienia na części):
Zadanie nr 1 – 23 000,00 zł,
Zadanie nr 2 – 16 000,00 zł,
Zadanie nr 3 – 4 000,00 zł,
Zadanie nr 4 – 5 000,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 543