- Strona główna
- Postępowanie ID 775074
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZZ_DTI/2023/Z/27 Dostawa oprogramowania graficznego na potrzeby jednostek KUL
Wystawiający
-
UżytkownikRafał Lis
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-06-01 11:34:00
-
Składania2023-06-07 12:00:00
-
Otwarcie ofert2023-06-07 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
ZZ_DTI/2023/Z/27
Zapytanie ofertowe
Przedmiot zamówienia:
Dostawa oprogramowania graficznego na potrzeby jednostek KUL
Lublin, dnia 01.06.2023 r.
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
· Nazwa: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
· Adres: Al. Racławickie 14; 20 – 950 Lublin
· NIP: 712-016-10-05
· REGON: 000514064
· Adres strony internetowej: www.kul.pl
· Jednostka prowadząca: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
tel.: 81 445 32 16, 81 445 41 60
e-mail: zaopatrzenie@kul.pl
· Osoba do kontaktu: Dariusz Kurzawski, Rafał Lis
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego jako zakup poniżej 130 tys. zł, w zw. z art. 2 ust. 1 pkt 1 i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp na podstawie Regulaminu udzielania zamówień i dokonywania zakupów w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II.
2.
Do
niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 r. Kodeks cywilny
(Dz. U. 2022 r. poz. 1360, z
późn. zm.). Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności
i równego traktowania Wykonawców.
3. Postępowanie o wartości szacunkowej
poniżej progu 130 000 zł nie jest prowadzone na podstawie ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 r.
poz. 1360, z późn. zm.).
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa oprogramowania graficznego na potrzeby jednostek KUL.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w „Opisie przedmiotu zamówienia” (załącznik nr 1).
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 3 dni od dnia złożenia zamówienia.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu może ubiegać się Wykonawca, który:
1. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie lub dysponuje pracownikami posiadającymi kwalifikacje warunkujące rzetelne i prawidłowe wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia.
2. Prowadzi autoryzowaną dystrybucję oprogramowania stanowiącego przedmiot zamówienia
3. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129, z późn. zm.).
VI. SPOSÓB ROZLICZENIA
1. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Faktura zostanie wystawiona po podpisaniu przez obydwie strony protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
3. Wykonawca określi w ofercie :
a) nazwę i adres Wykonawcy;
b) Wykonawca określi w ofercie: nazwę zaoferowanego oprogramowania pozwalająca na jego identyfikację, cena jednostkowa netto, cena jednostkowa brutto, wartość brutto oraz całkowitą wartość przedmiotu zamówienia netto, brutto, podając ją w zapisie liczbowym i słownym oraz stawkę i wartość podatku VAT.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Powinny one być doliczone do ceny ustalonej przez Wykonawcę w ofercie.
5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.
6. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na podstawie właściwego dokumentu rejestrowego właściwego dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub na podstawie pełnomocnictwa.
7. Oferta powinna zawierać:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2);
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (jeśli jest konieczne).
8. Wymagane dokumenty opisane w pkt 1 i 2, powinny być przedstawione przez Wykonawcę w formie skanu, dołączonego jako załącznik do oferty.
9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. W przypadku oferty niekompletnej, Zamawiający może wystąpić do wykonawcy z prośbą o uzupełnienie oferty.
12. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoja ofertę.
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Postępowanie jest prowadzone na platformie Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul
2. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem ww. platformy poprzez wypełnienie, dostępnego na stronie postępowania, formularza składania oferty, a następnie kliknięcie przycisku „Złóż ofertę”.
3. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem platformy do dnia 07.06.2023 r. do godziny 12:00.
4. Otwarcie zostanie dokonane w dniu 07.06.2023 r. o godzinie 12:05.
5. W przypadku wystąpienia awarii systemu – paltormazakupowa.pl, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym w ust. 1, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
7. Wykonawca składa ofertę w sposób opisany w instrukcji składania ofert w postępowaniu poniżej progu - zapytanie ofertowe, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach ma prawo przedłużenia terminu składania ofert. Informacja ta zostanie opublikowana na platformie.
9. Zamawiający sporządzi pisemny protokół postępowania z wyboru najkorzystniejszej oferty.
10. Informacja o wyborze oferty zastanie upubliczniona poprzez zamieszczenie na stronie postepowania w zakładce „Komunikaty”.
IX. OCENA OFERT
1. Ocenie będą podlegały oferty nieodrzucone.
2. Oferty będą oceniane w skali od 0 do 100 punktów. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
3. Zamawiający przy ocenie ofert w niniejszym postępowaniu, posłuży się następującymi kryteriami:
1. Kryterium „Cena” – 100 % - R
R = (Rn / Ro) x 100 pkt
gdzie:
R – przyznane punkty w kryterium „cena”;
Rn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert;
Ro – cena oferty ocenianej (brutto);
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i uzyska największą liczbę punktów w oparciu o kryterium wyboru.
5. W przypadku otrzymania przez Zamawiającego dwóch ofert o tej samej wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, spośród których zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza.
X. WARUNKI ODRZUCENIA OFERT I UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) oferta zostanie złożona po terminie.
2) oferta przekroczy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizacje przedmiotu zamówienia.
3) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
3. Zamawiający unieważni postępowanie, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą jego rozstrzygnięcie i złożenie zamówienia.
XI. DODATKOWE INFORMACJE
1. W sprawach związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym należy kontaktować się za pośrednictwem platformy Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert, w tym również wyjaśnienia, wraz ze złożeniem dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych, gdy zaoferowana cena wydaje się rażąco niska.
3. Zamawiający informuje, iż w treści oferty Wykonawcy poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki polegające na niezgodności ofert z dokumentami zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. W przypadku innej omyłki, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na jej poprawienie lub zakwestionowanie jej poprawienia. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki jego oferta podlega odrzuceniu.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert, zmiany treści Zapytania ofertowego oraz unieważnienia Zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyny.
6. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne z akceptacją warunków realizacji dostaw określonych w niniejszym zapytaniu.
Załączniki:
1. Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1);
2. Formularz ofertowy (załącznik nr 2).
XII. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1:
1.
Administratorem jest Katolicki Uniwersytet Lubelski
Jana Pawła II (adres: Al. Racławickie 14, 20 – 950 Lublin,
adres e-mail: kul@kul.pl, numer telefonu: 81 445 41 01), reprezentowany przez
Rektora.
2. Na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II powołany został inspektor ochrony danych (adres e-mail: iod@kul.pl, numer telefonu 81 445 32 30).
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu weryfikacji zapytań ofertowych złożonych w ramach prowadzonego postępowania.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przez okres niezbędny do archiwizacji.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. rozporządzenia (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).
6. Dostęp do danych osobowych mają osoby upoważnione przez administratora. Dane osobowe mogą być ujawniane osobom wnioskującym o dostęp do dokumentacji z prowadzonego postępowania.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Realizacja zadania w zakresie weryfikacji zapytań
ofertowych wiąże się z koniecznością przetwarzania danych osobowych, co
znajduje podstawę w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach
publicznych
(t. j. Dz. U.z 2019 r. poz. 869). Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana
do podania tychże danych
na podstawie ww. ustawy.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-06-06
15:18:27
|
Rafał Lis |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zamawiający
informuje
o
unieważnieniu
postępowania
zgodnie
z
załącznikiem.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?