Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-14-2023 mycie powierzchni zewnętrznych okien, w tym framug i parapetów, szkła fasadowego oraz żaluzji zewnętrznych, z użyciem technik alpinistycznych, w budynku WSA w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4.

Termin:
Zamieszczenia : 19-05-2023 09:51:00
Składania : 29-05-2023 09:00:00
Otwarcia : 29-05-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. 

 

Przedmiot zamówienia: 

przedmiotem zamówienia jest mycie powierzchni zewnętrznych okien, w tym framug i parapetów, szkła fasadowego oraz żaluzji zewnętrznych, z użyciem technik alpinistycznych, w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4.

 

Szczegółowy zakres realizacji zamówienia precyzuje Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz wzór umowy. 

Warunki udziału w postepowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy  posiadają niezbędny potencjał techniczny oraz doświadczenie  do wykonania zamówienia i wykaże, iż:

1)   posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż  100.000,00 zł.

2)   pracownicy Wykonawcy, którzy wykonają usługę posiadają aktualne badania lekarskie, w tym dotyczące pracy na wysokości, potwierdzające zdolność do wykonywania usługi.

3)   posiada referencje od co najmniej  dwóch Zamawiających dot. usługi  mycia elewacji metodą alpinistyczną o powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2. W przypadku usługi wykonywanej w przeszłości dla WSA w Warszawie referencje za tą usługę nie są wymagane, wystarczy wskazać daty realizacji usługi.

 

Oferent spełni warunek, gdy:

1)    w formularzu ofertowym złoży oświadczenie  o posiadaniu w/w dokumentów,

2)    załączy kserokopie polisy OC oraz referencje.

 

WIZJA LOKALNA

Zamawiający zaleca, aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej budynku i możliwości podpięcia alpinistycznego. 

Wizja możliwa jest w dzień roboczy od  11:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą do kontaktu:

Tomasz Puchalski, tel. 22/553 78 29, email: tomasz.puchalski@warszawa.wsa.gov.pl

 

Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 24.05.2023 r. o godz. 24.00.

W przypadku pytań, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub kontakt telefoniczny:

- pytania związane z OPZ – Tomasz Puchalski, tel. 22/553 78 29,

- pytania proceduralne - Magdalena Jańczuk, tel. 22 553 78 66,

 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

 

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2023.pdf pdf 494.14 2023-05-19 09:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - OPZ.pdf pdf 106.38 2023-05-19 11:57:55 Postępowanie
Załącznik nr 2 - wzór umowy WSA-ZP-PP-14-2023.pdf pdf 176.94 2023-05-19 11:57:55 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-14-2023.pdf pdf 203.15 2023-05-31 12:59:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-31 12:59 Magdalena Jańczuk Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-14-2023

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 mycie powierzchni zewnętrznych okien, w tym framug i parapetów, szkła fasadowego oraz żaluzji zewnętrznych, z użyciem technik alpinistycznych, w budynku WSA w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4 Usługa zgodna z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 - wycena dotyczy mycia w jednym terminie 2 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego (faktura częściowa zostanie wystawiona po wykonaniu każdego mycia) - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
3 Oświadczenie nr 1 - Oświadczam, iż posiadam aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000,00 zł. proszę potwierdzić wpisując: TAK (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Oświadczenie nr 2 - Oświadczam, iż pracownicy, którzy wykonają usługę posiadają aktualne badania lekarskie, w tym dotyczące pracy na wysokości, potwierdzające zdolność do wykonywania usługi - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, iż posiadam referencje od co najmniej 2 Zamawiających, u których wykonuje/wykonywałem usługę mycia elewacji metodą alpinistyczną o powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2. - proszę potwierdzić wpisując: TAK (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oświadczenie nr 4 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
7 Oświadczenie nr 5 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
8 Oświadczenie nr 6 - Oświadczam, że jestem związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
9 Oświadczenie nr 7 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 281