Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Usługa kompleksowego sprzątania powierzchni biurowych i pomieszczeń dodatkowych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze oraz w budynkach będących przedmiotem najmu w okresie od 01.06.2023r. do 31.05.2024r.

Deadlines:
Published : 24-04-2023 12:15:00
Placing offers : 05-05-2023 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel:68 353 36 83 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
oferta cenowa .xls xls 60 2023-04-24 12:15:00 Proceeding
OPZ.doc doc 111 2023-04-24 12:15:00 Proceeding
projekt umowy.doc doc 97.5 2023-04-24 12:15:00 Proceeding
oferta cenowa .xls xls 60 2023-04-24 12:15:00 Criterion

Announcements

2023-05-08 09:43 Renata Wasilewska Informujemy, że w postępowaniu wybrano ofertę firmy: NATA SERVICE Sp. z o.o, NIP 7831776066 za kwotę gross 129.003,87 zł.
2023-04-26 11:27 Renata Wasilewska Otrzymano pytanie: Proszę o informację czy środki chemiczne i materiały higieniczne leżą po stronie wykonawcy?
Jeśli tak to proszę o informację ile osób zatrudnionych jest na poszczególnych lokalizacjach w celu rzetelnej kalkulacji kosztów materiałów eksploatacyjnych.
Odpowiedz Zamawiającego: Informacja o środkach chemicznych i higienicznych została określona w Opisie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie- obszar odpowiedzialności pkt.10. Zatrudnienie: ul. Zjednoczenia 110: 70 osób; ul. Zjednoczenia 110b : 7 osób.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 sprzątanie ul. Zjednoczenia 110 cena ma obejmować 12 miesięcy, opis w załączniku 1 service - (0)
2 ul. Zjednoczenia 110 b cena ma obejmować 12 miesięcy, opis w załączniku 1 service - (0)
3 ul. Westerplatte 11 cena ma obejmować 12 miesięcy, opis w załączniku 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 22 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 12 miesięcy od 01.06.2023r. do 31.05.2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz cenowy - wg., wypełnionego formularza cenowego Attachment required

oferta cenowa .xls

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 392