Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR-O.2600.47.2023 Poprawa dostępności informacyjno-komunikacyjnej w budynkach Urzędu Miejskiego w Koronowie w związku z realizacją Projektu „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020.

Maja Olejnik
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Organizacyjny
Termin:
Zamieszczenia : 18-04-2023 16:24:00
Składania : 25-04-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Gmina Koronowo (dalej Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dotyczącym następujących zadań:
Zadanie 1) Montaż nakładek na schodach w budynku urzędu.
Zadanie 2) Wykonanie tabliczek informacyjnych w budynkach urzędu.
Zadanie 3) Dostarczenie systemu komunikacyjno-informacyjnego dla osób z niepełnosprawnościami do budynków urzędu.

Postępowanie jest wyłączone ze stosowania  ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania jest Pani Maja Olejnik nr tel. 52 3826445,
Pan Michał Szałkowski nr tel.: 52 3826444

I.    Opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowa specyfikacja zakresu poszczególnych zadań znajduje się w załączniku do postępowania - 01_ZAPYTANIE OFERTOWE
Dopuszcza się składanie ofert częściowych - na wykonanie danego zadania.

II. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31-05-2023 r.

III. Terminy i warunki płatności
Warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.

IV.   Wymagania stawiane Wykonawcy:
1.    Wykonawca wykaże się następującym doświadczeniem: tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: należycie wykonał usługę/ usługi za co najmniej 20.000,00 zł polegające na realizacji przedsięwzięć z zakresu dostępności. Wymagamy doświadczenia w wykonywaniu udogodnień dla niepełnosprawnych zgodnie z wymogami Polskiego Związku Niewidomych wraz dostawą i montażem, w ramach jednej umowy.
Wyżej wskazany okres 3 lat liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.  
W celu wykonania spełnienia warunku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane doświadczenie.
2.    Okres gwarancji :
a)    Wykonawca odpowiada za wady dostarczonych materiałów/towarów oraz uszkodzenia powstałe podczas wykonywania prac montażowych;
b)    Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia reklamacji asortymentu/wykonanej usługi stanowiącego/ej przedmiot umowy i wymiany ich na wolne od wad/naprawy w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia reklamacji;
c)    Wykonawca zapewnia 24 miesięczny okres gwarancji.
Szczegółowo opisane wymagania i wykluczenie z udziału w postępowaniu znajdują się w załączniku 01_Zapytanie Ofertowe.

V. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami
1.    Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl
2.    Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, tj. zadawanie pytań i składanie ofert przez wykonawców oraz udzielanie odpowiedzi i przekazywanie innych informacji dotyczących postępowania przez zamawiającego odbywa się  wyłącznie  za pośrednictwem Platformy.

VI.    Sposób złożenia oferty 
1.    Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy znajdujący się na Platformie oraz wypełniony załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
       W załączonym formularzu ofertowym Wykonawca w części B wpisuje ofertę na wybrane przez siebie zadanie/zadania wraz z jego
       elementami cząstkowymi podanymi w kwotach brutto z wyjątkiem podsumowania łącznego, gdzie należy podać wyszczególnioną
       kwotę netto, wartość podatku od towarów i usług oraz łączną kwotę brutto całości wykonywanego zadania.
2.    W cenie muszą zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 
3.    Dopuszcza się składanie ofert częściowych - na wykonanie danego zadania.
4.    Zamawiający nie wymaga podpisania formularza ofertowego wraz z załącznikami kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

VII.    Termin składania ofert
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy w terminie do dnia 25 kwietnia 2023 r. do godz. 10:00.

VIII. Kryteria wyboru oferty  
Kryteria oceny ofert i ich waga:
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty Wykonawców, którzy złożą oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego, dołączą wszelkie wymagane załączniki i nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie jedno kryterium: cenę z uwzględnieniem wag poszczególnych elementów cenowych.

Nazwa kryterium Waga kryterium

CENA 100 %

IX. Pozostałe informacje
1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a)    Wprowadzenia zmian do niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert, o czym powiadomi wykonawców;
b)    Negocjacji;
c)    Odstąpienia od wyboru ofert bez podania przyczyny; z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
d)    Cena podana w ofercie, musi być ceną ostateczną, kompletną, jednoznaczną, nadto musi uwzględniać: wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, wszelkie zobowiązania Wykonawcy oraz obejmować wszystkie ewentualne dodatkowe stanowiące ryzyko Wykonawcy koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji całości przedmiotu zamówienia.
e)    Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia, zwracając uwagę, czy dokumentacja zawiera w swej treści wszystkie rozwiązania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz czy z dokumentacji Wykonawca może uzyskać wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty a w razie jakichkolwiek wątpliwości powinien skontaktować się z osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania.
2.    Zamawiający wymaga załączenia poniższych załączników pod rygorem odrzucenia oferty z udziału w postępowaniu:
a)    formularz ofertowy – załącznik nr 1;
b)    oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3;
c)    oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4;
d)    wykaz usług – załącznik nr 5.
3.    Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) zawiera załącznik nr 6.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
01_ZAPYTANIE OFERTOWE.pdf pdf 381.23 2023-04-18 16:24:00 Postępowanie
02_Załącznik nr 1 formularz ofertowy.docx docx 52.41 2023-04-18 16:24:00 Postępowanie
02_Załącznik nr 2 wzór umowy.pdf pdf 630.95 2023-04-18 16:24:00 Postępowanie
04_Załącznik nr 3 - ośw. dot. braku podstaw do wykluczenia.docx docx 48.42 2023-04-18 16:24:00 Postępowanie
05_Załącznik nr 4 - oświadczenie dot. spełniania warunków udziału.docx docx 46.06 2023-04-18 16:24:00 Postępowanie
06_Załącznik nr 5 - wykaz usług.docx docx 47.24 2023-04-18 16:24:00 Postępowanie
RODO.pdf pdf 132.4 2023-04-18 16:24:00 Kryterium
Unieważnienie postępowania OR-O.2600.47.2023.pdf pdf 352.89 2023-06-07 12:04:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-07 12:04 Maja Olejnik Gmina Koronowo unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pt. „Poprawa dostępności informacyjno-komunikacyjnej w budynkach Urzędu Miejskiego w Koronowie w związku z realizacją Projektu „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 (ID 755457)”.
Pełna treść pisma znajduje się w załączniku do wiadomości.

Unieważnienie postęp [...].pdf

2023-04-25 08:18 Maja Olejnik W związku z zapytaniem:

Zapytanie do zadania 2:

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na druk alfabetu brajla technologią UV Print, zamiast wpuszczania kulek w tworzywo?

Odpowiedź : Dziękuję za zapytanie, Zamawiający nie wyraża zgody na druk technologią UV Print.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie 1: Montaż nakładek na schodach w budynku urzędu. Proszę o podanie pełnej wartości zamówienia wynikającej z załącznika nr 1 - formularz ofertowy 1 usługa - (0)
2 Zadanie 2: Wykonanie tabliczek informacyjnych w budynkach urzędu. Proszę o podanie pełnej wartości zamówienia wynikającej z załącznika nr 1 - formularz ofertowy 1 usługa - (0)
3 Zadanie 3: Dostarczenie systemu komunikacyjno-informacyjnego dla osób z niepełnosprawnościami do budynków urzędu. Proszę o podanie pełnej wartości zamówienia wynikającej z załącznika nr 1 - formularz ofertowy 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji zamówienia - Termin realizacji zamówienia 30 dni od dnia złożenia zamówienia. Nie późnij niż do 31.05.2023r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
4 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam"

RODO.pdf

(0)
5 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
6 Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy - Proszę o załączenie wypełnionego załącznika nr 1 - stanowiącego podstawę do wyboru najkorzystniejszej oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Załącznik nr 2 - wzór umowy - Oświadczam, że zapoznałem się z projektem umowy i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w nim zawarte. Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
8 Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Proszę o załączenie skanu wypełnionego załącznika nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - Proszę o załączenie skanu wypełnionego załącznika nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Załącznik nr 5 - wykaz usług - Proszę o załączenie skanu wypełnionego załącznika nr 5 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 599