- Strona główna
- Postępowanie ID 755457
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
OR-O.2600.47.2023 Poprawa dostępności informacyjno-komunikacyjnej w budynkach Urzędu Miejskiego w Koronowie w związku z realizacją Projektu „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020.
Wystawiający
-
UżytkownikMaja Olejnik
-
Organizacja
-
OddziałWydział Organizacyjny
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-04-18 16:24:00
-
Składania2023-04-25 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Gmina Koronowo (dalej Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dotyczącym następujących zadań:
Zadanie 1) Montaż nakładek na schodach w budynku urzędu.
Zadanie 2) Wykonanie tabliczek informacyjnych w budynkach urzędu.
Zadanie 3) Dostarczenie systemu komunikacyjno-informacyjnego dla osób z niepełnosprawnościami do budynków urzędu.
Postępowanie jest wyłączone ze stosowania ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania jest Pani Maja Olejnik nr tel. 52 3826445,
Pan Michał Szałkowski nr tel.: 52 3826444
I. Opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowa specyfikacja zakresu poszczególnych zadań znajduje się w załączniku do postępowania - 01_ZAPYTANIE OFERTOWE
Dopuszcza się składanie ofert częściowych - na wykonanie danego zadania.
II. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31-05-2023 r.
III. Terminy i warunki płatności
Warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
IV. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Wykonawca wykaże się następującym doświadczeniem: tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: należycie wykonał usługę/ usługi za co najmniej 20.000,00 zł polegające na realizacji przedsięwzięć z zakresu dostępności. Wymagamy doświadczenia w wykonywaniu udogodnień dla niepełnosprawnych zgodnie z wymogami Polskiego Związku Niewidomych wraz dostawą i montażem, w ramach jednej umowy.
Wyżej wskazany okres 3 lat liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
W celu wykonania spełnienia warunku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane doświadczenie.
2. Okres gwarancji :
a) Wykonawca odpowiada za wady dostarczonych materiałów/towarów oraz uszkodzenia powstałe podczas wykonywania prac montażowych;
b)
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia reklamacji asortymentu/wykonanej usługi
stanowiącego/ej przedmiot umowy i wymiany ich na wolne
od wad/naprawy w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia reklamacji;
c) Wykonawca zapewnia 24 miesięczny okres gwarancji.
Szczegółowo opisane wymagania i wykluczenie z udziału w postępowaniu znajdują się w załączniku 01_Zapytanie Ofertowe.
V. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami
1. Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl
2. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, tj. zadawanie pytań i składanie ofert przez wykonawców oraz udzielanie odpowiedzi i przekazywanie innych informacji dotyczących postępowania przez zamawiającego odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
VI. Sposób złożenia oferty
1. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy znajdujący się na Platformie oraz wypełniony załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
W załączonym formularzu ofertowym Wykonawca w części B wpisuje ofertę na wybrane przez siebie zadanie/zadania wraz z jego
elementami cząstkowymi podanymi w kwotach brutto z wyjątkiem podsumowania łącznego, gdzie należy podać wyszczególnioną
kwotę netto, wartość podatku od towarów i usług oraz łączną kwotę brutto całości wykonywanego zadania.
2. W cenie muszą zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych - na wykonanie danego zadania.
4. Zamawiający nie wymaga podpisania formularza ofertowego wraz z załącznikami kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
VII. Termin składania ofert
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy w terminie do dnia 25 kwietnia 2023 r. do godz. 10:00.
VIII. Kryteria wyboru oferty
Kryteria oceny ofert i ich waga:
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty Wykonawców, którzy złożą oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego, dołączą wszelkie wymagane załączniki i nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
Przy
dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować
będzie wyłącznie jedno kryterium: cenę z uwzględnieniem wag
poszczególnych elementów cenowych.
Nazwa kryterium Waga kryterium
CENA 100 %
IX. Pozostałe informacje
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) Wprowadzenia zmian do niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert, o czym powiadomi wykonawców;
b) Negocjacji;
c)
Odstąpienia od wyboru ofert bez podania przyczyny; z tego tytułu nie
przysługuje wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
d) Cena
podana w ofercie, musi być ceną ostateczną, kompletną, jednoznaczną,
nadto musi uwzględniać: wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego
w opisie przedmiotu zamówienia, wszelkie zobowiązania Wykonawcy oraz
obejmować wszystkie ewentualne dodatkowe stanowiące ryzyko Wykonawcy
koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z
obowiązującymi przepisami realizacji całości przedmiotu zamówienia.
e)
Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i
szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia, zwracając
uwagę, czy dokumentacja zawiera w swej treści wszystkie rozwiązania
niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz czy z dokumentacji
Wykonawca może uzyskać wszystkie informacje niezbędne do przygotowania
oferty a w razie jakichkolwiek wątpliwości powinien skontaktować się z
osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania.
2. Zamawiający wymaga załączenia poniższych załączników pod rygorem odrzucenia oferty z udziału w postępowaniu:
a) formularz ofertowy – załącznik nr 1;
b) oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3;
c) oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4;
d) wykaz usług – załącznik nr 5.
3.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. (RODO) zawiera załącznik nr 6.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-06-07
12:04:40
|
Maja Olejnik |
Gmina
Koronowo
unieważnia
postępowanie
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
pt.
„Poprawa
dostępności
informacyjno-komunikacyjnej
w
budynkach
Urzędu
Miejskiego
w
Koronowie
w
związku
z
realizacją
Projektu
„Dostępny
samorząd
–
granty”
realizowanego
przez
Państwowy
Fundusz
Rehabilitacji
Osób
Niepełnosprawnych
w
ramach
działania
2.18
Programu
Operacyjnego
Wiedza
Edukacja
Rozwój
2014
–
2020
(ID
755457)”. Pełna treść pisma znajduje się w załączniku do wiadomości. Załączniki |
2023-04-25
08:18:54
|
Maja Olejnik |
W
związku
z
zapytaniem: Zapytanie do zadania 2: Czy Zamawiający wyrazi zgodę na druk alfabetu brajla technologią UV Print, zamiast wpuszczania kulek w tworzywo? Odpowiedź : Dziękuję za zapytanie, Zamawiający nie wyraża zgody na druk technologią UV Print. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?