Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZM/0986/2023 Dostawa materiałów biurowych.

Deadlines:
Published : 17-04-2023 10:31:00
Placing offers : 10-05-2023 10:00:00
Offers opening : 10-05-2023 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


      1. Informujemy uprzejmie, że jesteśmy zainteresowani zakupem materiałów biurowych w ilościach podanych w Liście asortymentowej (Załącznik nr 1).

      2. Bazą dostawy są siedziby Zamawiającego:

          - Gdynia Witomińska 21 - ES, ZOK, ZFK, ZFW, ZB,

          - Gdynia Witomińska 29 - K, EK,EP,TT,ED,ZU,ZK,ZO,TI,EW,ZP, ZZ,

          - Rumia Dąbrowskiego 58 - TL,TS,

          - Dębogórze Długa 28 - TR, EO.

      3. Materiały powinny zostać dostarczone jedną dostawą po dn. 15.05.2023 r.

      4. Materiały powinny zostać opisane i zapakowane oddzielnie wg dołączonej Listy asortymentowej z podziałem na działy (Załącznik nr 1), do każdego działu powinna zostać dołączona indywidualna WZ (+ kopia) z opisem materiałów biurowych wg nazewnictwa i firm.

      5. Powinna zostać wystawiona jedna faktura zbiorcza.

      6. Zamawiający wymaga, aby materiały były oryginalne - bez zamienników. W załączniku nr 1 wskazani zostali konkretni producenci.

7. Prosimy Państwa o sporządzenie oferty z podaniem wartości netto i brutto z uwzględnieniem bazy dostawy i  obowiązującej stawki podatku  VAT dla oferty oraz terminów dostaw.

8. Realizacja zamówienia nastąpi po wyborze najkorzystniejszej oferty i po otrzymaniu przez wykonawcę formularza zamówienia podpisanego przez Zamawiającego.

      9. Informujemy Państwa, że standardowo współpracujemy z kontrahentami, gdzie płatność realizowana jest przelewem w ciągu 30 dni od daty odbioru towaru wraz z fakturą. Prosimy o potwierdzenie tych warunków.

      10. Wymagany termin związania ofertą to 14 dni od daty jej złożenia.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 Lista asortymentowa.ods ods 27.68 2023-04-17 10:31:00 Proceeding

Announcements

2023-04-24 13:38 Natalia Mazur Uzupełnienie:
Dot. poz. poz. 4 cyrkiel - z uwagi na informację o wycofaniu produktu Zamawiający informuje, że akceptuje również cyrkiel szkolny ze śrubą mikrometryczną, z uniwersalnym adapterem na ołówki, Staedtler;
Dot. poz. 28 klej 8g tesa - Zamawiający akceptuje również klej tego samego producenta o wadze 12g;
Dot. poz. 119 taśma klejąca matowa, silnie klejąca 19mmx33m, ESSELTE - Zamawiający dopuszcza również firmę SCOTCH;
Dot. poz. 122 teczka do podpisu niebieska ze wzmocnionymi rogami - 20 str., z okienkiem.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Materiały biurowe Załącznik nr 1 1 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Po 10.05.2023 (0)
(0)

The number of page views: 861