Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZM/0986/2023 Dostawa materiałów biurowych.

Termin:
Zamieszczenia : 17-04-2023 10:31:00
Składania : 10-05-2023 10:00:00
Otwarcia : 10-05-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


      1. Informujemy uprzejmie, że jesteśmy zainteresowani zakupem materiałów biurowych w ilościach podanych w Liście asortymentowej (Załącznik nr 1).

      2. Bazą dostawy są siedziby Zamawiającego:

          - Gdynia Witomińska 21 - ES, ZOK, ZFK, ZFW, ZB,

          - Gdynia Witomińska 29 - K, EK,EP,TT,ED,ZU,ZK,ZO,TI,EW,ZP, ZZ,

          - Rumia Dąbrowskiego 58 - TL,TS,

          - Dębogórze Długa 28 - TR, EO.

      3. Materiały powinny zostać dostarczone jedną dostawą po dn. 15.05.2023 r.

      4. Materiały powinny zostać opisane i zapakowane oddzielnie wg dołączonej Listy asortymentowej z podziałem na działy (Załącznik nr 1), do każdego działu powinna zostać dołączona indywidualna WZ (+ kopia) z opisem materiałów biurowych wg nazewnictwa i firm.

      5. Powinna zostać wystawiona jedna faktura zbiorcza.

      6. Zamawiający wymaga, aby materiały były oryginalne - bez zamienników. W załączniku nr 1 wskazani zostali konkretni producenci.

7. Prosimy Państwa o sporządzenie oferty z podaniem wartości netto i brutto z uwzględnieniem bazy dostawy i  obowiązującej stawki podatku  VAT dla oferty oraz terminów dostaw.

8. Realizacja zamówienia nastąpi po wyborze najkorzystniejszej oferty i po otrzymaniu przez wykonawcę formularza zamówienia podpisanego przez Zamawiającego.

      9. Informujemy Państwa, że standardowo współpracujemy z kontrahentami, gdzie płatność realizowana jest przelewem w ciągu 30 dni od daty odbioru towaru wraz z fakturą. Prosimy o potwierdzenie tych warunków.

      10. Wymagany termin związania ofertą to 14 dni od daty jej złożenia.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Lista asortymentowa.ods ods 27.68 2023-04-17 10:31:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-04-24 13:38 Natalia Mazur Uzupełnienie:
Dot. poz. poz. 4 cyrkiel - z uwagi na informację o wycofaniu produktu Zamawiający informuje, że akceptuje również cyrkiel szkolny ze śrubą mikrometryczną, z uniwersalnym adapterem na ołówki, Staedtler;
Dot. poz. 28 klej 8g tesa - Zamawiający akceptuje również klej tego samego producenta o wadze 12g;
Dot. poz. 119 taśma klejąca matowa, silnie klejąca 19mmx33m, ESSELTE - Zamawiający dopuszcza również firmę SCOTCH;
Dot. poz. 122 teczka do podpisu niebieska ze wzmocnionymi rogami - 20 str., z okienkiem.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Materiały biurowe Załącznik nr 1 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Po 10.05.2023 (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 854