Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.260.2.2023 Świadczenie usługi serwisowania aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy (SPZOZ).

Termin:
Zamieszczenia : 07-04-2023 10:56:00
Składania : 17-04-2023 09:00:00
Otwarcia : 17-04-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 179.36 2023-04-07 10:56:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 14219.93 2023-04-07 10:56:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ.zip zip 50096.66 2023-04-07 10:56:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 667.46 2023-04-17 11:27:33 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert dodatkowych.pdf pdf 237.33 2023-05-02 10:42:26 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o rozstrzygnięciu postępowania dla cz. I.pdf pdf 540.16 2023-05-12 10:38:01 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o rozstrzygnięciu postępowania dla cz. II.pdf pdf 531.11 2023-05-12 10:38:01 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o rozstrzygnięciu postępowania dla cz. V.pdf pdf 552.56 2023-05-12 10:38:01 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania dla cz. III.pdf pdf 377.19 2023-05-12 10:40:59 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania dla cz. IV.pdf pdf 620.63 2023-05-12 10:40:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-12 10:40 Arkadiusz Majchrzak Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania dla Części III i IV

Ogłoszenie o unieważ [...].pdf

Ogłoszenie o unieważ [...].pdf

2023-05-12 10:38 Arkadiusz Majchrzak Ogłoszenia o rozstrzygnięciu postępowania dla Części I, II i V

Ogłoszenie o rozstrz [...].pdf

Ogłoszenie o rozstrz [...].pdf

Ogłoszenie o rozstrz [...].pdf

2023-05-02 10:42 Daniel Igielski Informacja z otwarcia ofert dodatkowych

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-04-17 13:03 Daniel Igielski Dla Części III - Zestaw PACS – MWOMP – Płock, ul. Kolegialna 17 - nie złożono żadnej oferty
2023-04-17 11:27 Arkadiusz Majchrzak Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-04-17 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający - Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 22 lipca 2022 r. Dz. U. poz. 1710) informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 188 301,28 zł, w tym:
- Część I – 58 374,00 zł
- Część II – 29 390,68 zł
- Część III – 7 824,60 zł
- Część IV – 44 712,00 zł
- Część V – 48 000,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 550