Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-04-2023 08:55:00 |
Składania : | 21-04-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FA |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego TI.221.12.2022
Opracowanie
dokumentacji projektowej modernizacji przepompowni ścieków sanitarnych PS-9 i PS-5
oraz przebudowy przewodu tłocznego ks w ul. Działowej w Toruniu
Toruńskie Wodociągi
Sp. z o.o. niniejszym pismem zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu
w regulaminowym trybie przetargu nieograniczonego na zadanie j.w.
Zamawiający
zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 2) w związku z art. 3 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
Zamówień Publicznych nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia do stosowania ww. ustawy, ponieważ wartość zamówienia nie
przekracza 5 382 000,00 Euro a samo zamówienie przedmiotowo
zakwalifikowano jako sektorowe w rozumieniu art. 7 pkt 35) ww. ustawy.
Wobec
powyższego Zamawiający będzie stosował „Regulamin udzielenia zamówienia na
dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.”,
który jest dostępny na stronie internetowej
www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce
„przetargi /regulaminy”).
1.
Wymagania
Zamawiającego:
·
Zamawiający
nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
·
Złożenie
oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań
określonych w SIWZ oraz wzorze umowy
·
Kryterium
oceny ofert: Cena 100%
·
Wymagane
jest udzielenie 24 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę
Wydział Inwestycji i Remontów Toruńskich Wodociągi Sp. z
o.o.
ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń
Wszelkich informacji udziela Wydział Inwestycji i Remontów – Joanna Szczepańska
·
W
przypadku nie złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę,
którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub rezygnacji z dalszego
udziału w postępowaniu, Zamawiający ma prawo wybrać kolejną, najkorzystniejszą
ofertę
·
Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej („Sprzeciw”)
przewidziane w Regulaminie udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty
budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. - § 9 pkt 1.
2.
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:
Administratorem
Państwa danych osobowych jest:
Toruńskie
Wodociągi Sp. z o.o.
ul.
Rybaki 31-35;87-100 Toruń
tel.
56 658 64 00 faks. 56 654 01 51
e-mail:
sekretariat@wodociagi.torun.com.pl
Dane
kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl
Dane
są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.
Dane
nie będą przekazywane do Państw trzecich.
Dane
osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania
Państwa
dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej:
Regulamin udzielania
zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp.
z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce
„przetargi/regulaminy”).
Jednocześnie
posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.
Przysługuje
Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje
Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie
danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach
realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.
Dane
nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 4 ust. 3 i
ust. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w
zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz
partnerstwie publiczno - prywatnym wyłącza możliwość stosowania
ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i odbierania innych
ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą Platformy
Elektronicznego Fakturowania.
4.
Zamawiający nie
wyraża zgody, o której mowa w art. 106na ust. 2 ustawy z dnia 11 marca
2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 931
ze zm.), na otrzymywanie ustrukturyzowanych faktur przy użyciu Krajowego
Systemu e-Faktur.
5.
Zgodnie z wymogami
art. 4c Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom
w transakcjach handlowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 poz. 893 ze zmianami)
Zamawiający oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy.
Załącznik:
SIWZ wraz z formularzami i wzorem umowy
2023-05-04 08:34 | Joanna Szczepańska | wynik postępowania |
2023-04-21 10:31 | Joanna Szczepańska | zestawienie złożonych ofert |
Komunikaty