Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.zapytanie nr 07/2023/D/RB urządzenie wielofunkcyjne Dostawa i montaż urządzenia wielofunkcyjnego dla Klubu Seniora w Bełżycach.”

Renata Bieńko
Gmina Bełżyce
Termin:
Zamieszczenia : 19-04-2023 10:27:00
Składania : 26-04-2023 09:00:00
Otwarcia : 26-04-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Znak sprawy:  ZP.271.zapytanie nr 07/2023/D/RB urządzenie wielofunkcyjne

Data: 19.04.2023 r.

Zapytanie ofertowe     

I.  ZAMAWIAJĄCY

Gmina Bełżyce

Ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce,

e-mail: gmina@belzyce.pl,

NIP 7132984379,
REGON
431020084

 zaprasza do składania ofert w postępowaniu pn. „Dostawa i montaż urządzenia wielofunkcyjnego dla Klubu Seniora w Bełżycach.”.

 II.        TRYB UDZIELENIA

Postępowanie o zamówienie publiczne przeprowadzone jest w drodze zapytania ofertowego, w oparciu o art. 2 ust.1 pkt.1. Prawa zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U.  z 2022 r.  poz. 1710 ze zm.), dla zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 tys. zł, do których nie stosuje się ww. ustawy.

 III.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.   Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Klubu Seniora w Bełżycach.w ramach  projektu „Senior w Gminie Bełżyce” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne..

2.        Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elektronicznym Formularzu.

3.        Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

4.        Dostarczony sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia, będzie fabrycznie nowy oraz kompletny, najwyższy gatunkowo, pochodzić będzie z bieżącej produkcji i będzie posiadał minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia nie może być powystawowy ani pochodzić z żadnych pokazów, nie będzie także obciążony prawami na rzecz osób trzecich i nie będzie naruszał praw osób trzecich oraz będzie spełniał wymogi prawa polskiego i europejskiego.

5.       Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt co najmniej 24 miesięcznej gwarancji. Okres gwarancji liczony od dnia podpisania Protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag.

Adres dostawy: ul. Fabryczna 2b, 24-200 Bełżyce

6.        Koszty dostawy, transportu sprzętu ponosi Wykonawca.

7.        W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający precyzuje zamawiany asortyment poprzez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten / rysunek jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać produkty wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Asortyment pochodzący od konkretnych producentów stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami/ rysunkami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów / rysunkami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

8.        Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność.

9.        Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

10.     Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów zapytania ofertowego oraz poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości w zapytaniu ofertowym po upływie terminu składania ofert.

 

IV.  TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostanie zrealizowane do 7  dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

V. PODSTAWY WYKLUCZENIA

1.   O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)   nie podlegają wykluczeniu w oparciu o pkt 2 i 3 niniejszego Rozdziału;

2.   Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy (podmioty i osoby):

1)  powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a)  uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c)  pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej od drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2)   w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności.

3.  Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie wykaże braku podstaw wykluczenia.

4.  Brak podstaw wykluczenia, o których mowa powyżej Zamawiający zweryfikuje na podstawie oświadczeń zawartych w Załączniku Nr 1  do Zapytania ofertowego.

 

VI.  WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW

1.   Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego  – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.

2.   Specyfikacja/karta katalogowa oferowanego produktu wraz ze zdjęciem poglądowym.

3.   Dokument lub dokumenty potwierdzające, że dostarczony sprzęt spełnia wszystkie wymagania określone w Zapytaniu ofertowym w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych.

Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego winien być podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentacji lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy z załączeniem właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

 

VII.  INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ  LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

 1.  W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w zapytaniu ofertowym.

2.  W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania, zapytania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują przez Platformę Zakupową .

3.  Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego, kierując swoje zapytania przez Platformę Zakupową. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

4.  Jeżeli wniosek o wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt  3, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrywania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku.

5.  W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu do składania ofert zmienić treść Zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę przekazuje się wykonawcom biorącym udział w postępowaniu oraz zamieszcza się na stronie prowadzonego postępowania.

6.  Zmiany Zapytania ofertowego są każdorazowo wiążące dla Wykonawców.

7.  Jeżeli w wyniku zmiany treści Zapytania ofertowego niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym Wykonawców, oraz zamieszcza informację na stronie prowadzonego postępowania.

8.  W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią zapytania ofertowego a treścią udzielonych wyjaśnień i zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść informacji zawierającej późniejsze oświadczenie Zamawiającego.

9. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.

10. Korespondencję związaną z przedmiotowym postępowaniem, należy kierować przez Platformę Zakupową.

11.  Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Pani Alicja Szewczyk e-mail : a.szewczyk@belzyce.pl oraz Pani Renata Bieńko e-mail: r.bienko@belzyce.pl

 

VIII.  TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

 1.  Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.

 

 IX.  OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT:  

1.    Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2.    Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

3.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej

5.    Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania.

6.    Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

7.  Załącznik Nr 1 do oferty wymaga podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. W przypadku podpisania przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

8. Do oferty  złożonej przez elektroniczny formularz na Platformie Zakupowej należy załączyć wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w zapytaniu.

10. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione.

11. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami, zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.

 

X. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

 

1.  Ofertę należy złożyć przez Platformę Zakupową Zamawiającego poprzez dedykowany elektroniczny Formularz:

 https://platformazakupowa.pl/transakcja/749435

2. Do oferty należy dołączyć:

     a)Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego

b) Specyfikację/kartę katalogową oferowanego sprzętu wraz ze zdjęciem poglądowym.

c) Dokument lub dokumenty potwierdzające, że dostarczony sprzęt spełnia wszystkie wymagania określone w Zapytaniu ofertowym w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych.

 XI.  OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:

1.  Cena oferty oznacza cenę zaproponowaną przez Wykonawcę za realizację zamówienia. Zostanie ona określona przez Wykonawcę poprzez formularz elektroniczny na Platformie.

2.  Wykonawca określi cenę całkowitą oferty netto i brutto (w PLN) dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym, z dokładnością  do dwóch miejsc po przecinku.

3.  Obowiązkiem Wykonawcy jest prawidłowe ustalenie podatku VAT.

4.  Każdy z wykonawców może podać tylko jedną cenę za realizację zamówienia.

5.  Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu dostawy, niezbędnej do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę.

6.  Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług wykonawca nie dolicza podatku VAT do ceny ofertowej i w formularzu ofertowym w rubryce podatek VAT – wskazuje zapis „obowiązek podatkowy po stronie zamawiającego”, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej  w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie  z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

 

XII.  OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:

 1.        Zamawiający uzna ofertę za spełniająca wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

a)   oferta spełnia wymagania określone niniejszym zapytaniem,

b)   oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.

2.        Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium:

 CENA

100%

          Zamawiający porówna i oceni oferty, według następującego wzoru:

                                                    

                        Cena najtańszej oferty

Cena =         _________________________     x 100

                          Cena oferty badanej

 3.        Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę obejmującą wykonanie opisanego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie i zgodnie z wymaganiami oraz zawierającą najniższą cenę ofertową brutto. 

4.        Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert, zostały  złożone o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.                            

5.        W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.

6.        Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe.

 

XIII.              INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:

 

1.  Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie – wg. wzoru umowy załącznika nr 2.

2.  Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

3.  Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

4.  O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.

5.  W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający, może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny,

 XIV.    WYNIK POSTĘPOWANIA

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazane Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu oraz zamieszczone na Platformie Zakupowej.

 XV.      ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA NA KAŻDYM JEGO ETAPIE BEZ PODAWANIA PRZYCZYN.

 

XVI.     KLAUZULA RODO: https://drive.google.com/file/d/1faZotCWJ-5XjUMnZh43gFoUmG2KjdQXW/view

 

XVII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

W sprawach nieuregulowanych zapytaniem ofertowym zastosowanie mają przepisy obowiązującej na dzień wszczęcia postępowania ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

  

Lista załączników:

Zał. Nr 1 do Zapytania ofertowego

Zał. Nr 2 - Wzór umowy

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego(1).docx docx 118.53 2023-04-19 10:27:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 - Projekt umowy(4).docx docx 127.25 2023-04-19 10:27:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-05-09 07:50 Renata Bieńko Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania. Oferta z najniższą ceną w wysokości 8 432,88 zł. brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny tej oferty.
2023-04-24 07:24 Renata Bieńko UWAGA!
W postępowaniu wpłynęło zapytanie o następującej treści:
"w nawiązaniu do postępowania- proszę o dopuszczenie do postępowania Wykonawcy oferującego urządzenie z podajnikiem dokumentów do 130 oryginałów. Według rekomendacji Prezesa UZP określanie pojemności poszczególnych podajników w przypadku drukarek (format) a4 podajnik powinno mieć pojemność 100 arkuszy."
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający dopuści urządzenie z podajnikiem o poj. min. 100 arkuszy, zgodnie z rekomendacjami Prezesa UZP i zmieni stosownie do niniejszej odpowiedzi opis urządzenia w tym zakresie.
2023-04-21 12:38 Renata Bieńko UWAGA: Zamawiający informuje, że w części FORMULARZA ELEKTRONICZNEGO, kolumna "Opis i załączniki" poprawiono oczywistą omyłkę pisarską polegającą na poprawieniu okresu gwarancji z 12 na 24 miesiące. Okres gwarancji 24 miesiące występuje w pozostałych dokumentach zamówienia, (tj w treści zapytania ofertowego i Projekcie umowy).
2023-04-21 12:02 Renata Bieńko Gmina Bełżyce informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły zapytania o następującej treści:
1. "Czy dopuszczacie alternatywę dzierżawy kopiarki/ urządzenia wielofunkcyjnego?
Mogę podesłać propozycję?"
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie dopuszcza dzierżawy urządzenia wielofunkcyjnego, byłoby to niezgodne z wymaganiami Projektu "„Senior w Gminie Bełżyce”

2. "Zwracam się z prośbą o wyjaśnienie do OPZ:
Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie urządzenie o prędkości wydruku mono i kolor 26 str./min?
Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie urządzenia o rozdzielczości optycznej skanowania 600x600 dpi? Najczęstszą i wystarczająco jakościowo rozdzielczością skanowania dokumentów biurowych jest 300x300 dpi, pliki o większej rozdzielczości skanowania otrzymują dużo większe rozmiary i znacznie obciążają sieć internetową."
Odpowiedź Zamawiającego:
W celu zwiększenia konkurencyjności Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzenia o prędkości wydruku mono i kolor 26 str./min oraz o rozdzielczości optycznej skanowania 600x600 dpi.

3. Czy Zamawiający dopuszcza technologię druku LED, która jest równoważna z technologią druku laserowego?
Odpowiedź Zamawiającego:
W celu zwiększenia konkurencyjności Zamawiający dopuszcza technologię LED.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Urządzenie wielofunkcyjne Minimalne parametry techniczne: - Technologia druku: kolorowa, laserowa - Maksymalny format papieru: A3 - Funkcje urządzenia: drukarka, skaner, kopiarka - Szybkość druku w mono: co najmniej 30 str./min - Szybkość druku w kolorze: co najmniej 20 str./min - Rozdzielczość druku: minimum 600 x 600 dpi - Rozdzielczość skanowania: minimum 1200 x 1200 dpi - Podajnik papieru min. 100 arkuszy - Maksymalny format skanu: A4 - Maksymalny format druku: A3 - Interfejsy: WiFi, USB, LAN (Ethernet), - Urządzenie musi obsługiwać funkcję AirPrint - Wyświetlacz: preferowany wbudowany, dotykowy - W zestawie instrukcja, przewody niezbędne do funkcjonalnego uruchomienia urządzenia; - Materiały eksploatacyjne i akcesoria: toner o wydajności: czarny - min. 3000 stron; kolory - min. 2000 stron -Aktualizacja dostępna u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych -Gwarancja: nie mniej niż 24 miesięcy -Produkt fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu na europejskim rynku 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 531