Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ŚOA.AK.331.3.3.2023.PZP (2023 BZP00161493/01) Usługa realizacji szkoleń dla rodziców adopcyjnych oraz pracowników ośrodków adopcyjnych i instytucji współpracujących

Deadlines:
Published : 03-04-2023 12:01:00
Placing offers : 13-04-2023 10:00:00
Offers opening : 13-04-2023 10:05:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 315.62 2023-04-03 12:01:00 Proceeding
SWZ.doc doc 615.5 2023-04-03 12:01:00 Proceeding
Załączniki.docx docx 265.38 2023-04-03 12:01:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 84.31 2023-04-13 14:34:07 Public message
Część V - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc doc 120.5 2023-04-17 14:41:31 Public message
Część VII - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc doc 118.5 2023-04-25 14:44:47 Public message
Część II - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc doc 119 2023-04-26 14:47:37 Public message
Część VI - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc doc 123 2023-05-04 11:19:10 Public message
Część I - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc doc 122.5 2023-05-04 11:23:46 Public message
Część III - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc doc 118.5 2023-05-08 13:21:15 Public message
Część IV - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc doc 120.5 2023-05-08 14:30:40 Public message

Announcements

2023-05-08 14:30 Joanna Peretiatkowicz Cz. IV- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Część IV - Informacj [...].doc

2023-05-08 13:21 Joanna Peretiatkowicz Część III - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Część III - Informac [...].doc

2023-05-04 11:23 Joanna Peretiatkowicz Cz. I - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Część I - Informacja [...].doc

2023-05-04 11:19 Joanna Peretiatkowicz Cz.VI - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Część VI - Informacj [...].doc

2023-04-26 14:47 Joanna Peretiatkowicz Cz.II - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Część II - Informacj [...].doc

2023-04-25 14:44 Joanna Peretiatkowicz Część VII - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Część VII - Informac [...].doc

2023-04-17 14:41 Joanna Peretiatkowicz Część V - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Część V - Informacja [...].doc

2023-04-13 14:34 Joanna Peretiatkowicz Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].docx

2023-04-13 10:00 Buyer message Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości: 48 421,33 zł brutto, w tym:
Część I : 3 626,67 zł brutto
Część II: 8 384,00 zł brutto
Część III: 8 597,33 zł brutto,
Część IV: 6 400,00 zł brutto,
Część V: 6 160,00 zł brutto,
Część VI: 10 720,00 zł brutto,
Część VII: 4 533,33 zł brutto.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 868