Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2023/BZP 00156321/01 4 /23 - Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KMP/KPP garnizonu mazowieckiego

Termin:
Zamieszczenia : 29-03-2023 14:57:00
Składania : 12-04-2023 08:00:00
Otwarcia : 12-04-2023 08:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ ds. 4.pdf pdf 1180.23 2023-03-29 14:57:00 Postępowanie
Ogł. o zamówieniu ds. 4-23, 2023_BZP 00156321_01.pdf pdf 176.73 2023-03-29 14:57:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do swz - Projekt umowy.pdf pdf 810.86 2023-03-29 14:57:00 Postępowanie
Zał. nr 2.1 do swz - Formularz ofertowy zad.1-KMP Płock.pdf pdf 609.41 2023-03-29 14:57:00 Postępowanie
Zał. nr 2.2 do swz - Formularz ofertowy zad.2-KMP Ostrołęka.pdf pdf 608.63 2023-03-29 14:57:00 Postępowanie
Zał. nr 2.3 do swz - Formularz ofertowy zad.3-KPP Białobrzegi.pdf pdf 609.51 2023-03-29 14:57:00 Postępowanie
SWZ ds. 4.docx docx 77.71 2023-03-29 14:57:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do swz - Projekt umowy.docx docx 34 2023-03-29 14:57:00 Postępowanie
Zał. nr 2.1 do swz - Formularz ofertowy zad.1-KMP Płock.docx docx 22.34 2023-03-29 14:57:00 Postępowanie
Zał. nr 2.2 do swz - Formularz ofertowy zad.2-KMP Ostrołęka.docx docx 22.23 2023-03-29 14:57:00 Postępowanie
Zał. nr 2.3 do swz - Formularz ofertowy zad.3-KPP Białobrzegi.docx docx 22.28 2023-03-29 14:57:00 Postępowanie
Inf. z otwarcia ofert ds. 4.docx docx 20.74 2023-04-12 12:38:49 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 120.51 2023-04-12 12:38:49 Publiczna wiadomość
GuestZP-631 inf.o unieważnieniu ds.4-23095738.pdf pdf 106.93 2023-04-14 11:12:25 Publiczna wiadomość
Inf. o unieważnieniu zad. 3 ds. 4-23.docx docx 17.24 2023-04-14 11:12:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-14 11:12 Agnieszka Syta Zamawiający - Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu w załączeniu przekazuje pismo o sygnaturze l.dz. ZP-631 /23 z dnia 14.04.2023r. tj. "Informację o unieważnieniu na zadanie nr 3 - KPP Białobrzegi". Dokument w załączeniu.
Z poważaniem
st.insp. Agnieszka Syta
Sekcja Zamówień Publicznych
KWP zs. w Radomiu

GuestZP-631 inf.o un [...].pdf

Inf. o unieważnieniu [...].docx

2023-04-12 12:38 Agnieszka Syta Witam
W załączeniu przekazuję informację z otwarcia ofert.

Z poważaniem
Ewa Piasta-Grzegorczyk

Inf. z otwarcia ofer [...].docx

informacja z otwarci [...].pdf

2023-04-12 08:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na realizację zmówienia przeznaczył kwotę: 390 621,60 zł brutto.
W podziale na części wartość zamówienia kształtuje się następująco:
Zadanie nr 1 ( KMP Płock ) – 134 523,00 zł brutto
Zadanie nr 2 ( KMP Ostrołęka ) – 212 710,90 zł brutto
Zadanie nr 3 ( KPP Białobrzegi ) – 43 387,70 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 472