Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: znak sprawy ZP.271.zapytanie nr 02/2023/B/MW „Wykonanie sensorycznego placu zabaw dla dzieci"

Małgorzata Węgiel
Gmina Bełżyce
Termin:
Zamieszczenia : 21-03-2023 13:17:00
Składania : 05-04-2023 09:00:00
Otwarcia : 05-04-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja



Wykonanie sensorycznego placu zabaw dla dzieci przy Oddziale Przedszkolnym przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Królowej Jadwigi w Bełżycach w ramach projektu pn.: ,,Magiczne Przedszkola" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020 Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna

 

Szanowni Państwo, 

Gmina Bełżyce (nasza geolokalizacjazaprasza do składania ofert na zapytanie ofertowe poprzez poniższy aktywny formularz elektroniczny (na dole strony).

Komunikacja oraz składanie ofert odbywa się za pomocą niniejszej platformy zakupowej.

Link

https://platformazakupowa.pl/transakcja/742928

 

1.   Ogłoszenie zostało opublikowane w Bazie Konkurencyjności

numer ogłoszenia: 2023-16398-151250 z dnia 21.03.2023 r.

https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/151250

2.   kody CPV:

45112723-9 - roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45233250-6 - roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

37535200-9 - wyposażenie placów zabaw

37535270-0 - piaskownice do placów zabaw

43325000-7 - wyposażenie parków i placów zabaw

3.   Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na:

- wydzieleniu i oznakowaniu terenu robót

- przygotowaniu terenu pod montaż urządzeń

- montażu elementów placu zabaw

- wykonanie nawierzchni trawiastej

- uporządkowanie terenu robót po wykonanych robotach budowlanych

Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu o wyższej specyfikacji jakościowej, który spełnia pozostałe wymagania określone w projekcie budowlanym chyba, że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (widełki od – do) parametru.

Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie robót budowlanych o określonej  jakości i funkcjonalności. Z tych względów Zamawiający dołoży należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Jeżeli pomimo tego okaże się, że w jakimkolwiek miejscu niniejszego zapytania lub załącznikach do niego występuje takie wskazanie, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategorii wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców). Z tych względów oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z warunkami zamówienia i nie zostanie z tych powodów odrzucona. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w postępowaniu. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne będzie zobowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie i bez podania przyczyny zmian lub unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający prze­dłuży termin ich składania. Do przedmiotowego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp. Tym samym Wykonawca zrzeka się wszelkich rozszerzeń.

5.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Ofertę należy złożyć na całe zadanie.

6.   Podstawy wykluczenia oraz warunki udziału w postępowaniu:

O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

          I.    nie podlegają wykluczeniu

1.    Informacja na temat braku powiązań osobowych lub kapitałowych:

Z postępowania Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą polegające w szczególności na:

a)  uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b)  posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,

c)   pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d)  pozostawianiu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Przystępując do przedmiotowego zapytania ofertowego, Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu (nie jest powiązany z Zamawiającym).

Do umowy Zamawiający wymaga załącznika nr 2 – tj. oświadczenia Wykonawcy w tym zakresie.

2.    brak podstaw wykluczenia na podstawie tzw. „polskiej ustawy antyrosyjskiej”

Przystępując do przedmiotowego zapytania ofertowego Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Do umowy Zamawiający wymaga załącznika nr 1 – tj. oświadczenia Wykonawcy w tym zakresie.

W przypadku, gdy Wykonawca zostanie wpisany na listy sankcyjne, Zamawiający zastrzega odstąpienie od umowy z tego tytułu.

        II.   spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wiedzy i doświadczenia w realizacji podobnych zamówień.

Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu i tym samym nie wymaga dokumentów na jego potwierdzenie. Składając ofertę, Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie.

 

7.   Wyliczenie szacowanej wartości zamówienia.

Niniejsze postępowanie nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych ze względu na wartość zamówienia. Zamawiający załącza kosztorys inwestorski, gdzie podano szacunkową wartość zamówienia. Zamówienie przekracza wartość 50 tysięcy zł netto, zatem stosuje się zasadę konkurencyjności. Zamawiający kierując się zasadami szacowania wartości zamówienia dla robót budowlanych, jak wynika ze zdania pierwszego, ich wartość nie przekroczy kwoty 130.000,00 tysięcy zł netto (czyli kwoty, która ustawowo zobowiązuje do przeprowadzenia procedury przetargowej) dla wszystkich robót budowlanych dla wykonania placów zabaw (zarówno pochodzących ze środków własnych oraz pochodzących z niniejszego projektu / projektów).

8.   Kryteria oceny ofert i ich waga: cena ofertowa w zł brutto o wadze 100 %.

Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę oferty brutto (tj. cena w zł brutto za wszystkie pozycje asortymentowe = cena oferty w zł brutto).

Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie określonego kryterium tj. posiada najniższą cenę.

Obliczenie punktów w kryterium „najniższa cena” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:

C = (C min / C x) x 100

gdzie:

C - liczba punktów w kryterium najniższa cena

C min - najniższa cena w zł brutto spośród złożonych ofert

Cx - cena oferty badanej w zł brutto

9.      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

10.   Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych- tzw. zamówień podobnych.

11.   Termin związania ofertą – 30 dni.

12.   Zamawiający nie przewiduje negocjacji z Wykonawcami.

13.   Termin realizacji: zgodnie z § 2 ust. 5 projektu umowy tj. do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

14.   Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek.

15.   Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

16.   Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. Wykonawcy ponoszą koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

17.   Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

18.   Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

19.   Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadkach określonych w § 7 projektu umowy.

20.   Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

21.   W sprawach merytorycznych proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

Urząd Miejski w Bełżycach osoby do kontaktu: 

a) w sprawie procedury

Małgorzata Węgiel nr telefonu: 81- 516-27-37

b) w sprawach merytorycznych

Grzegorz Borowiec nr telefonu: 81-516-27-38

Alicja Szewczyk nr telefonu: 81-517-23-32

c) w sprawach związanych z obsługą platformy:

Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynne od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

 

W ofercie należy podać cenę jednostkową w zł netto przy każdej pozycji asortymentowej (bez VAT) z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku oraz wybrać odpowiednią stawkę podatku VAT – tym samym platforma automatycznie przeliczy cenę jednostkową w zł brutto za każdą pozycję asortymentu.

Platforma automatycznie przeliczy ilość sztuk x cena jednostkowa oraz wartość netto /VAT/ brutto w zł oferty.

 

 Klauzula RODO

 


Projekt umowy

Umowa nr ___/2023/IDS/GB

Zawarta w dniu ___.___.2023 r. w Bełżycach pomiędzy:

Gminą Bełżyce ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce

NIP 7132984379, REGON 431020084

zwaną dalej Zamawiającym, reprezentowaną przez:

Burmistrza Bełżyc Pana Ireneusza Łuckę

przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Bełżyce

Pana Piotra Adama Gradowskiego

a

________________________

NIP:____________, REGON: ____________

zwanym dalej w treści niniejszej umowy Wykonawcą.

wspólnie zwanymi dalej Stronami.

 

§ 1 Oświadczenia Stron

1.   Strony oświadczają, że niniejsza umowa, zwana dalej „umową” została zawarta w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - prowadzonego w trybie zapytania ofertowego ogłoszonego w Bazie Konkurencyjności, w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) dla zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 tys. zł netto, do których nie stosuje się w/w ustawy.

2.   Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z założeniami wykonania przedmiotu umowy i nie zgłasza do nich uwag oraz zobowiązuje się do wykonania umowy zgodnie z tymi założeniami.

3.   Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji umowy z dołożeniem najwyższej staranności, z uwzględnieniem zawodowego charakteru działalności Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, treścią umowy oraz uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.

4.   Wykonawca zobowiązany jest bezzwłocznie informować o przeszkodach w należytym wykonywaniu umowy, w tym również o okolicznościach leżących po stronie Zamawiającego, które mogą mieć wpływ na wywiązanie się Wykonawcy z postanowień umowy.

 

§ 2 Przedmiot umowy

1.   Przedmiotem umowy jest wykonanie sensorycznego placu zabaw dla dzieci przy Oddziale Przedszkolnym przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Królowej Jadwigi w Bełżycach w ramach projektu pn.: ,,Magiczne Przedszkola" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020 Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna

2.   Dostarczone urządzenia placu zabaw będą fabrycznie nowe oraz kompletne, najwyższe gatunkowo, pochodzić będą z bieżącej produkcji i posiadać parametry wymagane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia nie może pochodzić z żadnych pokazów, nie będzie także obciążony prawami na rzecz osób trzecich i nie będzie naruszał praw osób trzecich oraz będzie spełniał wymogi prawa polskiego i europejskiego.

3.   Wykonawca zapewni wewnętrzny dziennik budowy.

4.   Protokolarne przekazanie Wykonawcy terenu budowy na czas realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie uzgodnionym przez Strony, nie później jednak niż 14 dni od dnia zawarcia umowy.

5.   Wykonawca zobowiązuje się do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia objętego umową w terminie do 2 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy tj. do dnia ________.2023 r.

6.  Plac zabaw należy wykonać przy Oddziale Przedszkolnym przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Królowej Jadwigi w Bełżycach ul. T. Kościuszki 148, 24-200 Bełżyce (woj. lubelskie).

7.   Koszty i ryzyko wykonania robót budowlanych, w tym koszty dostawy, transportu, rozładunku oraz montażu urządzeń składających się na całość zadania ponosi Wykonawca.

 

§ 3 Odbiór przedmiotu zamówienia

1.   Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu odbioru robót. Podpisany przez obie Strony protokół odbioru robót będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury.

2.   Odbiór końcowy zadania zostanie uznany jako terminowy w dacie zgłoszenia gotowości do odbioru pod warunkiem, że pozytywny odbiór końcowy potwierdzi, że zamówienie zostało prawidłowo wykonane.

 

§ 4 Wady i gwarancja

1.   Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia wykonany w ramach niniejszej umowy jest fabrycznie nowy i nieużywany.

2.   Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji. Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.

3.   W przypadku stwierdzenia niemożliwych do naprawienia wad ukrytych w wykonanym przedmiocie zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do ich bezpłatnej wymiany na towar o nie gorszych parametrach w czasie ustalonym indywidualnie przez obie Strony (dotyczy to okresu gwarancji i rękojmi).

 

§ 5 Wynagrodzenie

1.   Za przedmiot umowy określony w § 2 Zamawiający zapłaci, zgodnie z ofertą Wykonawcy, wynagrodzenie w kwocie:

cena umowy netto

w zł

stawka podatku VAT

wartość podatku VAT

cena umowy brutto

w zł

 

 

 

 

 

tj.

Lp.

nazwa urządzenia

Zaproponowane urządzenia są zgodne z opisem Zamawiającego w projekcie budowlanym

Ilość

Jednostka miary

cena jednostkowa brutto w zł

1

Bębny

1

komplet

 

2

Panel muzyczny

1

komplet

 

3

Eko - memory

1

komplet

 

4

Tablica magnetyczna z kulodromem

1

komplet

 

5

Panel sensoryczny

1

komplet

 

6

Rury deszczowe

1

komplet

 

7

Ścianka do pisania

1

komplet

 

8

Piaskownica zamykana

1

komplet

 

9

Tablica z regulaminem korzystania z placu zabaw oraz z informacją o dofinansowaniu zadania

1

komplet

 

 

2.   Cena określona w ust. 1 obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia. W cenie jednostkowej każdego urządzenia Wykonawca ujął wszelkie koszty przygotowania terenu do zamontowania urządzenia, koszt samego urządzenia oraz koszty związane z uporządkowaniem terenu budowy po wykonanych robotach budowlanych.

3.   Płatność nastąpi w ciągu 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej jednej faktury za całość zadania, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

4.   Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego protokół odbioru.

5.   Wykonawca wystawi jedną fakturę. Fakturę należy wystawić na:

Gmina Bełżyce ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce

NIP 7132984379, REGON 431020084

6. Wykonawca ma możliwość przesłania faktury w postaci ustrukturyzowanej faktury elektronicznej w systemie PEF.

7.   W celu przesłania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej należy jako rodzaj adresu PEF Zamawiającego wybrać NIP a jako numer adresu PEF: 7132984379. W ustrukturyzowanej fakturze należy zawrzeć informacje wymienione w ust. 5.

 

§ 6 Kary umowne

1.   Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

1)  za niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy określonego w § 2 ust. 5 w wysokości 0,01 % całkowitego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy za każdy dzień zwłoki,

2) za odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy – w wysokości 5 % całkowitego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy.

2. Łączna maksymalna wysokość kar umownych których mogą dochodzić strony wynosi 10 % wynagrodzenia umownego (brutto) określonego w § 5 ust. 1 niniejszej umowy.

3.   Zamawiający zastrzega sobie:

1) prawo dochodzenia kar umownych ze wszystkich tytułów,

2) prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego zastrzeżone kary umowne.

4.   Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia naliczonych kar umownych bezpośrednio z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, na co wyraża on zgodę.

5.   Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym, bez zachowania okresu wypo­wiedzenia, w przypadku gdy (z zachowaniem prawa do nałożenia kary umownej o której mowa w ustępie 1 pkt 2) jeżeli podmiot / osoby ze strony Wykonawcy zostaną wpisane na tzw. „listy sankcyjne”, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

 

§ 7 Zmiany umowy

1.   Zmiany w umowie mogą być dokonywane w przypadku:

1) zmiany dotyczącej stawki podatku VAT, która zostanie wprowadzona w trakcie obowiązywania umowy,

2) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których Strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, stan zagrożenia epidemicznego, stan epidemii albo w razie niebezpieczeństwa szarzenia się zakażenia lub choroby zakaźnej, które może stanowić zagrożenie dla zdrowia publicznego, w szczególności wystąpienia choroby szczególnie niebezpiecznej lub wysoce zakaźnej, o których mowa w przepisach o zapobieganiu oraz zwalczaniu zagrożeń i chorób zakaźnych u ludzi.

W przypadku zaistnienia siły wyższej Strona, której dotyczy działanie siły wyższej, zobowiązana jest poinformować drugą Stronę na piśmie o wystąpieniu siły wyższej, ze wskazaniem przewidywanego czasu trwania przeszkody w realizacji wynikających z umowy obowiązków z powodu działania siły wyższej.

3) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy.

4) możliwość dokonania zmian w umowie odnośnie zmiany terminu realizacji zdania oraz wysokości wynagrodzenia.

2.   Zmiany postanowień treści zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej, odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

3.   Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób nie budzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym w/w możliwość zmiany umowy za zgodą Stron nie daje żadnej ze Stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy.

 

§ 8 Klauzula RODO

1.   Jeżeli w trakcie realizacji umowy dojdzie do przekazania wykonawcy danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia, Zamawiający będzie ich administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (zwane dalej „Rozporządzeniem”), a Wykonawca – podmiotem przetwarzającym te dane w rozumieniu pkt 8 tego przepisu.

2.   Zamawiający powierza Wykonawcy, w trybie art. 28 Rozporządzenia dane osobowe do przetwarzania, wyłącznie w celu wykonania przedmiotu niniejszej umowy.

3.   Wykonawca zobowiązuje się:

1) przetwarzać powierzone mu dane osobowe zgodnie z niniejszą umową, rozporządzeniem oraz z innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą,

2) do zabezpieczenia przetwarzanych danych, poprzez stosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających adekwatny stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzyku związanym z przetwarzaniem danych osobowych, o których mowa w art. 32 Rozporządzenia,

3) dołożyć należytej staranności przy przetwarzaniu powierzonych danych osobowych,

4) do nadania upoważnień do przetwarzania danych osobowych wszystkim osobom, które będą przetwarzały powierzone dane w celu realizacji niniejszej umowy,

5) zapewnić zachowanie w tajemnicy (o której mowa w art. 28 ust 3 pkt b Rozporządzenia) przetwarzanych danych przez osoby, które upoważnia do przetwarzania danych osobowych w celu realizacji niniejszej umowy, zarówno w trakcie zatrudnienia ich w Podmiocie przetwarzającym, jak i po jego ustaniu.

4.   Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia, usuwa/zwraca Zamawiającemu wszelkie dane osobowe oraz usuwa wszelkie ich istniejące kopie, chyba że prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego nakazują przechowywanie danych osobowych.

5.   Wykonawca pomaga Zamawiającemu w niezbędnym zakresie wywiązywać się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą oraz wywiązywania się z obowiązków określonych w art. 32-36 Rozporządzenia.

6.   Wykonawca, po stwierdzeniu naruszenia ochrony danych osobowych bez zbędnej zwłoki zgłasza je administratorowi, nie później niż w ciągu 72 godzin od stwierdzenia naruszenia.

7.   Zamawiający, zgodnie z art. 28 ust. 3 pkt h) Rozporządzenia ma prawo kontroli, czy środki zastosowane przez Wykonawcę przy przetwarzaniu i zabezpieczeniu powierzonych danych osobowych spełniają postanowienia umowy, w tym zlecenia jej wykonania audytorowi.

8.   Zamawiający realizować będzie prawo kontroli w godzinach pracy Wykonawcy informując o kontroli minimum 3 dni przed planowanym jej przeprowadzeniem.

9.   Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia uchybień stwierdzonych podczas kontroli w terminie nie dłuższym niż 7 dni.

10.      Wykonawca udostępnia Zamawiającemu wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w art. 28 Rozporządzenia.

11.      Wykonawca może powierzyć dane osobowe objęte niniejszą umową do dalszego przetwarzania podwykonawcom jedynie w celu wykonania umowy po uzyskaniu uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.

12.      Podwykonawca, winien spełniać te same gwarancje i obowiązki jakie zostały nałożone na Wykonawcę.

13.      Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za działanie podwykonawcy w zakresie obowiązku ochrony danych.

14.      Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o jakimkolwiek postępowaniu, w szczególności administracyjnym lub sądowym, dotyczącym przetwarzania przez Wykonawcę danych osobowych określonych w umowie, o jakiejkolwiek decyzji administracyjnej lub orzeczeniu dotyczącym przetwarzania tych danych, skierowanych do Wykonawcy, a także o wszelkich planowanych, o ile są wiadome, lub realizowanych kontrolach i inspekcjach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w szczególności prowadzonych przez inspektorów upoważnionych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

15.      Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, danych, materiałów, dokumentów i danych osobowych otrzymanych od Zamawiającego oraz danych uzyskanych w jakikolwiek inny sposób, zamierzony czy przypadkowy w formie ustnej, pisemnej lub elektronicznej („dane poufne”).

16.      Podmiot przetwarzający oświadcza, że w związku ze zobowiązaniem do zachowania w tajemnicy danych poufnych nie będą one wykorzystywane, ujawniane ani udostępniane w innym celu niż wykonanie umowy, chyba że konieczność ujawnienia posiadanych informacji wynika z obowiązujących przepisów prawa lub Umowy.

17.      W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

18.      Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.

19.      W sprawach nieuregulowanych niniejszym paragrafem, zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu cywilnego, rozporządzenia RODO, Ustawy o ochronie danych osobowych.

 

§ 9 Postanowienia końcowe

1.   W przypadku, gdy Strony nie dojdą do porozumienia, ewentualne spory związane z realizacją niniejszej umowy Strony poddają pod rozstrzygnięcie Sądu Powszechnego właściwego miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

2.   W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.

3.   Osobami wyznaczonymi do koordynacji wykonania niniejszej umowy są:

1)    ze strony Zamawiającego

a)  sprawy budowlane

Pan Grzegorz Borowiec nr telefonu: 81-516-27-38 e-mail g.borowiec@belzyce.pl

b)  dofinansowanie projektu

Pani Alicja Szewczyk tel. 81-517-23-32 e-mail a.szewczyk@belzyce.pl

2) ze strony Wykonawcy ________ tel. _______e-mail ____________________

4.   Cesja, przelew lub czynność o podobnym charakterze praw z niniejszej umowy może mieć miejsce jedynie za zgodą Zamawiającego, wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 

5.   Wykonawca ma obowiązek na każde wezwanie Zamawiającego do aktualizacji oświadczeń, stanowiących załączniki nr 1 i 2 do niniejszej umowy.

6.   Każda ze Stron może rozwiązać umowę za porozumieniem Stron, z zachowaniem 7 dniowego okresu wypowiedzenia, bez zastosowania kar umownych.

7.   Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach jeden egzemplarz dla Wykonawcy i dwa egzemplarze dla Zamawiającego.

 

 

Załączniki

- załącznik nr 1 - oświadczenie Wykonawcy

- załącznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy

 

podpisy

Zamawiający (Gmina Bełżyce)

Wykonawca

Burmistrz

 

Skarbnik

 

załącznik nr 1 do umowy nr ___/2023/IDS/GB z dnia ___.___.2023 r.

oświadczenie Wykonawcy

Oświadczam, że podmiot który reprezentuję / osoby ze strony Wykonawcy nie zostały wpisane na tzw. „listy sankcyjne”, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

 

 

_______________

podpis Wykonawcy

 

załącznik nr 2 do umowy nr ___/2023/IDS/GB z dnia ___.___.2023 r.

oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym

Na potrzeby w/w postępowania, prowadzonego przez Gminę Bełżyce oświadczam, co następuje:

Oświadczam, że nie jestem powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a)    uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b)    posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,

c)    pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d)    pozostawianiu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

 

_______________

podpis Wykonawcy

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
02.2023 Kosztorys inwestorski plac zabaw.pdf pdf 102.78 2023-03-21 13:17:00 Postępowanie
ogloszenie_151250.pdf pdf 53.43 2023-03-21 13:17:00 Postępowanie
projekt budowlany plac zabaw.pdf pdf 6739.56 2023-03-21 13:17:00 Postępowanie
zgłoszenie starostwo.pdf pdf 242.89 2023-03-21 13:17:00 Postępowanie

Oferty wykonawców

Rozwiń wszystkie
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1617806.pdf pdf 41.01
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1618739.pdf pdf 40.47

Komunikaty

2023-04-06 12:28 Małgorzata Węgiel W niniejszym postępowaniu w trybie zapytania ofertowego, prowadzonego na podstawie zasady konkurencyjności (oraz zamieszczenia ogłoszenia w Bazie Konkurencyjności) złożono 2 oferty
Oferta nr 1 - INTERTORG SPÓŁKA CYWILNA PAWEŁ BOŻEK, DANIEL MARCINIK – z ceną 68.458,93 zł brutto.
Oferta nr 2 – OBO ENERGY SP. Z O.O. – z ceną 88.783,86 zł brutto.

Postępowanie wygrała firma INTERTORG SPÓŁKA CYWILNA PAWEŁ BOŻEK, DANIEL MARCINIK – z ceną 68.458,93 zł brutto. Oferta nr 1 jest najkorzystniejsza tj. posiada najniższą cenę i otrzymała 100 pkt.

Raporty ofert są udostępnione powyżej.
Dziękujemy wszystkim za złożenie ofert.
Wybranego Wykonawcę prosi się o kontakt w celu zawarcia umowy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Bębny opis w projekcie budowlanym 1 komplet - (0)
2 Panel muzyczny opis w projekcie budowlanym 1 komplet - (0)
3 Eko - memory opis w projekcie budowlanym 1 komplet - (0)
4 Tablica magnetyczna z kulodromem opis w projekcie budowlanym 1 komplet - (0)
5 Panel sensoryczny opis w projekcie budowlanym 1 komplet - (0)
6 Rury deszczowe opis w projekcie budowlanym 1 komplet - (0)
7 Ścianka do pisania opis w projekcie budowlanym 1 komplet - (0)
8 Piaskownica zamykana opis w projekcie budowlanym 1 komplet - (0)
9 Tablica z regulaminem korzystania z placu zabaw oraz z informacją o dofinansowaniu zadania opis w projekcie budowlanym 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 814