Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR-AG-I.2601.5.2023.WT Zakup oprogramowania do planowania i zarządzania zamówieniami publicznymi w UMWM w Warszawie

Termin:
Zamieszczenia : 13-03-2023 14:18:00
Składania : 24-03-2023 10:00:00
Otwarcia : 24-03-2023 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego". 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Projekt umowy.pdf pdf 331.03 2023-03-13 14:18:00 Postępowanie
Warunki przeprowadzenia procedury.pdf pdf 84.12 2023-03-13 14:18:00 Postępowanie
Wzór protokółu odbioru.pdf pdf 113.8 2023-03-13 14:18:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 205.51 2023-03-13 14:18:00 Postępowanie
Ankieta weryfikacji potencjalnych podmiotów przetwarzających.docx docx 28.03 2023-03-13 14:18:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.docx docx 45.45 2023-03-13 14:18:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 144.98 2023-03-13 14:18:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-04-20 16:49 Anna Siennicka Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę Open Nexus Sp z o.o., Poznań; cena brutto oferty 69 408,90 PLN.
W terminie składania ofert, tj. do dnia 24 marca 2023 r., do godz. 10:00 wpłynęły 2 oferty:
1) Open Nexus Sp z o.o., Poznań, cena brutto - 69 408,90 PLN:
Przyznane punkty:
1. Pkt w kryterium cena: 60 pkt;
2. Pkt w kryterium funkcjonalność – 17 pkt., w tym:
1) Intuicyjny i łatwy w obsłudze interfejs – łącznie 17 pkt., w tym: podpowiedź wyboru wariantów wg rozwijanej listy 3,6 pkt, spójny i logiczny układ graficzny oraz cała struktura funkcjonalna systemu 4,4 pkt, łatwość w odczycie ekranu, możliwość łatwego odczytania elementów i właściwego ich rozumienia 4,6 pkt, przyjazna w odbiorze grafika: kształty, kolorystyka oraz logiczne i intuicyjne rozmieszczenie pól z poszczególnymi informacjami 4,4 pkt;
2) możliwość dodania przez komórkę merytoryczną wprowadzającą pozycję do planu, informacji o udzieleniu zamówienia – 0 pkt;
3) możliwość integracji systemu z oprogramowaniem EZD RP - 0 pkt;
razem: 77 pkt;
2) Ośrodek Produkcyjno-Wdrożeniowy „DOSKOMP” Sp. z o.o., Łódź, cena brutto: 123 000,00 PLN,
Przyznane punkty:
1. Pkt w kryterium cena: 33,86 pkt;
2. Pkt w kryterium funkcjonalność – 37,4 pkt., w tym:
1) Intuicyjny i łatwy w obsłudze interfejs – łącznie 17,4 pkt., w tym: podpowiedź wyboru wariantów wg rozwijanej listy 4,6 pkt, spójny i logiczny układ graficzny oraz cała struktura funkcjonalna systemu 4,4 pkt, łatwość w odczycie ekranu, możliwość łatwego odczytania elementów i właściwego ich rozumienia 4 pkt, przyjazna w odbiorze grafika: kształty, kolorystyka oraz logiczne i intuicyjne rozmieszczenie pól z poszczególnymi informacjami 4,4 pkt;
2) możliwość dodania przez komórkę merytoryczną wprowadzającą pozycję do planu, informacji o udzieleniu zamówienia – 10 pkt;
3) możliwość integracji systemu z oprogramowaniem EZD RP - 10 pkt;
razem: 71,26 pkt.
2023-03-22 08:16 Dagmara Grzebalska Zamawiający informuje o przedłużeniu terminu składania ofert do 24 marca 2023 r. do godz. 10:00.
2023-03-22 08:13 Dagmara Grzebalska PYTANIA WYKONAWCY
1. dotyczy: WYMAGANIA FUNKCJONALNE pkt 18 Czy Zamawiający dopuści rozwiązanie, które umożliwia wgląd w realizację planu z poziomu systemu? Wykonawca jest w fazie końcowej tworzenia funkcjonalności, która pozwoli na eksport takiego raportu (format xls) - obecnie raport nie zawiera jedynie informacji o realizacji planu. 2. dotyczy: WYMAGANIA TECHNICZNE pkt 1
Wykonawca wnioskuje o wykreślenie frazy “określenie ważności konta” 3. dotyczy: WYMAGANIA TECHNICZNE pkt 2-4
Wykonawca wnioskuje o wykreślenie tych punktów. Zgodnie z pkt 1 sekcji WYMAGANIA TECHNICZNE Zamawiający może manualnie zarządzać kontami lub zlecić rejestrowanie, modyfikowanie, blokowanie kont dedykowanemu wsparciu technicznemu po stronie Wykonawcy. 4. dotyczy: WYMAGANIA TECHNICZNE pkt 5,6 i 8
Czy Zamawiający dopuści rozwiązanie, którego mechanizm logowania polega na:
wpisaniu adresu e-mail użytkownika,
wysłaniu na adres e-mail użytkownika unikalnego, 6-cyfrowego kodu, potrzebnego do zalogowania.
Wykonawca zaznacza, że ww. rozwiązanie jest równie bezpieczne, a jednocześnie ściąga z użytkownika obowiązek zmiany haseł / zapamiętywania ich. Zapobiega ono również niebezpiecznym praktykom użytkowników, którzy często swoje hasła zapisują w notatnikach/kartkach samoprzylepnych na monitorze.
5. dotyczy: WYMAGANIA TECHNICZNE pkt 14
Wykonawca wnioskuje o wykreślenie tego zapisu. Ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (dalej:ustawa) odnosi się do stron i aplikacji Zamawiającego o charakterze publicznym.
Zgodnie z definicją z Art. 4. pkt 1 ustawy “aplikacja mobilna – publicznie dostępne oprogramowanie (...)”
Ponadto system będący przedmiotem niniejszej procedury o udzielenie zamówienia nie mieści się w katalogu z Art. 8 pkt 2 ustawy.
6. dotyczy: Podkryteria lit. e
Czy Zamawiający potraktuje na równi (i przyzna punktację) w sytuacji, w której system oferowany przez Wykonawcę nie posiada wspomnianej funkcjonalności, jednak Zamawiający jest w posiadaniu innego systemu stworzonego przez Wykonawcę, w którym proces ten może być zaimplementowany bez kosztów/dopłat po stronie Zamawiającego
7. dotyczy wyceny
Wykonawca wnioskuje o udostępnienie sprawozdania Zamawiającego dla Prezesa UZP za rok 2022r. w celu oszacowania oferty
8. dotyczy umowy
Wykonawca nie podpisuje umów na wzorach innych niż własne. Wykonawca wnioskuje o analizę wzoru umowy (w załączniku) z pytaniem czy Zamawiający zaakceptuje wzór umowy Wykonawcy?
ODPOWIEDZI ZAMAWIAJĄCEGO
1. Zamawiający dopuszcza proponowane rozwiązanie, z zastrzeżeniem, że docelowo, Wykonawca w ramach modyfikacji systemu w terminie do końca roku wprowadzi funkcjonalność umożliwiającą wygenerowanie raportów.
2. Zamawiający dokonuje zmiany Opisu przedmiotu zamówienia poprzez wykreślenie frazy „określenie ważności konta”.
Zapis WYMAGANIA TECHNICZNEGO pkt 1 otrzymuje brzmienie:
„1. System umożliwi zarządzanie kontami użytkowników systemu: rejestrowanie, modyfikowanie, blokowanie.”
3. Zamawiający dokonuje zmiany Opisu przedmiotu zamówienia poprzez wykreślenie pkt 2-4 WYMAGAŃ TECHNICZNYCH.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany system realizował określone w pkt 5, 6 i 8 WYMAGANIA TECHNICZNE. Celem zabezpieczeń określonych we wskazanych puntach jest minimalizacja ryzyka przejęcia konta osoby uprawnionej przez osoby trzecie. Zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązanie obarczone jest ryzykiem przejęcia wysyłanego unikalnego kodu przez osoby nieuprawnione: poprzez podsłuchanie korespondencji elektronicznej lub po udanym przejęciu konta mailowego osoby uprawnionej
5. Zamawiający dokonuje zmiany poprzez wykreślenie pkt 14 WYMAGAŃ TECHNICZNYCH.
6. W przypadku, gdy oferowany przez Wykonawcę system nie posiada funkcjonalności: możliwość dodania przez komórkę merytoryczną wprowadzającą pozycję do planu, informacji o udzieleniu zamówienia - Zamawiający nie przyzna punktów w danym podkryterium.
7. Zamawiający nie udostępni sprawozdania Zamawiającego dla Prezesa UZP za rok 2022 r.
8. Zamawiający informuje, że dopuszcza wzory umów potencjalnych Wykonawców, jeżeli zapisy tych umów nie będą sprzeczne lub niepełne w treści z zapisami projektu umowy Zamawiającego.
2023-03-14 07:52 Dagmara Grzebalska Zamawiający informuje o omyłce pisarskiej w pkt. 11 zapytania ofertowego, tj. błędnie wskazano termin składania ofert na "22.02.2023 r." zamiast "22.03.2023 r."

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od daty podpisania Umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 700