Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: NZZ/B/1/2023 Akcesoria do terapii dla Zakładu Rehabilitacji: aparat do terapii podciśnieniowej, aparat do elektroterapii, terapii ultradźwiękowej, terapii kombinowanej, laseroterapii i magnetoterapii, statyw do aplikatora prysznicowego, okulary ochronne do laseroterapii biostymulacyjne

Deadlines:
Published : 27-02-2023 13:46:00
Placing offers : 07-03-2023 14:23:57
Offers opening : 08-03-2023 13:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr. J. Biziela w Bydgoszczy zaprasza do złożenia oferty na niżej określone zamówienie.


Przedmiot zamówienia:

Akcesoria do terapii dla Zakładu Rehabilitacji: aparat do terapii podciśnieniowej, aparat do elektroterapii, terapii ultradźwiękowej, terapii kombinowanej, laseroterapii i magnetoterapii, statyw do aplikatora prysznicowego, okulary ochronne do laseroterapii biostymulacyjne.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Komunikacja - forma porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawców:

W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie ofert, dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa przy użyciu domeny platformy zakupowej, wybrane postępowanie, zakładka "Wiadomości".

 

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" do dnia 02.03.2023 r. do godz. 12:00.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji warunków zamówienia przed upływem terminu otwarcia ofert.

Postępowanie nie jest prowadzone w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień Publicznych.

Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień o wartości szacunkowej  nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych obowiązującego u Zamawiającego.

Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe

Wraz z ofertą należy złożyć:

1.   Wypełniony załącznik –  załącznik nr 1, 2, 3 i 4 do postępowania - przedmioty zamówienia

2.   Folder, opis techniczny, itp. dotyczące  oferowanych przedmiotów zamówienia (dokument w języku polskim lub języku oryginalnym wraz z tłumaczeniem)

Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone wyraźną klauzulą: np.; „Tajemnica przedsiębiorstwa”. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Należy złożyć oświadczenie na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ogólnie udostępnione.

Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszych uregulowań.

Wykonawca, który nie spełnia wymagań określonych przez Zamawiającego nie będzie brany pod uwagę przy ocenie ofert, jego oferta nie będzie oceniana.

Zamawiający wybierze wykonawcę, który spełni wszystkie wymogi i warunki stawiane wykonawcy i przedstawi najkorzystniejszą ofertę wg. kryterium oceny.

Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

 

Nazwa kryterium

Waga kryterium

Cena

100%

 

Sposób oceniania ofert:

A) -  Kryterium:  cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:

C =  ( Cn / Cb ) x 100                 

Gdzie:

Cn - cena brutto najtańszej oferty

Cb - cena brutto badanej oferty

 

Zamawiający wymaga okresu gwarancji – minimum 24 miesiące.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do wykonawcy o uzupełnienie lub wyjaśnienie dokumentów/oferty.

O wynikach postępowania wszyscy wykonawcy którzy złożyli ofertę zostaną poinformowani w formie elektronicznej na adres wykonawcy

Treść proponowanej umowy zostanie wybranemu wykonawcy przedłożona przed jej podpisaniem.

Postanowienia które będą uregulowane także umową:

·         Termin płatności: 30 dni od dnia poprawnie wystawionej faktury.

·         Dostawa przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.

·         Zamawiający informuje, iż kara umowna za każdy dzień zwłoki w dostawie przedmiotu umowy lub załatwienia reklamacji będzie nie większa niż 0,5% wartości przedmiotu niedostarczonego w terminie/ lub nie załatwienia reklamacji w terminie

·         W przypadku rozwiązania umowy/odstąpienia od umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę Zamawiający może obciążyć go karą umowną w wysokości 5% niezrealizowanej wartości przedmiotu umowy.

 

Zamawiający informuje, że brak odpowiedzi na ofertę oraz podjęcie negocjacji nie oznaczają przyjęcia oferty, natomiast do zawarcia umowy wymagane jest pisemne oświadczenie/informacja  Zamawiającego o wyborze oferty.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Ofertę należy złożyć do dnia 08.03.2023 r. do godz. 13:00 poprzez domenę platformy zakupowej.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.03.2023 r. o godz. 13:05 w siedzibie Zamawiającego, przy ul Ujejskiego 75 w Bydgoszczy, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia – niski parter, lok. 018.

Unieważnienie postępowania:

1. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli zajdzie którakolwiek z następujących okoliczności:

1) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która przeznaczona została na sfinansowanie zamówienia,

2) udzielenie zamówienia lub zawarcie umowy na warunkach określonych w najkorzystniejszej ze złożonych ofert nie leży w interesie Zamawiającego.

2. Zamawiający może unieważnić postępowanie również bez podania przyczyny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Przedmiot zamówienia - aparat do terapii podciśnieniowej (1).docx docx 13.81 2023-02-27 13:46:00 Subject of the order
Przedmiot zamówienia - aparat do elektroterapii, etc._docx.docx docx 18.28 2023-02-27 13:46:00 Subject of the order
Przedmiot zamówienia - okulary ochronne do laseroterapii.docx docx 13.37 2023-02-27 13:46:00 Subject of the order
Ogłoszenie dot. unieważnienia postępowania.pdf pdf 372.88 2023-03-07 14:22:41 Public message
Ogłoszenie dot. unieważnienia postępowania.pdf pdf 372.88 2023-03-07 14:23:54 Public message

Announcements

2023-03-07 14:23 Jakub Kubera Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Informacja dot. unieważnienia postępowania.

Ogłoszenie dot. unie [...].pdf

2023-03-07 14:22 Jakub Kubera W załączeniu informacja dotycząca unieważnienia postępowania.

Ogłoszenie dot. unie [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Aparat do terapii podciśnieniowej Opis zgodny z informacjami zawartymi w załączniku dodanym do pozycji.

Przedmiot zamówienia [...].docx

1 pc. - (0)
2 Aparat do pełnej dwukanałowej elektroterapii, terapii ultradźwiękowej, terapii kombinowanej, laseroterapii i magnetoterapii Opis zgodny z informacjami zawartymi w załączniku dodanym do pozycji.

Przedmiot zamówienia [...].docx

1 pc. - (0)
3 Statyw do aplikatora prysznicowego z uchwytem zaciskowym. 1 pc. - (0)
4 Okulary ochronne do laseroterapii biostymulacyjnej Opis zgodny z informacjami zawartymi w załączniku dodanym do pozycji.

Przedmiot zamówienia [...].docx

2 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Maksymalnie do 4 tygodni od daty podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wypełnione załączniki dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia - Proszę dołączyć uzupełnione załączniki dodane do postępowania dotyczące: aparat do terapii podciśnieniowej, aparat do elektroterapii, okulary ochronne do laseroterapii biostymulacyjnej (łącznie 3 szt.) Attachment required (0)
6 Folder, opis techniczny, itp. dotyczące oferowanych przedmiotów zamówienia (dokument w języku polskim lub języku oryginalnym wraz z tłumaczeniem) - Proszę dołączyć foldery techniczne itp oferowanych przedmiotów zamówienia: aparat do terapii podciśnieniowej, aparat do elektroterapii, statyw do aplikatora prysznicowego, okulary ochronne do laseroterapii biostymulacyjnej (łącznie 4 szt.) Attachment required (0)
(0)

The number of page views: 833