Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/PR/UMWD/1/2023 „Zakup używanych środków transportu, w tym specjalistycznych dla Województwa Dolnośląskiego”

Zamówienia Publiczne
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Termin:
Zamieszczenia : 14-02-2023 11:14:00
Składania : 27-02-2023 10:00:00
Otwarcia : 27-02-2023 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
I cz. SWZ - IDW_używane środki transportu.pdf pdf 1328.07 2023-02-14 11:14:00 Postępowanie
II cz. SWZ - PPU - używane środki transportu.pdf pdf 956.18 2023-02-14 11:14:00 Postępowanie
III cz. SWZ - OPZ - używane środki transportu.pdf pdf 794.33 2023-02-14 11:14:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 245.11 2023-02-14 11:14:00 Postępowanie
Zał. 1. _Formularz oferty.doc doc 180.5 2023-02-14 11:14:00 Postępowanie
Zał. 2.1. SWZ - Tabela oceny tech. ambulanse.docx docx 93.5 2023-02-14 11:14:00 Postępowanie
Zał. 2.2. SWZ - Tabela oceny tech. ambulanse.docx docx 93.48 2023-02-14 11:14:00 Postępowanie
Zał. 2.3. SWZ - Tabela oceny tech. terenowe.docx docx 93.79 2023-02-14 11:14:00 Postępowanie
Zał. 2.4. SWZ - Tabela oceny tech. terenowe.docx docx 93.56 2023-02-14 11:14:00 Postępowanie
Zał. 2.5. SWZ - Tabela oceny tech. busy.docx docx 93.33 2023-02-14 11:14:00 Postępowanie
Zał. 2.6. SWZ - Tabela oceny tech. busy.docx docx 94.46 2023-02-14 11:14:00 Postępowanie
Zał. 3_Edytowalna-wersja-formularza-JEDZ.doc doc 181.5 2023-02-14 11:14:00 Postępowanie
Zał. 4-8 do SWZ - wzory oświadczeń.docx docx 105.45 2023-02-14 11:14:00 Postępowanie
Informacja zamawiajacego nr 1_pytania i odpowiedzi.pdf pdf 253.55 2023-02-20 13:17:54 Publiczna wiadomość
2023-02-27_Unieważnienie postępowania.pdf pdf 430.53 2023-02-27 11:00:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-27 11:00 Zamówienia Publiczne Informacja o unieważnieniu postepowania.

2023-02-27_Unieważni [...].pdf

2023-02-27 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia wynoszą:
1) dla części I - dostawa 5 używanych ambulansów drogowych typu A lub B zgodnych z normą PN-EN 1789+A2 lub inną równoważną obowiązującą w roku produkcji pojazdu –510 000 zł brutto,
2) dla części II I- dostawa 5 używanych ambulansów drogowych typu A lub B zgodnych z normą PN-EN 1789+A2 lub inną równoważną obowiązującą w roku produkcji pojazdu - 510 000 zł brutto,
3) dla części III - dostawa 5 używanych samochodów osobowych terenowych z napędem 4x4 – 420 000 zł brutto,
4) dla części IV - dostawa 5 używanych samochodów osobowych terenowych z napędem 4x4 – 420 000 zł brutto,
5) dla części V - dostawa 5 używanych samochodów osobowych typu „bus” 8-osobowych lub 9-osobowych – 570 000 zł brutto,
6) dla części VI - dostawa 5 używanych samochodów osobowych typu „bus” 8-osobowych lub 9-osobowych – 570 000 zł brutto.
Łącznie na wszystkie części - 3 000 000 zł brutto.
2023-02-20 13:17 Zamówienia Publiczne Zamawiający w załączeniu przesyła odpowiedzi na pytania, które wpłynęły w niniejszym postępowaniu.

Informacja zamawiaja [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 516