Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 25/2022/KSz Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek w drogach wewnętrznych na terenie Centrum Usług Mulnik

Karolina Szczawińska
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Świnoujście Oddział: Dział inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 09-02-2023 14:46:00
Składania : 27-02-2023 12:30:00
Otwarcia : 27-02-2023 13:00:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FP
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


1.         Tryb postępowania

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09.2019r. z późn. zm.). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:

http://bip.um.swinoujscie.pl/artykul/1097/20732/regulamin-wewnetrzny-w-sprawie-zasad-form-i-trybu-udzielania-zamowien-na-wykonanie-robot-budowlanych-dostaw-i-uslug

Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 1710 z póżn. zm.).

2.         Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek w drogach wewnętrznych na terenie Centrum Usług Mulnik” część A i część B, przy czym część A należy wykonać  zgodnie z dokumentacją opracowaną przez Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych i Projektowych „ERGOTECH” mgr inż. Wojciech Zarzeka, ul. Gdańska 21J, 72-600 Świnoujście stanowiącą załącznik nr 2  do siwz oraz pozwoleniem na budowę, a część B zgodnie z załącznikiem nr 3 do  siwz.  

3.  Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

          - wykonanie prac wraz z odbiorem technicznym robót części A - 35 dni kalendarzowych od przekazania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,  

            –  wykonanie prac wraz z odbiorem technicznym robót części B - 35 dni kalendarzowych  od dnia podpisania umowy ,

            - w zakresie wykonania całości zadania i zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego w terminie 40 dni kalendarzowych od dnia odbioru technicznego robót części zadania, której realizacja zostanie zakończona w późniejszym terminie.    

4. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą  w postaci elektronicznej, a następnie dla najkorzystniejszej oferty w formie pisemnej:

Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty załączonym do SIWZ) zawiera formularz oferty oraz następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

           4.1.        kosztorys zawierający ceny jednostkowe – w zakresie części A

           4.2.        oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, – załącznik nr 1 do oferty,

         4.3.        aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego,

           4.4.        pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik,

           4.5.        zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty,

          4.6.        w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i podpisania umowy,

         4.7.        wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do oferty,

         4.8.        dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie sieci wodociągowej o średnicy min. 150mm żeliwo/ 160mm PE o długości większej lub równej 300m oraz dwie roboty budowlane, polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy min. 200mm kamionka/PVC o długości większej lub równej 200m, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto dla każdego zamówienia.

          4.9.        wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia załącznik nr  4 do oferty,

         4.10.     oświadczenie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane – załącznik nr 5 do oferty,

         4.11.     oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową z sumą ubezpieczenia na jedno lub wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 150 000,00 zł (Polisa do wglądu przed podpisaniem umowy) – załącznik nr 6 do oferty,

       4.12.     dokument (np. oświadczenie Ubezpieczyciela) potwierdzający, że suma ubezpieczenia nie została skonsumowana przez inne roszczenia i stanowi zabezpieczenie w pełnej wysokości,

         4.13.     oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej – załącznik nr 7 do oferty,

      4.14.     oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego – załącznik nr 8 do oferty,

       4.15.     oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy (podmiotu zbiorowego ) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 9 do oferty,

        4.16.     oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 10 do oferty,

        4.17.      oświadczenie, że w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 stawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022 poz. 835) – załącznik nr 11 do oferty

      4.18.     oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 12 do oferty,

       4.19.     oświadczenie Wykonawcy, że Operator Zgrzewarki posiada wymagane przez Zamawiającego uprawnienia - załącznik nr 13 do oferty,

       4.20.     oświadczenie Wykonawcy, że zgrzewarka, która zostanie wykorzystana przy realizacji zamówienia  posiada aktualną kalibrację - załącznik nr 14 do oferty,

         4.21.     dowód wniesienia wadium.

 W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. 4.2, 4.3, 4.14, 4.15, 4.16, 4.17., 4.18).

           5. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej

Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto – 100 % ,

6. Wadium

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł).

7. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości  10 %  ceny netto podanej w Formularzu oferty


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 2 do siwz.7z 7z 92272.39 2023-02-09 14:46:00 Postępowanie
11. siwz -publikacja.docx docx 240.92 2023-02-09 14:46:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do siwz - Kosztorys ofertowy.pdf pdf 41392.33 2023-02-09 14:46:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do siwz - Przedmiar.pdf pdf 10378.58 2023-02-09 14:46:00 Postępowanie
załącznik nr 3 do siwz- część druga graficzna.pdf pdf 186.37 2023-02-09 14:46:00 Postępowanie
siwz.pdf pdf 19382.44 2023-02-09 14:46:00 Postępowanie
N Sieć wodociągowa i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek w drogach wewnętrznych na terenie Centrum Usług Mulnik w Świnoujściu.ATH ATH 70.51 2023-02-17 08:57:23 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania - modyfikacja siwz-przedłużenie terminu składania ofert.pdf pdf 746.54 2023-02-21 10:27:43 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania - modyfikacja siwz-przedłużenie terminu składania ofert.docx docx 68.92 2023-02-21 10:27:43 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 2.docx docx 65.25 2023-02-22 12:28:35 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 2.pdf pdf 220 2023-02-22 12:28:35 Publiczna wiadomość
Decyzja WEN.pdf pdf 1659.49 2023-02-22 12:28:35 Publiczna wiadomość
GMŚ -dysponowanie gruntem.pdf pdf 136.37 2023-02-22 12:28:35 Publiczna wiadomość
informacja o środkach zabezpieczonych na realizację zadania.docx docx 66.37 2023-02-27 12:34:50 Publiczna wiadomość
informacja o środkach zabezpieczonych na realizację zadania.pdf pdf 219.76 2023-02-27 12:34:50 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 276.9 2023-02-28 08:54:03 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.docx docx 64.87 2023-02-28 08:54:03 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.docx docx 66.05 2023-03-07 10:47:43 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 523.09 2023-03-07 10:47:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-07 10:47 Karolina Szczawińska Zamawiający poniżej publikuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej - pismo nr EA/PW/NI/0320/78/2023/KSz.

informacja o wyborze [...].docx

informacja o wyborze [...].pdf

2023-02-28 08:54 Karolina Szczawińska Zamawiający poniżej publikuje informację z otwarcia ofert - pismo nr EA/PW/NI/0279/63/2023/KSz.

informacja z otwarci [...].pdf

informacja z otwarci [...].docx

2023-02-27 12:34 Karolina Szczawińska Zamawiający poniżej publikuje informację o środkach przeznaczonych na realizację przedmiotowego postępowania - pismo nr EA/PW/NI/0271/62/2023/KSz

informacja o środkac [...].docx

informacja o środkac [...].pdf

2023-02-22 12:28 Karolina Szczawińska W związku z wniesionymi przez Wykonawców pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w w/w postępowaniu, Zamawiający poniżej publikuje treść pytań oraz odpowiedzi - pismo nr EA/PW/NI/0263/61/2023/KSz.
Dodatkowo Zamawiający publikuje następujące dokumenty dotyczące zgody na dysponowanie nieruchomością ne cele budowlane.

odpowiedzi na pytani [...].docx

odpowiedzi na pytani [...].pdf

Decyzja WEN.pdf

GMŚ -dysponowanie gr [...].pdf

2023-02-21 10:27 Karolina Szczawińska W związku z wniesionymi przez Wykonawców pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w w/w postępowaniu, Zamawiający poniżej publikuje treść pytań oraz odpowiedzi - pismo nr EA/PW/NI/0249/60/2023/KSz.
Jednocześnie niniejszym pismem Zamawiający dokonuje modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przedłuża termin składania ofert.

odpowiedzi na pytani [...].pdf

odpowiedzi na pytani [...].docx

2023-02-17 08:57 Karolina Szczawińska Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępnienia przedmiar w postaci dokumentu edytowalnego.

N Sieć wodociągowa i [...].ATH

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu proszę załączyć wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w pkt. 8 siwz. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1237