Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TTR.230.11.23 Zakup i dostawa filtrów wstępnych i dokładnych.

Termin:
Zamieszczenia : 07-02-2023 09:49:00
Składania : 21-02-2023 10:00:00
Otwarcia : 21-02-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zaproszenie do składania ofert na zakup i dostawę filtrów wstępnych i dokładnych.


  1. Warunki zgłaszania ofert i zasady udzielania zamówienia:


  1. Numer ogłoszenia: TTR.230.11.23

  2. Data zamieszczenia: 07.02.2023

  3. Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków.

  4. Miejsce składania ofert: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80, 31-202 Kraków w Pawilonie A-V na Dziennik Podawczy do dnia 21.02.2023r. do godz. 10:00. Oferty złożone po terminie nie będą otwierane i zostaną zwrócone Wykonawcy.

  5. Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie ofert nie stanowi podstawy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.

  6. Warunki zgłaszania ofert:

  • Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić,

  • Oferta zawiera datę końcową związania ofertą, nie krótszą niż 3 tygodnie od daty złożenia oferty,

  • Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, opatrzoną pieczęcią/podpisem w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu, wyraźnie oznaczonej numerem postępowania wskazanym w zaproszeniu do składania ofert:

Ogłoszenie nr TTR.230.11.23 na zakup i dostawę filtrów wstępnych i dokładnych


  1. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji.

  2. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy, której wzór jest załącznikiem nr 3 do niniejszego postępowania.

  3. Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.

  4. Ofertę przedstawić w formie uzupełnionego formularza cenowego. Wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.


  1. Opis przedmiotu zamówienia:

  • Przedmiotem zamówienia jest dostawa w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, filtrów wstępnych i dokładnych, wymienionych w załączniku nr 1 do umowy.

  • Maksymalny termin realizacji zamówienia określa się na 21 dni, licząc od daty wpłynięcia zamówienia do siedziby Wykonawcy.


  • Szczegółowe wymagania i opis zamówienia – patrz „Wzór umowy oraz Załącznik
    nr 1”



  1. Kryteria oceny ofert:

  1. Zamawiający dokonując wyboru ofert, może pominąć oferty, co do których uznaje, że zawierają rażąco niską cenę. W przypadku gdy Zamawiający ma podejrzenie, że zaproponowana cena jest rażąco niska, może wystąpić do oferenta z wnioskiem o złożenie wyjaśnień odnośnie zaproponowanej ceny.

  2. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę. W szczególności, Zamawiający nie dokonuje wyboru oferty, jeżeli:

  1. Oferta z najkorzystniejszą cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

  2. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

  1. Wyboru oferty Zamawiający dokona na podstawie formularza cenowego, kierując się kryterium najniższej ceny.

  2. Informacje o wybranej ofercie Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej
    (w odpowiedniej zakładce).

http://www.szpitaljp2.krakow.pl

  1. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

  2. W przypadku nie wybrania Wykonawcy (np. brak ofert, odrzucenie ofert) Zamawiający dopuszcza możliwość ponownego rozpoczęcia procedury zapytania ofertowego.

  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.



Kontakt w sprawie ogłoszenia:

  • Tomasz Wielkiewicz

tel.: 12/6143298, 519837755

e-mail: t.wielkiewicz@szpitaljp2.krakow.pl


Załączniki:


Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia ( wykaz filtrów)

Załącznik nr 2 – formularz cenowy

Załącznik nr 3 wzór umowy



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamów.odt odt 16.18 2023-02-07 09:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Arkusz cenowy..odt odt 20.68 2023-02-07 09:49:00 Postępowanie
Załączni nr 3 - wzór umowy.docx docx 22.37 2023-02-07 09:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamów.odt odt 16.18 2023-02-07 09:49:00 Przedmiot zamówienia
Ogłoszenie o wyborze.odt odt 17.01 2023-02-23 10:37:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-23 10:37 Jarosław Kula Ogłoszenie o wyborze dla zadania
Zakup i dostawa filtrów wstępnych i dokładnych
Numer ogłoszenia: TTR.230.11.23

Ogłoszenie o wyborze [...].odt

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Filtry Zakup i dostawa filtrów wstępnych i dokładnych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, filtrów wstępnych i dokładnych, wymienionych w załączniku nr 1 do umowy.

Załącznik nr 1 - opi [...].odt

1 dostawa Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Prądnicka 80
31-202, Kraków
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 510