- Strona główna
- Postępowanie ID 724753
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
2023/BZP 00083322/01 2023/BZP 00083322/01 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku AGRO Obiekt Hotelowy przy ul. Zwycięskiej 4 w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego (nr wewn. sprawy: AG.260.1.2023)
Wystawiający
-
UżytkownikAndrzej Janicki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-02-07 10:54:00
-
Składania2023-02-16 09:00:00
-
Otwarcie ofert2023-02-16 09:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-02-20
13:42:36
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry. W załączeniu przesyłam informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu. Z poważaniem Andrzej Janicki Załączniki |
2023-02-16
12:05:07
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry. Zamawiający w załączeniu przesyła informację z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu. Z poważaniem Andrzej Janicki Załączniki |
2023-02-16
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego przedmiotu zamówienia kwotę 171.875,01 złotych brutto. |
2023-02-14
12:50:56
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry. Pytania Wykonawcy: 1) Zamawiający podaje termin realizacji usługi 12 miesięcy. Od kiedy (data) jest przewidziany początek realizacji umowy? 2) Czy Zamawiający przewiduje waloryzację wynagrodzenia Wykonawcy od 01.07.2023 r.? Odpowiedź Zamawiającego: 1) Zamawiający konkretnej daty nie jest w stanie określić, w założeniu ma być od 01.03.2023 r., ale ta kwestia zależna jest od tego jak szybko uda się Zamawiającemu rozstrzygnąć to postępowanie. 2) Zgodnie z zapisami wzoru umowy (załącznik nr 10 do SWZ) - paragraf 10 pkt 1d) oraz paragraf 10 pkt 5 zgodnie z nimi przewidziana jest zmiana wynagrodzenia. Z poważaniem Andrzej Janicki |
2023-02-08
13:30:01
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry. Pytania Wykonawcy: 1. Czy Zamawiający dopuszcza podwykonawstwa w obszarze całości przedmiotowego postępowania? 2. W jaki sposób Zamawiający oszacował powierzchnię podlegającą sprzątaniu oraz sporządził harmonogram sprzątania, w szczególności czy określone w niniejszym postępowaniu powierzchnie sprzątania i harmonogram sprzątania wykazują różnice w stosunku do określonych w aktualnie realizowanym zamówieniu (poprzednim postępowaniu w tym samym przedmiocie), względnie- czy zachodzą inne istotne różnice w stosunku do usługi, której wykonawca został wybrany w poprzednim postępowaniu? 3. Wykonawca prosi o udzielenie wyjaśnień w zakresie sposobu oszacowania przez Zamawiającego wartości przedmiotu zamówienia, poprzez wskazanie: 1) czy podstawą szacowania była wartość usługi świadczonej przez obecnego Wykonawcę, 2) prosimy o wskazanie, jaka była wartość (netto i brutto) faktur za realizację usługi przez obecnego wykonawcę wystawionych w okresie ostatnich 3 miesięcy? 4. Czy obecny Wykonawca (prosimy o podanie jego nazwy) został ukarany karą lub karami za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy? Jeśli tak - prosimy o podanie wartości oraz ilości nałożonych kar? 5. Czy obecny Wykonawca usługi otrzymuje należne wynagrodzenie w terminie zgodnym z umową? Jeśli Zamawiający regulował faktury z opóźnieniem to Wykonawca prosi o informację ile razy w ciągu trwania obecnej umowy taka sytuacja miała miejsce i jaki był okres opóźnieni Odpowiedzi Zamawiającego: - na pytanie nr 1: Tak - na pytanie nr 2: Powierzchnia podlegająca sprzątaniu została podana w SWZ i jest powierzchnią realną. Harmonogram sprzątania stanowiący załącznik nr 8 do SWZ stanowi wzór dla Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, tak więc nie jest to sporządzony harmonogram sprzątania. W stosunku do ostatniego postępowania przetargowego (nr sprawy AG.260.1.20) nie ma żadnych różnic w powierzchniach do sprzątania. Aktualnie nie jest realizowane żadne zamówienie, którego przedmiotem jest usługa niniejszego postępowania. Względnie nie zachodzą inne istotne różnice w stosunku do usługi, której Wykonawca został wybrany w poprzednim postępowaniu o numerze AG.260.1.20. - na pytanie nr 3 pkt 1): Podstawą szacowania nie była wartość usługi świadczonej przez obecnego Wykonawcę - na pytanie nr 3 pkt 2): Zamawiający nie wskaże jaka była wartość (netto i brutto) faktur za realizację usługi przez obecnego Wykonawcę wystawionych w okresie ostatnich 3 miesięcy, gdyż na rzecz Zamawiającego nie jest świadczona usługa sprzątania od ponad dwóch lat. - na pytanie nr 4: Na rzecz Zamawiającego nie jest świadczona obecnie usługa sprzątania. - na pytanie nr 5: Na rzecz Zamawiającego nie jest świadczona obecnie usługa sprzątania. Z poważaniem Andrzej Janicki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?