Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-01-2023 09:43:00 |
Składania : | 26-01-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-02-07 08:29 | Hubert Bąk |
Dzień
dobry! Informuję, iż w postępowaniu pn. "Odbiór odpadów medycznych" znak sprawy nr DKw.2233.3.2023 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy ECO-ABC Sp. z o.o. z Bełchatowa. Dziękuję wszystkim uczestnikom za oferty. Z poważaniem, Hubert Bąk |
2023-01-26 10:22 | Hubert Bąk |
Dzień
dobry! Poniżej udzielam odpowiedzi na złożone pytania: Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pt.: „Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych Prosimy o udzielenie wyjaśnień dotyczących prowadzonego postępowania Pytanie nr 1 W §3 Umowy Zamawiający wskazał 3 różne terminy odbioru odpadów. Prosimy o wyjaśnienie czy Zamawiający zaakceptuje odbiór raz w tygodniu tj. w czwartek? Zamawiający wymaga aby była możliwość w sytuacjach niespodziewanych, odbioru zgodnie z zasadami określonymi w § 3 ust. 1, w pozostałych przypadkach odbiór dokonywany będzie w ustalony dzień tygodnia. Pytanie nr 2 Zgodnie z zapisem w §3 ust. 4. Umowy Zleceniobiorca przekaże dokument przekazania odpadów. pragniemy zauważyć, że obecnie nie ma już papierowych kart przekazania odpadów, a ewidencja prowadzona jest elektronicznie na BDO. W związku z powyższym prosimy o zmianę zapisu na zapis o treści: „Każdorazowo, po odbiorze zostanie wystawiona karta przekazania odpadów, zgodnie z zobowiązującymi przepisami”. Zamawiający dokona zmiany w umowie w danym zakresie. Pytanie nr 3 Prosimy o zmniejszenie kary określonej w §6 ust. 1. Umowy do wysokości 50,00 zł za każdy przypadek. Zamawiający nie wyraża zgody na daną zmianę. Pytanie nr 4 Prosimy o zmniejszenie kary określonej w §6 ust. 2. Umowy do wysokości 500,00 zł. Zamawiający nie wyraża zgody na daną zmianę. Pytanie nr 5 Prosimy o usunięcie zapisu w Dziale II punkt b) Formularza Ofertowego, ponieważ w przypadku usługi transportu i unieszkodliwiania odpadów nie ma zastosowania okres gwarancji. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę danego punktu (odnośnie gwarancji). Nie należy go wypełniać. |
Komunikaty