Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-01-2023 15:12:00 |
Składania : | 27-01-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 27-01-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
Referat Inwestycji Drogowych Wydziału Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Rumi zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Rumi.
1. Zamawiający:
Gmina Miejska Rumia, ul. Sobieskiego 7, 84-230 Rumia, NIP 5882367750
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego,
- wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego,
- usunięcie oznakowania poziomego,
- wykonanie znaku A-5 poziomego,
- wykonanie oznakowania poziomego miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych.
3. Opis sposobu przygotowania oferty
Ofertę, sporządzoną wg załączonego wzoru „Kosztorysu ofertowego” wraz z „Formularzem ofertowym”, w formie pisemnej należy złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa/.pl/pn/um_rumia
4. Termin składania oferty
Ofertę należy złożyć do dnia 27.01.2023 r. (PIĄTEK), do godz. 12.00 – decyduje data wpływu oferty.
Oferty
przesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. W razie wątpliwości
prosimy
o kontakt z Referatem Inwestycji Drogowych Wydziału Inżynierii Miejskiej, tel.
(058) 679-66-43 w godz. poniedziałki: 09:00 - 17.00, wtorek - piątek: 07.30 -
15.30 lub e-mail: m.ceynowa@um.rumia.pl
5. Wymagany termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego
Termin realizacji do 17.11.2023 r.
Gmina Miejska Rumia
zastrzega sobie prawo do odwołania procedury wyłonienia Wykonawcy, w każdym
momencie jej trwania bez wcześniejszego podania przyczyny. Ponadto Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru Wykonawcy.
6.
Opis
kryteriów wyboru najkorzystniej oferty:
- cena 100 %
7. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego
Płatność nastąpi jedną fakturą po zakończeniu i odbiorze prac. Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem, w terminie do 25 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury.
8. Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego
Mirosław Ceynowa – podinspektor Referatu
Inwestycji Drogowych, pok.06,
tel. (58)679-66-43, m.ceynowa@um.rumia.pl
9. Informacje dodatkowe
Niniejsze
zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
– Prawo zamówień publicznych.
10. Załączniki do zapytania ofertowego:
· Kosztorys ofertowy
· Formularz ofertowy
· Szczegółowa Specyfikacja Techniczna
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-03-01 09:27 | Edyta Plecke | Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
2023-01-27 13:43 | Edyta Plecke | Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert. |
Komunikaty