informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów
biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek dla Gminnego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Kosakowie w 2022 roku
określona w formularzu cenowym.
Dostawa materiałów biurowych nastąpi kosztem i staraniem
Wykonawcy do budynku GOPS Kosakowo.
Dostarczony towar – materiały biurowe musi być fabrycznie
nowy i wolny od wad
Dostarczony asortyment winien być zapakowany w sposób
uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu do ostatecznego
miejsca dostawy (pomieszczenia). Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów do
momentu ich wydania Zamawiającemu i rozmieszczenia ponosi Wykonawca
Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru/zwrotu
dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w
formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
− są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a
wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub,
− nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ i
załącznikach lub,
− dostarczone
produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości,
trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych. Wykonawca wymieni je
na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie do 2 dni od zgłoszenia
wadliwości przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt
zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z
warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie
przepisami.
Dostawy należy zabezpieczyć przed dostępem osób
niepowołanych
Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany
przez Wykonawcę asortyment może mieć lepsze parametry techniczne, jakościowe,
funkcjonalne i użytkowe od określonych w formularzu ofertowym
Miejscem dostawy jest;
Gminny Ośrodek pomocy Społecznej w Kosakowie
ul. Fiołkowa 2B
81-198 Kosakowo
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 58 660-82-02
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Attachments
NAME
EXTENSION
SIZE (kB)
PUBLISHING DATE
SOURCE
DOWNLOAD
GOPS wzór umowy - dostawa mat. biurowych 2023.docx
docx
17.37
2022-12-20 23:12:38
Proceeding
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.docx
docx
23.25
2023-01-10 15:33:27
Public message
Announcements
2023-01-10 15:33
Aleksandra Nikielska
Szanowni
państwo,
w
załączniku
informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
This site uses cookie files to provide best quality services. By continuing to use the site or clicking "accept", you agree to use them. Accepting cookies, you also accept files used in cooperation with our partner Google, which may transfer data, including potentially personal data, outside the European Union and the European Economic Area without an adequate level of personal data protection, in particular to the United States of America. (hereinafter: USA). Therefore, there is a possibility that unauthorized entities, including in particular the US government authorities, may gain access to this data. More information on the use of cookies and our partners can be found in our
privacy policy.
Announcements