Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-12-2022 11:31:00 |
Składania : | 16-12-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 16-12-2022 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1.
Miejski
Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, działając
w imieniu Wspólnoty
Mieszkaniowej
Żeromskiego
2-4
w
Jastrzębiu-Zdroju ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój
oraz
Wspólnoty
Mieszkaniowej 1000
- Lecia
15
CDE
w
Jastrzębiu-Zdroju ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój zaprasza
do złożenia oferty na:
Zadanie 1: „Opracowanie dokumentacji w zakresie remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Żeromskiego 2-4 w Jastrzębiu-Zdroju”.
i/lub*
Zadanie 2: „Opracowanie dokumentacji w zakresie remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej 1000-lecia 15 CDE w Jastrzębiu-Zdroju”.
*Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, tj. można złożyć ofertę na wybrane zadanie.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiotem zamówienia dla Zadania 1 jest wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej Żeromskiego 2-4 w Jastrzębiu-Zdroju, w tym:
a) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącej instalacji grzewczej na cele projektowe;
b)
obliczenie właściwego zapotrzebowania na ciepło dla nieruchomości
na stan obecny oraz osobno dla każdego z lokali
(z oznaczeniem
na rzucie dla każdego lokalu);
c) zaprojektowanie pełnej regulacji instalacji z ewentualnym zaprojektowaniem niezbędnych zaworów (z oznaczeniem na rzucie każdej kondygnacji oraz rozwinięciu instalacji):
- przy grzejnikach (nastawy),
- pod pionami(nastawy),
- za przyłączem c.o. (układ różnicy ciśnień);
d) określenie maksymalnego kosztu zakupu ciepła oraz minimalnego kosztu zakupu ciepła, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 7 grudnia 2021 r. w sprawie warunków ustalenia technicznej możliwości i opłacalności zastosowania ciepłomierzy, podzielników kosztów ogrzewania oraz wodomierzy do pomiaru ciepłej wody użytkowej, warunków wyboru metody rozliczania kosztów zakupu ciepła oraz zakresu informacji zawartych w indywidualnych rozliczeniach;
e) obliczenie współczynników wyrównawczych ze względu na położenie lokalu w bryle budynku na podstawie obliczonego zapotrzebowania na ciepło;
f) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
g) wykonanie kosztorysów inwestorskich z podziałem robót na etapy;
h) wykonanie przedmiarów robót z podziałem robót na etapy;
i) wskazanie kolejności, etapów wykonania procesów modernizacji w miarę pozyskania środków finansowych przez Wspólnotę Mieszkaniową.
2.1.1. Dane techniczne budynku WM Żeromskiego 2-4:
a) kubatura: 4.070,60 m3
b) powierzchnia użytkowa: 819,70 m2
c) ilość lokali mieszkalnych: 18 szt.
d) ilość kondygnacji: 3 + piwnice
e) ilość klatek schodowych: 2
f) rok budowy: 1962.
2.1.2. Budynek mieszkalny wykonany jest w technologii tradycyjnej, murowany z bloczków ceramicznych i cegły pełnej. Stropy prefabrykowane, stropodach betonowy wentylowany. Budynek jest nieocieplony.
2.2. Przedmiotem zamówienia dla Zadania 2 jest wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej 1000-lecia 15CDE w Jastrzębiu-Zdroju, w tym:
a) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącej instalacji grzewczej na cele projektowe;
b)
obliczenie właściwego zapotrzebowania na ciepło dla nieruchomości
na stan obecny oraz osobno dla każdego z lokali
(z oznaczeniem
na rzucie dla każdego lokalu);
c) zaprojektowanie pełnej regulacji instalacji z ewentualnym zaprojektowaniem niezbędnych zaworów (z oznaczeniem na rzucie każdej kondygnacji oraz rozwinięciu instalacji):
- przy grzejnikach (nastawy),
- pod pionami(nastawy),
- za przyłączem c.o. (układ różnicy ciśnień);
d) określenie maksymalnego kosztu zakupu ciepła oraz minimalnego kosztu zakupu ciepła, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 7 grudnia 2021 r. w sprawie warunków ustalenia technicznej możliwości i opłacalności zastosowania ciepłomierzy, podzielników kosztów ogrzewania oraz wodomierzy do pomiaru ciepłej wody użytkowej, warunków wyboru metody rozliczania kosztów zakupu ciepła oraz zakresu informacji zawartych w indywidualnych rozliczeniach;
e) obliczenie współczynników wyrównawczych ze względu na położenie lokalu w bryle budynku na podstawie obliczonego zapotrzebowania na ciepło;
f) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
g) wykonanie kosztorysów inwestorskich z podziałem robót na etapy;
h) wykonanie przedmiarów robót z podziałem robót na etapy;
i) wskazanie kolejności, etapów wykonania procesów modernizacji w miarę pozyskania środków finansowych przez Wspólnotę Mieszkaniową.
2.2.1. Dane techniczne budynku WM 1000-lecia 15CDE:
a) kubatura: 13.287,00 m3
b) powierzchnia użytkowa: 2.429,14 m2
c) ilość lokali mieszkalnych: 35 szt.
d) ilość lokali użytkowych (NZOZ) 1 szt.
d) ilość kondygnacji: 4 + piwnice
e) ilość klatek schodowych: 2
f) rok budowy: 1963.
2.2.2. Budynek mieszkalny wykonany jest w technologii tradycyjnej, murowany z bloczków ceramicznych i cegły pełnej. Stropy prefabrykowane, stropodach betonowy wentylowany. Budynek jest ocieplony.
2.3. Podczas opracowywania dokumentacji należy uwzględniać te rozwiązania, które będą najbardziej opłacalne pod względem ekonomicznym dla danej Wspólnoty Mieszkaniowej, np. możliwość wykorzystania istniejących zaworów itp.
2.4. Podczas opracowywania kosztorysów, roboty należy podzielić na elementy tj. na prace pilne, konieczne, wymagane itd. wraz z odrębną wyceną dla każdego elementu.
2.5. Zamawiający posiada dla przedmiotowych budynków inwentaryzacje budowlane w części architektonicznej, które w razie potrzeby udostępni Wykonawcy po zawarciu umowy.
2.6. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia określają Wytyczne projektowe (Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do Zaproszenia), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).
2.7. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu, wzorze umowy bądź w Wytycznych projektowych, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy uwzględnić je w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
3. WYMAGANIA DOTYCZĄCE PROJEKTU:
3.1.
Przed
rozpoczęciem prac projektowych należy dokonać inwentaryzacji stanu
istniejącego instalacji wraz
z uzbrojeniem (inwentaryzację
instalacji c.o. należy
dołączyć
do projektu).
3.2. Każdy lokal opisany w dokumentacji na rzucie kondygnacji powinien zawierać następujące dane: zapotrzebowanie na moc cieplną, rodzaj grzejnika, ilość elementów oraz nastawy wstępne.
3.3. Rozwinięcie instalacji c.o. powinno zawierać następujące dane: zapotrzebowanie na moc cieplną, rodzaj grzejnika, ilość elementów oraz nastawy wstępne.
3.4. Dokumentacje powinny zawierać wszystkie inne, niezbędne z punktu widzenia realizacji inwestycji opracowania, obliczenia, rysunki i opisy, a także niezbędne uzgodnienia konieczne do wykonania kompletnej dokumentacji budowlanej.
3.5.
Dokumentację
należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju
i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych
oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 2021,
poz. 2454).
4. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
4.1.
Dysponowanie min. 1 osobą posiadającą stosowne
uprawnienia
budowlane
w
zakresie projektowania
instalacji
i
urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
4.2. Aktualne na dzień składania zaświadczenie o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby/osób wskazanej w pkt 4.1. wyżej.
5.
TERMIN WYKONANIA ZADANIA 1 i ZADANIA 2:
Przekazanie kompletnej dokumentacji w terminie
do
30 stycznia
2023
roku,
obejmującej:
1) Projekt wykonawczy:
a) w wersji papierowej – 3 szt.,
b) w wersji elektronicznej – na płycie CD – 1 szt. (format typu *.dwg i format *.pdf).
2) Kosztorys inwestorski:
a) w wersji papierowej – po 2 szt. (2 szt. kosztorysu uproszczonego + 2 szt. kosztorysu szczegółowego),
b)
w wersji elektronicznej – na płycie CD – 1 szt. (w formacie
programu do kosztorysowana typu zuzia lub norma oraz
w formacie
.pdf).
3) Przedmiar robót:
a) w wersji papierowej – 2 szt.,
b)
w wersji elektronicznej – na płycie CD – 1 szt. (w formacie
programu do kosztorysowana typu zuzia lub norma oraz
w formacie
.pdf).
4) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych:
a) w wersji papierowej – 2 szt.,
b) w wersji elektronicznej – na płycie CD – 1 szt. (w formacie .pdf).
UWAGA: Do złożonej kompletnej dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć oświadczenia:
- o zgodności złożonej dokumentacji i przepisami prawa;
- o zgodności wersji papierowej dokumentacji z wersją elektroniczną.
6. GWARANCJA I RĘKOJMIA:
6.1. Wykonawca projektu udzieli Zamawiającemu gwarancji na wady dokumentacji projektowej na okres minimum 24 miesięcy od daty spisania protokołu końcowego odbioru robót zrealizowanych na podstawie dokumentacji, lecz nie dłużej niż 72 miesiące.
6.2.
Wykonawca
projektu udzieli Zamawiającemu rękojmi
za wady w dokumentacji projektowej na okres
minimum
24 miesięcy
od
daty spisania protokołu końcowego odbioru robót zrealizowanych na
podstawie dokumentacji.
2022-12-21 13:25 | Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Dzień
Dobry. Przesyłam w załączeniu Ogłoszenie wyników postępowania. Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy |
2022-12-16 12:13 | Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Dzień
Dobry. Przesyłam w załączeniu Zestawienie ofert cenowych. Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Komunikaty