Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 18/MEB/2022 Zakup i dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego

Paweł Rzepczyński
Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
Termin:
Zamieszczenia : 06-12-2022 17:09:00
Składania : 16-12-2022 10:00:00
Otwarcia : 16-12-2022 10:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 06.12.2022.pdf pdf 114.85 2022-12-06 17:09:00 Postępowanie
Załącznik A - OPZ.pdf pdf 725.01 2022-12-06 17:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie braku pods.wykluczenia.docx docx 28.24 2022-12-06 17:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Podwykonawca - jeżeli dotyczy.docx docx 27.37 2022-12-06 17:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ- RODO.docx docx 19.76 2022-12-06 17:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie sankcyjne.docx docx 21.26 2022-12-06 17:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.docx docx 45.31 2022-12-08 07:28:01 Postępowanie
Załącznik B - Wzór umowy.pdf pdf 260.41 2022-12-13 07:02:03 Postępowanie
SWZ z dnia 09.12.2022.pdf pdf 283.91 2022-12-13 10:01:46 Postępowanie
Dotyczy przedłuzenia terminu wizji lokalnej.pdf pdf 148.24 2022-12-09 13:16:36 Publiczna wiadomość
SWZ z dnia 09.12.2022.pdf pdf 284.03 2022-12-09 13:16:36 Publiczna wiadomość
Załącznik A - OPZ - z dnia 09.12.2022.pdf pdf 724.93 2022-12-09 13:16:36 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert_.pdf pdf 159.64 2022-12-16 13:49:08 Publiczna wiadomość
Powiadomienie o wyniku postępowania.pdf pdf 171.96 2022-12-22 13:31:14 Publiczna wiadomość
UZUPEŁNIENIE O INFORMACJĘ z dnia 22.12.2022.pdf pdf 2810.93 2022-12-30 13:40:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-30 13:40 Paweł Rzepczyński Uzupełnienie informacji o wyniku postępowania z dnia 22.12.2022r. dla części - I - Zakup i dostawa wraz z montażem mebli biurowych.

UZUPEŁNIENIE O INFOR [...].pdf

2022-12-22 13:31 Paweł Rzepczyński Powiadomienie o wyniku postępowania dla wszystkich części.

Powiadomienie o wyni [...].pdf

2022-12-16 13:49 Paweł Rzepczyński Informacja z otwarcia ofert z dnia 16.12.2022 roku.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-12-16 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 100 022,00 zł w tym dla:
- Części I zamówienia w kwocie 79 620,30 zł
- Części II zamówienia w kwocie 8130,20 zł
- Części III zamówienia w kwocie 12 271,50 zł
2022-12-09 13:16 Paweł Rzepczyński Zamawiający informuje o dokonaniu zmiany w zamówieniu w zakresie wyznaczenia dodatkowego terminu na przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawców (dotyczy tylko części I postępowania).

Dotyczy przedłuzenia [...].pdf

SWZ z dnia 09.12.202 [...].pdf

Załącznik A - OPZ - [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 816