Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/ZP –369/2022 DOSTAWA MATERIAŁÓW RÓŻNYCH

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 02-12-2022 09:05:00
Składania : 13-01-2023 09:15:00
Otwarcia : 13-01-2023 09:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1.      Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów do urządzeń medycznych do Magazynu Centralnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu, zwanych dalej „wyrobami”.


2.      Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo – cenowe nr 1.1 – 1.7 stanowiące załączniki do formularza ofertowego.


3.      Cena oferty obejmuje koszt dostawy wyrobów określonych w ust. 1 do Magazynu Centralnego Zamawiającego.

4.      Termin ważności oferowanych wyrobów medycznych nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy.


w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ_369.pdf pdf 4228.72 2022-12-02 09:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1-1.7 do formularza ofertowego.xlsx xlsx 89.52 2022-12-02 09:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - JEDZ.doc doc 183.5 2022-12-02 09:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 49 2022-12-02 09:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - oświadczenie wykonawcy art. 5k i art. 7.doc doc 52 2022-12-02 09:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 71.5 2022-12-02 09:05:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu (opublikowane 02-12-2022).pdf pdf 186.59 2022-12-02 09:05:00 Postępowanie
Ogłoszenieo udzieleniu (opublikowane 06-06-2023).pdf pdf 209.71 2023-06-06 09:08:08 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla wykonawców.pdf pdf 363.3 2022-12-08 11:22:33 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla wykonawców.doc doc 199 2022-12-08 11:22:33 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla wykonawców.doc doc 205 2022-12-14 07:35:31 Publiczna wiadomość
informacja nr 2 dla Wykonawców.pdf pdf 816.47 2022-12-14 07:35:31 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 dla wykonawców.pdf pdf 656.16 2022-12-19 08:09:02 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 dla wykonawców.doc doc 202 2022-12-19 08:09:02 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4 dla wykonawców.pdf pdf 1019.5 2022-12-19 10:32:07 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4 dla wykonawców.doc doc 209 2022-12-19 10:32:07 Publiczna wiadomość
Informacja nr 5 dla wykonawców.pdf pdf 913.94 2022-12-28 10:10:00 Publiczna wiadomość
Informacja nr 5 dla wykonawców.doc doc 209 2022-12-28 10:10:00 Publiczna wiadomość
Informacja nr 6 dla wykonawców.doc doc 508 2023-01-02 13:36:34 Publiczna wiadomość
Informacja nr 6 dla wykonawców.pdf pdf 3946.33 2023-01-02 13:36:34 Publiczna wiadomość
Informacja nr 7 dla wykonawców - zmiana terminu.pdf pdf 269.63 2023-01-04 09:01:25 Publiczna wiadomość
Informacja nr 7 dla wykonawców - zmiana terminu.doc doc 198.5 2023-01-04 09:01:25 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie zmiana (opublikowane 04-12-2022).pdf pdf 68.24 2023-01-04 09:01:25 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 609.58 2023-01-13 11:21:26 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 68 2023-01-13 11:21:26 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 2199.7 2023-04-19 13:27:15 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 136.9 2023-04-19 13:27:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-06 09:08 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu

Ogłoszenieo udzielen [...].pdf

2023-04-19 13:27 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].docx

2023-01-13 11:21 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2023-01-13 09:15 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosowanie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „DOSTAWA MATERIAŁÓW RÓŻNYCH”, przeznaczył kwotę 1 080 675,30 zł brutto w rozbiciu na 7 zadania


PAKIET ASORTYMENT CENA NETTO CENA BRUTTO
pakiet 1 Pokrycia higieniczne 145 208,33 zł 156 825,00 zł
pakiet 2 Testy paskowe laboratoryjne do badania poziomu cukru 81 666,66 zł 88 200,00 zł
pakiet 3 Pojemniki na wycinki do badań histopatologicznych 12 350,00 zł 13 338,00 zł
pakiet 4 Półmaski filtrujące 310 648,00 zł 335 500,00 zł
pakiet 5 Prześcieradło chłonne na stół operacyjny i do przykrycia pacjenta 181 000,00 zł 195 480,00 zł
pakiet 6 Maseczka medyczna 66 666,66 zł 72 000,00 zł
pakiet 7 Czujniki saturacji j. uż do pulsoksymetrów i kardiomonitorów producenta Nellcor Puritan Bennett 203 085,46 zł 219 332,30 zł
2023-01-04 09:01 Jacek Banaszak Informacja nr 7 dla wykonawców - zmiana terminu

Informacja nr 7 dla [...].pdf

Informacja nr 7 dla [...].doc

Ogłoszenie zmiana (o [...].pdf

2023-01-02 13:36 Jacek Banaszak Informacja nr 6 dla wykonawców

Informacja nr 6 dla [...].doc

Informacja nr 6 dla [...].pdf

2022-12-28 10:10 Jacek Banaszak Informacja nr 5 dla wykonawców

Informacja nr 5 dla [...].pdf

Informacja nr 5 dla [...].doc

2022-12-19 10:32 Jacek Banaszak Informacja nr 4 dla wykonawców

Informacja nr 4 dla [...].pdf

Informacja nr 4 dla [...].doc

2022-12-19 08:09 Jacek Banaszak Informacja nr 3 dla wykonawców

Informacja nr 3 dla [...].pdf

Informacja nr 3 dla [...].doc

2022-12-14 07:35 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla Wykonawców

Informacja nr 2 dla [...].doc

informacja nr 2 dla [...].pdf

2022-12-08 11:22 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla wykonawców

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Informacja nr 1 dla [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2053