Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-11-2022 11:52:00 |
Składania : | 29-11-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 29-11-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
GZGKiM.3331-117/22.KS Wągrowiec, dnia 21 listopada 2022r.
ZAPROSZENIE
Zamawiający:
Gminny Zakład
Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w
Wągrowcu
reprezentowany przez
Jarosława Kapałczynskiego
– Dyrektora
62 – 100 Wągrowiec
ul. Janowiecka 98A
Tel, fax - 67 26 21 462
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA:
„
ZAKUP PALIW CIEKŁYCH W SYSTEMIE BEZGOTÓWKOWYM”
Z uwagi na wartość zamówienia
nieprzekraczającą 130.000 zł netto, postępowanie prowadzone jest bez stosowania
przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2022r, poz. 1710 t.j.) w formie zapytania ofertowego w oparciu o
Zarządzenie Nr 2/2021 Dyrektor Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 21 stycznia 2021 roku w sprawie wprowadzenia
Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki
Komunalnej
i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
II Przedmiot zamówienia:
1.
Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw ciekłych do
pojazdów służbowych, urządzeń i sprzętu Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Wągrowcu w systemie sprzedaży bezgotówkowej, w okresie od 1.01.2023r.
do 31.12.2023r.
2.
Miejscem realizacji dostaw są stacje paliw położone w
obrębie Gminy Wągrowiec. Zamawiający nie przewiduje magazynowania paliw we
własnych zbiornikach.
3.
Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w
Polskich Normach dla paliw płynnych. Fakturowanie będzie 1 raz w miesiącu z 14
- dniowym terminem płatności od dnia dostarczenia faktury.
4.
W okresie realizacji umowy zamawiający przewiduje
zakupienie paliw w ilości minimalnej 250 litrów benzyny bezołowiowej E95 Pb i 9 083
litrów oleju napędowego standardowego natomiast o maksymalnej do 501 litrów benzyny bezołowiowej E95 Pb i do 18 165
litrów oleju napędowego standardowego na zasadzie doraźnych tankowań do
zbiorników pojazdów Zamawiającego w ciągu roku.
5.
Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie w miarę
pojawiających się potrzeb Zamawiającego, wynikających z odbywania wyjazdów
służbowych, indywidualnie dla każdego pojazdu, urządzenia i sprzętu zasobu
GZGKiM w Wągrowcu.
III Wymagania formalne:
1.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności – dołączenie kserokopii koncesji na wykonywanie działalności
gospodarczej w zakresie obrotu paliwami złożonej w formie dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Wykonawca dołączy podpisane oświadczenie
dotyczące jakości oferowanego paliwa – załącznik nr 2 do zaproszenia- opatrzony
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
IV Sposób przygotowania oferty przez Wykonawcę oraz sposób i termin jej złożenia w formie lub postaci elektronicznej:
1.
Ofertę
należy sporządzić w języku polskim; dokumenty
sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język
polski.
2. Na ofertę składa się: wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia. Wykonawca może przygotować ofertę
na swoich
formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje
określone przez Zamawiającego w przygotowanych przez niego wzorach. Treść
oferty musi odpowiadać wymaganiom Zapytania.
3. Wykonawca
określi cenę paliw na podstawie cen obowiązujących na dzień 25 listopada 2022 roku.
Wykonawca określi wysokość udzielonego rabatu w %. Udzielony rabat jest stały i
nie ulega zmianie przez cały okres trwania umowy. Cena w dniu zakupu paliwa
zostanie każdorazowo pomniejszona o wielkość udzielonego rabatu.
4. Ofertę
należy złożyć w formie dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do
podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w
odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr
910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
6.
W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny
Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
7.
Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty
znajduje się w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8.
Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie
większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie odrzuceniu.
9.
Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ustęp 2 Ustawy
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem
elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z
wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego
się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego
zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez Podwykonawcę.
10. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem
dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB
natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
11.
Wykonawca
złoży do dnia 29 listopada 2022 roku do godziny 12:00 prawidłowo
podpisaną ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na
stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.
Oferty złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.
V Termin
realizacji zamówienia:. Od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku.
VI Termin otwarcia
ofert: 29 listopada 2022 r., godz.12.05.
VII Informacja z otwarcia ofert:
Informacja z
otwarcia ofert zostanie umieszczona wyłącznie za pośrednictwem platformy
zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings
VIII Zapytania
o przedmiot zamówienia:
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
a) w przypadku pytań merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij
wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Paulina
Maciejewska – specjalista ds. kadr i obsługi sekretariatu, Jarosław Kapałczyński
- dyrektor), Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu,
ul. Janowiecka 98A 62-100 Wągrowiec tel. +48 67 262 14 62 e –mail:
gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl https://gzgkimwagrowiec.pl/
b) w przypadku pytań związanych z
obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
IX Przy
wyborze ofert zamawiający będzie kierował się:
a)
Kryterium
wyboru ofert przez zamawiającego: cena,
b)
Waga
kryterium: 100%.
X Podpisanie
umowy:
Wykonawcy,
który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci realizację przedmiotu
zamówienia.
XI Zmiana treści
zaproszenia:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści
niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą
mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin
składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim
oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich
wiążące.
XII Unieważnienie
postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia
niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty, w szczególności gdy wartość najkorzystniejszej
oferty przekroczy wysokość środków przeznaczonych na realizację zamówienia.
XIII
Obowiązek informacyjny:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję,
że:
a)
Administratorem
Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w
Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,
reprezentowany przez Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu.
b)
Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we
wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem
adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
c)
Państwa
dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak
również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
d)
Państwa
dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z
uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w
tym przepisów archiwalnych.
e)
Państwa
dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać
profilowaniu.
f)
Państwa
dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy
(obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
g)
W
związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu
następujące prawa:
·
prawo
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
·
prawo
do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
·
prawo
do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
·
prawo
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
(RODO).
h)
Podanie
przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie
danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
i)
Państwa
dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy
powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom
uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
DYREKTOR
/Jarosław Kapałczyński/
Załączniki:
1.
Formularz
ofertowy.
2.
Oświadczenie
dotyczące jakości oferowanego paliwa.
3.
Projekt umowy.
2022-11-30 08:30 | Paulina Maciejewska | Raport wyboru oferty |
2022-11-30 08:01 | Paulina Maciejewska | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty