Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-11-2022 10:12:00 |
Składania : | 18-11-2022 09:39:00 |
Otwarcia : | 23-11-2022 09:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | - |
Nr sprawy: A.2013.51.MB.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości mniejszej niż130
000,00 zł netto, którego udzielenie jest wyłączone z obowiązku stosowania
przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.
z 2022 r., poz. 1710)
ZAMEK KSIĄŻĄT
POMORSKICH W SZCZECINIE
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA:
Dostawę kompletów
odzieży, umundurowania dla pracowników portierni do Zamku Książąt Pomorskich w
Szczecinie
I. Zamawiający:
Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie,
Tel.: (91) 434 83 11,
Fax: (91) 434 79 84,
Forma prawna: wojewódzka osoba prawna – Instytucja Kultury,
Regon: 810543200
NIP : 851-020-72-76
Konto bankowe: Bank
Gospodarstwa Krajowego O/Szczecin, ul. Tkacka 4 w Szczecinie,
Numer rachunku: 56-1130-1176-0022-2047-7820-0001
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_szczecin
Godziny pracy: 7:30 – 15:30 od poniedziałku do piątku
II. Opis
przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletów
odzieży umundurowania dla pracowników portierni tj.:
1) Bluza typu olimpijka (materiał Gabardyna,
kolor granatowy) 15 szt.
2) Spodnie garniturowe (materiał gabardyna
kolor granatowy) 15 szt.
3) Koszule niebieskie z pagonami długi rękaw 30 szt.
4) Krawat (granatowy, wiązany) 15 szt.
5) Pasek skurzany ( szeroki) 15 szt.
6) Trwałe oznaczenie odzieży logo zamku 60
szt.
2. Rodzaj
zamówienia: dostawa
III. Tryb
postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zasadami realizacji zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującymi w Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie.
IV. Termin
wykonania zamówienia
Przedmiot
zamówienia należy wykonać w terminie 21 dni, licząc od dnia podpisania umowy.
V. Warunki
udziału w postępowaniu oraz dokumenty jakie należy złożyć na potwierdzenie
spełnienia tych warunków oraz ocena spełnienia tych warunków
1. O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu określone przez Zamawiającego oraz nie podlegają wykluczeniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają:
1) zdolności do
występowania w obrocie gospodarczym;
2) uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów;
3) sytuację
ekonomiczną lub finansową;
4) zdolność
techniczną lub zawodową
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
postępowania.
3. Zamawiający
wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym
przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane
zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził
likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r.
– Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243 ze zm.) lub którego upadłość
ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ
zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje
zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd
zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28
lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498 ze zm.).
4.
Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835):
a)
wykonawcę
wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835);
b)
wykonawcę, którego
beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022
r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835);
c)
wykonawcę, którego
jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz.
835).
3. W celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, z udziału w postępowaniu
Wykonawca wraz z ofertą złoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4. W przypadku
wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty dostępności dokumentów, o których
mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi
ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z
tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
5. Potwierdzenie
spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku
przesłanek wykluczenia z postępowania nastąpi w oparciu o analizę przedłożonych
przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów o których mowa w niniejszym rozdziale
metodą spełnia/nie spełnia.
VI. Sposób
porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie
prowadzone jest na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_szczecin
i pod nazwą niniejszego postępowania.
2. Korzystanie z
Platformy jest bezpłatne. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania:
a) akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie
internetowej w zakładce „Regulamin", pod linkiem:
https://www.platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za
wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do
Instrukcji składania ofert/wniosków zamieszczonej na stronie internetowej
platformazakupowa.pl w zakładce „Instrukcje”, pod linkiem:
https://www.platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Zamawiający
informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności
logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego,
składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu
przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców"
na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Zamawiający
będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany
treści zapytania ofertowego, zmiany terminu składania i otwarcia ofert
Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy tylko do konkretnego Wykonawcy.
5. W sytuacjach awaryjnych
np. w przypadku braku działania Platformy Zakupowej Zamawiający może również
komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. na adres e-mail:
administracja@zamek.szczecin.pl
6. W przypadku
przekazywania zawiadomień, oświadczeń, wniosków lub informacji drogą
elektroniczną lub przez Platformę, każda ze stron, na żądanie drugiej,
niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
1. Osobą
uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
P. Marek Bylewski, tel. (91) 43 48 336, e-mail:
zaopatrzenie@zamek.szczecin.pl
P. Urszula Gruszecka, tel. , e-mail: 91 434 83 38 administracja@zamek.szczecin.pl
VII. Opis
sposobu przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania oferty.
1. Ofertę składa
się na formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania
ofertowego. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej lub wskazanie ich dostępności w formie elektronicznej pod
określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,
2) dokumenty, z
których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli
dotyczy),
3) dokument
pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o
zakresie co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego (jeżeli dotyczy).
2. Oferta musi
być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę
powinien być czytelny.
3. Dokumenty
sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane
pod uwagę.
4. Oferta powinna
być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z
formą reprezentacji określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla
danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego
przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika
należy załączyć dokument pełnomocnictwa
5. Ofertę należy
złożyć na Platformie pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/zamek_szczecin na
stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania do dnia 23 listopada 2022 r. do
godz. 9.00
6. Za termin
złożenia oferty uważa się termin jej dotarcia do Zamawiającego. Zamawiający nie
ponosi odpowiedzialności za nieterminowe wpłynięcie oferty. O terminie złożenia
oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
7. Treść oferty
musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
8. Wykonawca może
złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty w postępowaniu
spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
9. Oferta oraz
oświadczenia, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników,
winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do ich treści.
10. Wykonawca
ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
11. Wykonawca może
przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Informacja
o zmianie lub wycofaniu oferty powinna być doręczona Zamawiającemu w formie
określonej w ust. 5, przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca nie może
wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian po upływie terminu składania
ofert.
12. Otwarcie ofert:
23.11.2022 r. godzina 9:30.
13. Termin związana
ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od
terminu składania ofert.
VIII. Opis
sposobu obliczenia ceny
1. Wykonawca
zobowiązany jest podać wartości netto oraz wartości brutto przemnożone przez
ilość zapotrzebowanych szt. poszczególnych pozycji z zamówienia w formularzu
oferty (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
2. W cenie oferty
należy uwzględnić podatek od towarów i usług (VAT) jeżeli na podstawie
odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlegają obciążeniu podatkiem od
towarów i usług i innymi podatkami i opłatami, jeżeli występuje taki obowiązek.
3. Cena całkowita
oferty musi obejmować w kalkulacji wszystkie koszty i składniki, niezbędne do
wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca oblicza cenę oferty na podstawie
opisu przedmiotu zamówienia.
5. Ceną oferty
jest maksymalna cena brutto.
6. Cena nie
podlega waloryzacji w trakcie realizacji zamówienia.
7. Oferowana cena
jest ceną ryczałtową (stałą).
8. Przy
wyliczaniu wartości cen należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na
każdym etapie wyliczenia ceny.
9. Jeżeli
parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w
dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej parametr setny
zaokrągla się w górę.
10. Rozliczenia
między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie złoty polski (PLN).
Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych.
IX. Opis
kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z
podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1.
Sposób
oceny ofert:
Wykonawca
może uzyskać w tym kryterium max. 100 punktów.
Oferta
zawierająca najniższą cenę otrzyma maksymalna liczbę punktów, a pozostałe
oferty proporcjonalnie mniej wg. wzoru:
Oc=Cmin./Co
x 100
Gdzie:
Oc – ocena pkt badanej oferty
Cmin – cena najniższa z ofert
Co- cena badanej oferty podlegającej punktacji
2. Zamówienie
zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość
punktów (stosując stupunktową skalę ocen, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po
przecinku).
3. Jeżeli zostaną
złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy
złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych.
Wykonawcy składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować
cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4. Kryteria oceny
ofert nie podlegają zmianie w toku postępowania.
X.
Formalności po wyborze oferty w celu zawarcia umowy oraz istotne
postanowienia umowy
1. Informacja o
wyborze oferty zostanie zamieszczona na platformie zakupowej za pomocą
Komunikatu publicznego.
2. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę
zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania
ofertowego.
3. Umowa zostanie
zawarta w siedzibie Zamawiającego, przed upływem terminu związania ofertą.
4. Jeżeli z
przedstawionych dokumentów wynikać będzie, że osoba, która będzie podpisywała
umowę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym,
załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawiony w sposób określony
przepisami prawa cywilnego.
5. W przypadku
wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy
regulującej współpracę tych Wykonawców. jego członków do czasu wykonania
zamówienia.
XI. Informacja o przetwarzaniu danych
osobowych [Dane]
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
[dalej: RODO], informujemy, że:
1.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamek Książąt Pomorskich
z siedzibą: 70-540 Szczecin, ul. Korsarzy 34, instytucja kultury Województwa
Zachodniopomorskiego, wpisana do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez
Samorząd Województwa pod nr RIK/1/99/WZ, e-mail. zamek@zamek.szczecin.pl tel. +48 91 434 83 11, [dalej:
Administrator, Zamek].
2. Inspektor
Ochrony Danych dostępny jest pod adresem: Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie
70-540 Szczecin, ul. Korsarzy 34, e-mail: iod@zamek.szczecin.pl, telefon: +48 91 434 83 11;
3. Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu związanym
z zapytaniem ofertowym i wyborem wykonawcy w postępowaniu;
1) Przetwarzanie
Pani/Pana Danych Usługodawcy będzie się odbywać:
a) w celach
związanych z przeprowadzeniem zapytania ofertowego, na podstawie art. 6 ust. 1
lit b RODO,
b) w prawnie
uzasadnionych interesach realizowanych przez Zamek, polegających na: obronie
przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z prowadzonym zapytaniem ofertowym
lub dochodzeniu takich roszczeń,
c) w celu: ochrony
mienia województwa przy zastosowaniu monitoringu wizyjnego, na podstawie: art.
6 ust. 1 lit e. RODO w związku z art. 60a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 o
samorządzie województwa.
2) Przetwarzanie
Danych ewentualnych pracowników lub podwykonawców Wykonawcy, będzie się
odbywać:
a) w prawnie
uzasadnionych interesach realizowanych przez Zamek, polegających na: obronie
przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z prowadzonym zapytaniem ofertowym,
dochodzeniu takich roszczeń, kontakcie z osobami będącymi pracownikami lub
podwykonawcami Wykonawcy, którymi Wykonawca będzie się posługiwał w celu
złożenia oferty w postępowaniu, na podstawie art. 6 ust.1 lit. f. RODO,
b) w celu ochrony
mienia województwa przy zastosowaniu monitoringu wizyjnego, na podstawie: art.
6 ust. 1 lit c. RODO w związku z art. 60a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 o
samorządzie województwa.
4. Dane będą
przechowywane przez Zamek przez okres prowadzenia zapytania ofertowego i wyboru
wykonawcy w postępowaniu, a po jego przeprowadzeniu przez okres niezbędny do
wypełnienia obowiązków nałożonych na Zamek na mocy powszechnie obowiązujących
przepisów prawa, jak również do czasu upływu okresu przedawnienia roszczeń
stron postępowania. W zakresie monitoringu wizyjnego, Dane będą przechowywane
przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy od dnia nagrania.
5. Dane nie będę
służyły podejmowaniu decyzji, która opiera się tylko na zautomatyzowanym
przetwarzaniu Danych, w tym profilowaniu.
6. Uprawnienia
wynikające z RODO
W każdym czasie podmiot którego dotyczą Dane, jest
uprawniony do żądania:
a) dostępu do
Danych,
b) sprostowania
Danych,
c) usunięcia
Danych lub ograniczenia ich przetwarzania,
d) wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania Danych, w szczególności poprzez wysłanie e-mail
na adres: iod@zamek.szczecin.pl;
e) wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie Danych
jest niezbędne do przeprowadzenia zapytania ofertowego i wyboru wykonawcy w
postępowaniu. Niepodanie Danych skutkowało będzie odmową udziału w
postępowaniu. Wstęp na teren obiektu wiąże się z utrwaleniem wizerunku w ramach
monitoringu wizyjnego, prowadzonego m.in. w celu realizacji obowiązku
ustawowego ochrony mienia województwa.
8. Dane mogą być
przekazywane podmiotom uprawnionym na podstawie powszechnie obowiązujących
przepisów, podmiotom upoważnionym na podstawie zawartych przez Zamek umów
powierzenia.
9. Informacje
zawarte w niniejszym paragrafie mogą ulec zmianie. W takim przypadku Zamek
poinformuje o ich zmianie, przy czym taka zmiana informacji nie będzie
stanowiła zmiany zapytania ofertowego.
10. Wykonawca
obowiązany jest poinformować swoich ewentualnych pracowników lub
podwykonawców, o powyższych informacjach jak również o tym, iż Dane takich
pracowników lub podwykonawców Wykonawcy, pozyskane zostały przez Zamek od
Wykonawcy lub ze źródeł publicznie dostępnych a także, iż Zamek przetwarzał
będzie ich dane w postaci: Imienia, Nazwiska, powiązania z Wykonawcą i jego
rodzaju, kontaktowego numeru telefonicznego i adres e-mail.
11. Wykonawca
zobowiązany jest do zapewniania zgodności przetwarzania danych ze wszelkimi,
obecnymi oraz przyszłymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych,
w szczególności zaś z RODO;
Wykonawca oświadcza, iż dysponuje podstawą prawną do udostępniania Zamkowi danych pracowników lub podwykonawców, którymi
będzie się posługiwał w trakcie prowadzenia zapytania ofertowego i złożeniu
oferty w postępowaniu oraz zobowiązuje się utrzymać przedmiotową podstawę przez cały okres trwania postępowania.
XII. Postanowienia końcowe
1. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do poprawienia w ofercie oczywistych omyłek pisarskich,
oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek, innych omyłek polegających na niezgodności oferty z
niniejszym zapytaniem ofertowym, niepowodujących istotnych zmian w treści
oferty
- zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została
poprawiona.
2. Zamawiający
wybierze Wykonawcę, który złoży najkorzystniejszą ofertę oraz spełni wymogi
formalne.
3. Umowa z
wybranym Wykonawcą zostanie zawarta na warunkach określonych w załączonym
projekcie umowy.
4. Skuteczne
zawarcie umowy nastąpi w momencie podpisania umowy pod rygorem nieważności.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie.
Załączniki:
Nr 1 - Formularz ofertowy
Nr 2 - Projekt umowy
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w
trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz
elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem
wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk
"Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.91 434 83 36
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum
Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do
piątku w dni robocze, w godzinach od
8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter
informacyjny.
Komunikaty