Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DL.4231.52.2022.JTB Udrożnienie i czyszczenie kanalizacji sanitarnej i deszczowej w budynkach gminnych mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju

Joanna Tarnacka-Brzychcy
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Department: Miejski Zarząd Nieruchomości
Deadlines:
Published : 14-11-2022 13:36:00
Placing offers : 21-11-2022 09:00:00
Offers opening : 21-11-2022 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications


1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Udrożnienie i czyszczenie kanalizacji sanitarnej i deszczowej w budynkach gminnych mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju.


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odbiór usług w budynkach gminnych mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości według potrzeb w okresie trwania umowy polegających na:

2.1.1. Zadanie 1: Udrożnienie i czyszczenie kanalizacji sanitarnej i deszczowej (wg potrzeb):

Czyszczenie i udrażnianie kolektorów kanalizacji powinno polegać na wprowadzeniu do kanału węża zakończonego specjalną głowicą, z której wypływają strugi wody pod wysokim ciśnieniem wytwarzanym przez pompę zamontowaną na samochodzie typu SC lub SCK. W przypadku występowania zatorów w kolektorze (korzenie, osady, itp.) Wykonawca powinien posiadać dysze (głowice) rotacyjne do rozbijania i wycinania korzeni, osadów wapiennych, tłuszczy oraz dokonać udrożnienia odcinka kanalizacji za ich pomocą. Zakres pracy wycinarki 100÷250 mm.

2.1.2. Zadanie 2: Inspekcja telewizyjna systemów kanalizacyjnych (wg potrzeb):

Inspekcja telewizyjna systemów kanalizacyjnych po wcześniejszym ich oczyszczeniu powinna umożliwiać udokumentowanie: rzeczywistego profilu spadku, odległość kamery od studzienki początkowej, zdeformowania, pęknięcia, uszkodzenia, wrastające korzenie, połączenia rur i ich złącza, rozgałęzienia kanałów, przeszkody utrudniające przepływ ścieków w kanale oraz rejestrację i archiwizację danych. Zakres prac inspekcji telewizyjnej powinien obejmować średnicę ø150 mm – ø300 mm.

2.1.3. Szacunkowe ilości godzin pracy sprzętu (nie jest to deklarowana ilość):

Lp.

Usługa

Szacowane ilości godzin pracy sprzętu

Budynki mieszkalne

Budynki użytkowe

1

Udrożnienie i czyszczenie kanalizacji od poniedziałku do piątku w godz. 700-1500

11,5

16,5

2

Udrożnienie i czyszczenie kanalizacji od poniedziałku do piątku po godz. 1500oraz w dni wolne od pracy (sobota, niedziela oraz święta)

10,5

8,5

3

Inspekcja telewizyjna kanalizacji od poniedziałku do piątku w godz. 700-1500

3,0

4,0

2.2. Zadanie 1 oraz Zadanie 2 należy traktować jako łączne – nie dopuszcza się złożenia oferty na jedno z zadań.

2.3. Szczegółowy zakres prac zawarty został w STWiOR (Załącznik nr 4 do Zaproszenia), a warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 5 do niniejszego Zaproszenia.

2.4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w STWiOR oraz pozostałych załącznikach do Zaproszenia, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.


3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

3.1. Zgłoszenia będą przekazywanie sukcesywnie – wg potrzeb w okresie od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.

3.2. Dotyczy Zadania 1: Wykonawca powinien przystąpić do realizacji zadania w następujących terminach:

jeśli otrzyma zgłoszenie od poniedziałku do piątku w godz. 700-1500 – w czasie do 2 godzin od telefonicznego zgłoszenia;

jeśli otrzyma zgłoszenie od poniedziałku do piątku po godz. 1500, w dni wolne od pracy (sobota, niedziela oraz święta) w czasie do 4 godzin od telefonicznego zgłoszenia.

3.3. Dotyczy Zadania 2: Wykonawca powinien przystąpić do realizacji zadania w terminie do 24 godzin od otrzymania zgłoszenia.


4. OKRES GWARANCJI: na usunięte usterki minimum 1 rok.


5. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:

5.1. Posiadanie polisy OC wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości polisy nie mniejszej niż 50.000,00 zł, zawartej na okres realizowania usług, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, że składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub opłaty raty składki wymagalnej na dzień składania ofert. Wykonawca winien posiadać ww. ubezpieczenie przez okres wykonywania zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy, bądź zawarcia nowej umowy na ubezpieczenie, przy czym nie później niż na 5 dni przed upływem terminu do którego polisa była zawarta bądź na 5 dni przed datą opłacenia składki, pod rygorem naliczenia kar umownych za nieterminowe dopełnienie powyższego obowiązku na zasadach określonych w §7 ust. 1 ppkt c) wzoru umowy (Załącznik nr 5 do Zaproszenia), a ponadto Zamawiającemu przysługuje w takiej sytuacji prawo rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.

5.2. Wymagania dotyczące posiadanego sprzętu:

1) samochód ciśnieniowy typu SC lub SC-K przystosowany do czyszczenia kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z głowicą rotacyjną do rozbijania i wycinania korzeni, osadów wapiennych, tłuszczy o zakresie pracy wycinarki 100÷250 mm;

2) kamera przeznaczona do przeglądu systemów kanalizacyjnych średnicy ø150 - ø300 mm z możliwością rejestracji
i archiwizacji danych.

5.3. Po wykonaniu inspekcji kamerą, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w ramach pełnionej usługi płytę CD/DVD oraz raport pisemno-graficzny zinwentaryzowanych odcinków (bez dodatkowych opłat).

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1. Zaproszenie.pdf pdf 241.26 2022-11-14 13:36:00 Proceeding
STWIOR.pdf pdf 128.51 2022-11-14 13:36:00 Proceeding
4. Zestawienie ofert.pdf pdf 68.24 2022-11-21 13:50:19 Public message
5. Ogłoszenie wyników.pdf pdf 29.32 2022-11-25 08:46:14 Public message

Announcements

2022-11-25 08:46 Joanna Tarnacka-Brzychcy Dzień Dobry.
W załączeniu przesyłam Ogłoszenie wyników postępowania.
Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy

5. Ogłoszenie wynikó [...].pdf

2022-11-21 13:50 Joanna Tarnacka-Brzychcy Dzień Dobry.
Przesyłam w załączeniu Zestawienie ofert cenowych.
Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy

4. Zestawienie ofert [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Proszę nie wpisywać ceny - oferty zostaną ocenione na podstawie cen wskazanych w Formularzu Ofertowym 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2635 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia Attachment required (0)
3 Wykaz sprzętu - Wykaz sprzętu, którym Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym do wykonania zamówienia - Załącznik nr 2 do Zaproszenia Attachment required (0)
4 Oświadczenie dot. polisy OC - Oświadczenie dot. posiadania opłaconej polisy OC - Załącznik nr 3 do Zaproszenia Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 335