Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-11-2022 09:24:00 |
Składania : | 17-11-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 17-11-2022 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Odpad
przekazywany jest zgodnie z rozporządzeniem Ministra
Środowiska z dnia 10 listopada 2015 r (Dz. U. 2016 poz. 93) w sprawie listy
rodzajów odpadów, które osoby fizyczne lub jednostki organizacyjne niebędące
przedsiębiorcami mogą poddawać odzyskowi na potrzeby własne, oraz
dopuszczalnych metod ich odzysku.
Dla
wydania odpadu konieczne jest złożenie przez
Odbiorcę odpadu podania o pozyskanie odpadu oraz potwierdzenie oświadczeniem
zgodności wykorzystania odpadu z ww. rozporządzeniem.
Odbiór odpadu realizowany jest transportem
własnym odbierającego.
2) Przedsiębiorstwa:
Odpad przekazywany jest podmiotom, posiadającym stosowne decyzje administracyjne oraz które zostały wpisane do rejestru BDO ( Baza Danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami).
Odbiorca
musi przedstawić aktualną decyzję na gospodarowanie odpadem o kodzie 10 01 80 /
ex 10 01 80, po 05.03.2020 roku. Odbiór odpadu realizowany jest transportem
własnym odbierającego.
Dowodem przekazania odpadu jest Karta Przekazania Odpadu, wygenerowana w systemie elektronicznym BDO (Baza Danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami).
4. Transport odpadów
może być realizowany wyłącznie przez:
1) środek transportu
stanowiący własność Odbiorcy, który podpisał umowę na odbiór odpadu
lub
2) podmioty świadczące
usługi transportowe na rzecz Odbiorcy posiadające stosowne pozwolenia na
transport tego rodzaju odpadów.
5. Zamawiający zapewni
załadunek odpadu ładowarką oraz usługę ważenia.
6. Załadunek odpadu odbywać się
będzie w dni robocze od godz. 8:00 do godz. 14:00, na terenie ciepłowni przy
ul. Dojazdowej 22 w Elblągu.
7. Zamawiający wskazuje, iż za dzień roboczy przyjmuje dni które nie są dniami ustawowymi wolnymi od pracy oraz soboty.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin obowiązywania Umowy: od dnia zawarcia do 14 dni od daty podpisania umowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty